|
|
Obecny czas: Pon, 13.05.2024, 9:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Stare i Nowe Prototypy Skody
Autor |
Wiadomość |
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1956 Skoda 978
Auta5p.eu Pierwszy z trzech konceptów samochodu popularnego, z klasycznym układem napędowym. Dane techniczneProducent: Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1956 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 2-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 41 KM (30 kW) przy 4600 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm przy 3500 obr./min Stopień sprężania: 7,5 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Długość: 3950 mm Szerokość: 1580 mm Wysokość: 1425 mm Rozstaw osi: 2300 mm Rozstaw kół przednich: 1250 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 770 kg Prędkość maksymalna: 110 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Wto, 27.02.2024, 0:37 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1958 Škoda 988 OHC
1958 Škoda 988 OHC Auta5p.eu Prototyp 1000MB z silnikiem OHC 1.0, skonstruowany w 1958. Dane techniczneProducent: Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1958-1959 Nadwozie: 4-drzwiowy, 4-miejscowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 1002 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 43 KM (32 kW) przy 5100 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2500 obr./min Stopień sprężania: 8,2 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Rozstaw osi: 2400 mm Prędkość maksymalna: 125 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 28.02.2024, 18:52 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1958 Skoda 989
1958 Škoda 989-1 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1958 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4700 obr./min Stopień sprężania: 7,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Prędkość maksymalna: 110 km/h 1958 Škoda 989-2 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1958 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4700 obr./min Stopień sprężania: 7,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Prędkość maksymalna: 110 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Nie, 03.03.2024, 5:38 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1958 Skoda 989
1958 Škoda 989-1 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1958 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4700 obr./min Stopień sprężania: 7,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Prędkość maksymalna: 110 km/h 1958 Škoda 989-2 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1958 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4700 obr./min Stopień sprężania: 7,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Prędkość maksymalna: 110 km/h 1958 Škoda 989-3 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1958 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4700 obr./min Stopień sprężania: 7,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Prędkość maksymalna: 110 km/h 1958 Škoda 989-4 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1958 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4700 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Prędkość maksymalna: 110 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
Ostatnio edytowany przez kulikowski, Wto, 12.03.2024, 0:19, edytowano w sumie 1 raz
|
Czw, 07.03.2024, 0:47 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1960-1963 Skoda 990
1960 Skoda 990 NOV Favorit Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1960 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4800 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2800 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4080 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 775 kg Prędkość maksymalna: 120 km/h 1962 Skoda 990 Favorit Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1962 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4800 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2800 obr./min Stopień sprężania: 8,3 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4080 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 775 kg Prędkość maksymalna: 120 km/h 1962 Skoda 990 Tudor Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1962 Nadwozie: 2-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4800 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2800 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4170 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 775 kg Prędkość maksymalna: 120 km/h 1962 Škoda 1000 MB 990 Roadster Auta5p.eu Pinterest.com Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototyp: 1962 Nadwozie: 2-drzwiowe cabrio Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 8,3 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4170 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1380 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 800 kg Prędkość maksymalna: 125 km/h 1963 Škoda 1000 MB 990 Combi Auta5p.eu EuroOldtimers.com Cytuj: Projekt NOV, zakończony ostatecznie narodzinami seryjnego i nowatorskiego dla marki pod względem koncepcyjnym, modelu MB, był w roku 1963 w swej szczytowej fazie. Zarówno sukces podstawowej wersji sedan jak i przedprodukcyjne niepowodzenie odmiany roadster były już przesądzone. Ostatnie słabości budowanego od podstaw modelu zostały wykazane podczas szeroko zakrojonych prób prototypów i zaraportowane działowi konstrukcyjnemu. Pokuszono się zatem o opracowanie kolejnej odmiany pochodnej, mającej szansę trafić do produkcji seryjnej. Wybór padł na najbardziej oczywistą i pożądaną odmianę nadwozia sedan – uniwersalne kombi. Zbudowano je w oparciu o jeden z pięćdziesięciu egzemplarzy samochodów z nadwoziem podstawowym, pochodzący z serii przedprodukcyjnej poddawanej wspomnianym badaniom. W chwili rekonstrukcji nadwozia, rozpoczętej w lutym 1963 roku, prototyp miał za sobą 31 tys. km przebytego dystansu. Do projektu kombi konstruktorzy podeszli bardzo ambitnie. Prócz oczywistych zmian tylnej części nadwozia, zakres modyfikacji był istotnie większy. Umieszczony z tyłu nadwozia samochodów NOV zblokowany zespół napędowy, z oczywistych przyczyn nie był największym sprzymierzeńcem nadwozia uniwersalnego. Konstruktorzy umieścili zatem silnik pod podłogą bagażnika w pozycji leżącej, na lewej jego stronie. Przypomnieć wypada, że w latach 60. samochód kombi z silnikiem z tyłu nie był zjawiskiem tak kuriozalnym, jakim wydaje się obecnie. Pojazdy takie produkowano we Włoszech, w Niemczech, jak również w USA. Po zbudowaniu jedynego egzemplarza i przeprowadzeniu jazd testowych na dystansie 7 tys. km, projekt wstrzymano. Powodem nie była jednak niska funkcjonalność prototypu. Uzyskana przestrzeń ładunkowa była zupełnie zadowalająca, tym bardziej, że mogła ulec powiększeniu poprzez łatwe złożenie tylnej kanapy. Zadecydowały problemy z chłodzeniem ciasno ułożonego silnika, poważnie utrudniony dostęp do jego elementów oraz niekorzystne naciski na poszczególne osie przy pełnym obciążeniu pojazdu. Oparta na klasycznej, przedwojennej koncepcji Octavia Combi nie doczekała się następcy i musiała wytrwać w programie produkcyjnym aż do roku 1971. Potem, na długie lata, nadwozie kombi zniknęło z oferty marki. Prototyp Š990 Combi przetrwał do dnia dzisiejszego i znajduje się w zbiorach muzeum fabrycznego ŠKODA AUTO. Dane techniczne Producent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1963 Nadwozie: 5-drzwiowe kombi Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 37 KM (27 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2800 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik leżący, umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4150 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 850 kg Prędkość maksymalna: 115 km/h (C) Auta5p.eu Pinterest.com EuroOldtimers.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Wto, 12.03.2024, 0:18 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Stare i Nowe Prototypy Skody: 1962-1963 Skoda 991 Hardto
1962 Skoda 1000 MB 991 Hardtop cabrio Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1962 Nadwozie: 2-drzwiowe, 2+2-miejscowe cabrio ze sztywnym dachem Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 43 KM (32 kW) przy 5250 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2800 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4115 mm Szerokość: 1610 mm Wysokość: 1380 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 810 kg Prędkość maksymalna: 128 km/h 1963 Skoda 1000 MB 991 Hardtop cabrioDane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1963 Nadwozie: 2-drzwiowe, 2+2-miejscowe cabrio ze sztywnym dachem Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4800 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2800 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4170 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1380 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 810 kg Prędkość maksymalna: 125 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 13.03.2024, 22:36 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1967 Skoda 720 Hatchback
1967 Skoda 720 Hatchback Brokešův Auta5p.eu Prototyp dużej Škody z nadwoziem hatchback zaprojektowanym przez Brokeša. Pierwotnie planowano silnik sześciocylindrowy 1500 skonstruowany na bazie silnika modelu 1000MB, finalnie użyto silnika czterocylindrowego 1500. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototyp: 1967 Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 87 KM (64 kW) przy 5500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza kola tylne Długość: 4404 mm Szerokość: 1616 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1352 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1040 kg Prędkość maksymalna: 145 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,0 s (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 18.03.2024, 5:46 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1968 Skoda 720 Sedan I-1/I-2/I-3
1968 Skoda 720 Sedan I-1 1500 Auta5p.eu AutomobilRevue.cz Prototyp dużej Skody z oryginalnym nadwoziem sedan i czterocylindrowym silnikiem OHC 1500 z 1968. Podwozie pochodziło z prototypu 720 Hatchback. Pierwszy prototyp z rodziny, ukończony w lipcu 1968. Pokrywa silnika otwierana do przodu. Powstało pięć prototypów w trzech wariantach nadwozia z dwoma silnikami. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1968 Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 84 KM (62 kW) przy 5300 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4360 mm Szerokość: 1630 mm Wysokość: 1410 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1352 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1020 kg Ładowność: 400 kg Masa całkowita: 1420 kg Pojemność zbiornika paliwa: 47 L Pojemność bagażnika: 550 L Ogumienie: 165 SR 14 Hamulce: przednie tarczowe, tylne bębnowe Zawieszenie: niezależne wszystkich kół Prędkość maksymalna: 150 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 17,5 s 1968 Skoda 720 Sedan I-2 1250 EuroOldtimers.com Auta5p.eu Drugi prototyp dużego sedana Skody, lecz ze słabszym silnikiem OHC o pojemności 1236 ccm. Oprócz silnika odróżniał się od prototypu 720 I-1 i innych prototypów rodziny okrągłymi przednimi lampami zamiast prostokątnych. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1968 Nadwozie: 4-drzwiowy, 5-miejscowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1236 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 61,5 mm Moc maksymalna: 70 KM (51 kW) przy 5500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 97 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4360 mm Szerokość: 1630 mm Wysokość: 1410 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1352 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1015 kg Prędkość maksymalna: 136 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 24,2 s 1968 Skoda 720 Sedan I-3 1500 AutomobilRevue.cz Trzeci egzemplarz dużego sedana 720, w kolorze zielonym, z wyposażeniem De Luxe, z silnikiem OHC 1500, ukończony 29 grudnia 1968 roku. Posiadał wzmocnione zawieszenie tylnej osi oraz nową przekładnię główną. W marcu 1969 został sprzedany praskiemu Ústavu pro výzkum motorových vozidel (ÚVMV) [czechosłowacki odpowiednik PIMOT-u - przyp. Kulikowski]. Samochód wrócił do macierzystej fabryki przed Bożym Narodzeniem 1974 z przebiegiem 24 465 km. (C) Auta5p.eu EuroOldtimers.com AutomobilRevue.cz
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
Ostatnio edytowany przez kulikowski, Pon, 18.03.2024, 22:05, edytowano w sumie 1 raz
|
Pon, 18.03.2024, 20:18 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Stare i Nowe Prototypy Skody: 1968 Skoda 720 Combi I-4
1968 Skoda 720 Combi I-4 Auta5p.eu AutomobilRevue.cz Prototyp dużej Skody z oryginalnym nadwoziem kombi o długości 4420 mm, ukończony w listopadzie 1968. Po złożeniu tylnej niedzielonej kanapy pojemność przestrzeni bagażowej wzrastała do 1,85 m³. Do napędu służył silnik o pojemności 1498 cm³, samochód miał masę własną 1065 kg i 450 kg ładowności. W czasie jazd próbnych pojawiły się odkształcenia i pęknięcia w tylnej części pojazdu. Do lata 1969 prototyp przejechał 36 tys. km Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1968 Nadwozie: 5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 82 KM (60 kW) przy 5300 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4420 mm Szerokość: 1630 mm Wysokość: 1410 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1352 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1065 kg Ładowność: 450 kg Masa całkowita: 1515 kg Prędkość maksymalna: 146 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s (C) Auta5p.eu AutomobilRevue.cz
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 20.03.2024, 2:26 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1969 Skoda 720 Coupé I-5
1969 Skoda 720 Coupé I-5 1500 Auta5p.eu AutomobilRevue.cz Prototyp dużej Skody z nadwoziem coupé, ukończony w styczniu 1969. Podwozie pochodziło z prototypu sedana. Do początku roku 1972 samochód przejechał około 20 tys. km, po czym trafił do fabrycznego muzeum. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototyp: 1969 Nadwozie: 2-drzwiowe, 4-miejscowe coupé Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 84 KM (62 kW) przy 5500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 121 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4360 mm Szerokość: 1630 mm Wysokość: 1390 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1352 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1050 kg Ładowność: 350 kg Masa całkowita: 1400 kg Hamulce: początkowo tarczowe Girling na wszystkie koła, później przednie tarczowe Dunlop, tylne bębnowe Prędkość maksymalna: 150 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 17,9 s (C) Auta5p.eu AutomobilRevue.cz
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 20.03.2024, 23:20 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1969 Skoda 720 ID Sedan/1971 720 ID Sedan OP1
1969 Skoda 720 ID Sedan Auta5p.eu EuroOldtimers.com AutomobilRevue.cz Auto.cz Prototyp dużej Skody z nadwoziem sedan zaprojektowanym przez Ital Design Giorgetto Giugiaro. Dla odróżnienia od prototypów z oryginalnym nadwoziem rodzina prototypów z włoskimi nadwoziami oznaczona jest jako 720 ID. Do napędu służył rzędowy czterocylindrowy silnik OHC o pojemności 1498 ccm i mocy 84 KM (62 kW). Rozstaw osi wynosił 2550 mm, rozstaw kół przednich i tylnych po 1330 mm. Długość samochodu wynosiła 4373 mm. Pojazd o masie własnej 1130 kg i użytecznej 400 kg rozwijał prędkość 157 km/h, przyspieszając od 0 do 100 km/h w 18 s. Przy prędkości 78 km/h zużywał 9,0 L paliwa/100 km. Zastosowano opony Barum 165 SR 14. Zbiornik paliwa o pojemnosci 52 L z wlewem na prawym tylnym błotniku. Bagażnik o pojemności 540 L. Pod koniec czerwca 1970 pierwszy prototyp ID-1 rozpoczął jazdy testowe, do połowy lutego 1972 przejechał 96 639 km. Drugi prototyp sedana z włoskim nadwoziem, ID-2, również z zsilnikiem 1498 ccm, ukończono w połowie maja 1970, podczas jazd testowych we wrześniu 1970 osiągnął prędkość 159 km/h, do lutego 1972 przejechał 148 tys. km. W kwietniu 1971 weszło rozporządzenie władz państwowych o podjęciu współpracy z konstruktorami z NRD. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1969 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 4-drzwiowy, 5-miejscowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 84 KM (62 kW) przy 5500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 121 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4373 mm Szerokość: 1653 mm Wysokość: 1465 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1330 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1130 kg Ładowność: 400 kg Masa całkowita: 1530 kg Pojemność zbiornika paliwa: 52 L Pojemność bagażnika: 540 L Ogumienie: Barum 165 SR 14 Prędkość maksymalna: 157 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 17,0 s Zużycie paliwa: 9,0 L/100 km przy 78 km/h 1971 Skoda 720 ID Sedan OP1 Auta5p.eu Flickr.com Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototyp: 1971 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 4-drzwiowy, 5-miejscowy sedsan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 85 KM (63 kW) przy 5500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4373 mm Szerokość: 1653 mm Wysokość: 1465 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1352 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1130 kg Prędkość maksymalna: 157 km/h (C) Auta5p.eu EuroOldtimers.com AutomobilRevue.cz Auto.cz Flickr.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Czw, 21.03.2024, 17:07 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1972 Skoda 720 ID Combi
1972 Skoda 720 ID Combi Auta5p.eu AutomobilRevue.cz Prototyp dużej Skody z nadwoziem kombi, zaprojekowanym przez Ital Design Giorgetto Giugiaro, skonstruowany w 1969. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1969 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1498 ccm Średnica cylindra: 80,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 85 KM (63 kW) przy 5500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 4000 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4420 mm Szerokość: 1653 mm Wysokość: 1465 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1330 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1150 kg Prędkość maksymalna: 150 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 17,0 s (C) Auta5p.eu AutomobilRevue.cz
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pią, 22.03.2024, 23:35 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Skoda 720 ID Coupé
Skoda 720 ID Coupé Auta5p.eu AutomobilRevue.cz WebCarStory.com Prototyp dużej Skody z nadwoziem włoskim Ital Design, skonstruowany w marcu 1971. Początkowo napędzany silnikiem 1236 ccm o mocy 66 KM (48,5 kW) pozwalał rozwinąć prędkość 133 km/h, w lipcu 1971 silnik rozwiercono do 1771 ccm uzyskując moc 95 KM (70 kW) i dodano nadbieg Laycock de Normanville oraz wspomaganie hamulców. Dzięki temu samochód osiągał prędkość 160 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 13,3 s. Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototyp: 1971 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 3-drzwiowe coupé Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1772 ccm Średnica cylindra: 87,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 95 KM (70 kW) przy 5250 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 15225 Nm przy 3500 obr./min Stopień sprężania: 9,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4180 mm Szerokość: 1645 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 2550 mm Rozstaw kół przednich: 1330 mm Rozstaw kół tylnych: 1330 mm Masa własna: 1075 kg Prędkość maksymalna: 160 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 13,3 s (C) Auta5p.eu AutomobilRevue.cz WebCarStory.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Nie, 24.03.2024, 1:23 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1972 Skoda 727
Auta5p.eu Cytuj: Na przełomie lat 60. I 70. Skoda 100-110 najlepsze lata miała już za sobą. Czechosłowacki producent borykał się jednak z problemami finansowymi, które sprawiły, że zdecydowano się na stworzenie doraźnego rozwiązania – Skody 727.
Przedłużające się poważnie prace nad pojazdami całkowicie nowej generacji, uświadomiły kierownictwu Skody konieczność doraźnej modernizacji wytwarzanej rodziny Š722, czyli modeli Skoda 100-110. Zmieniające się warunki techniczne europejskich pojazdów, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa biernego, oznaczały brak perspektyw eksportowych dla Š722, nawet przed najbardziej optymistycznym terminem wprowadzenia na rynek nowych modeli.
Widoczny na zdjęciach prototyp Š727 powstał w roku 1972 i był konsekwencją tej decyzji. W porównaniu do modeli Skoda 100-110 posiadał wiele innowacji. Po stronie bezpieczeństwa były nimi zbiornik paliwa umieszczony pod tylnymi siedzeniami, deformująca się w zakładany sposób kolumna kierownicy i wzmocniona struktura karoserii.
Ta ostatnia otrzymała całkowicie nowy kształt, znacznie większą powierzchnię przeszkloną, zredukowaną o 1/3 liczbę wytłoczek i kompatybilność z procedurą ostatecznej kompletacji w systemie "gate-line".
Mimo, że projekt miał być rozwiązaniem doraźnym, w konsekwencji okazał się bezpośrednim przodkiem rodziny Š742, czyli popularnych Skód 105-130 wytwarzanych aż do roku 1990.
Dane techniczne Producent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1972 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 4-drzwiowy, 5-miejscowy sedan Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik, wolnossący Pojemność skokowa: 1174 ccm Średnica cylindra: 72,0 mm Skok tłoka: 72,0 mm Moc maksymalna: 52 KM (38 kW) przy 5000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 85 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 8,5 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: SILNIK UMIESZCZONY WZDŁUŻNIE Z TYŁU POJAZDU, NAPĘDZA KOŁA TYLNE Rozstaw osi: 2400 mm Masa własna: 880 kg (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Nie, 24.03.2024, 22:14 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1972, 1975 Skoda 736 Buggy
1972, 1975 Skoda 736 Buggy Auta5p.eu EuroOldtimers.com AutoMotoKlassik.pl Cytuj: W 125 letniej historii marki Skoda powstało wiele różnych prototypów wykorzystujących komponenty z seryjnych modeli. Jednym z nich była Skoda Buggy typ 736 zbudowana na podzespołach Skody S 110.
Pod koniec lat sześćdziesiątych XX wieku w krajach środkowej Europy popularność zdobywała nowa dyscyplina – autocross. W dawnej Czechosłowacji pierwsze zawody w tej dyscyplinie odbyły się jesienią 1969 roku w Przerowie. Szybko rosło zainteresowanie kibiców i zawodników budujących na bazie seryjnych modeli własne konstrukcje. Wiele z nich powstało na podzespołach Skoda 1000 MB i S 100/110.
To zainteresowanie dostrzeżone zostało także przez producenta, którego centrum badawczo-rozwojowe w 1973 roku rozpoczło realizację projektu Skoda Buggy typ 736. Prace konstrukcyjne realizowano w latach 1974-1975, a jazdy testowe zakończono w 1976 roku. Do jego budowy wykorzystano komponenty pochodzące ze Skody 110 L. Rozstaw osi skrócono do 2000 mm, wzmocniono podwozie raz zamontowano ramę ochraniająca pasażerów. Nadwozie zaprojektował Josef Cech, a wiele prac wykonali uczniowie przyzakładowej szkoły. Kompletacją i lakierowaniem nadwozia zajęło się centrum rozwojowe Skody. Tak powstał pierwszy egzemplarz, a cztery pozostałe wykonali uczniowie w październiku 1975 r.
Skoda Buggy typ 736 miała długość 3320 mm, a masa pojazdu gotowego do jazdy wynosiła 710 kg. Na kołach zamontowano opony Barum 165 SR 13 z terenowym bieżnikiem. Do napędu zastosowano czterocylindrowy silnik Skody 110 L o pojemności skokowej 1107 cm3 i mocy 45 KM przy 5000 obr./min., który pozwalał na rozwijanie maksymalnej prędkości 107 km/h i średnio zużywał 8,3 l/100 km benzyny.
Skoda Buggy typ 736 zaliczyła jazdy testowe na dystansie prawie 30 000 kilometrów. Auto jednak do produkcji seryjnej nie trafiło, chociaż było nim duże zainteresowanie. Jeden z prototypów służył przez lata na praskim lotnisku Ruzyne jako Follow me car. Egzemplarz znajdujący się w zbiorach Muzeum Skody w 2017 roku przeszedł gruntowną renowację.
Dane techniczne Producent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1972, 1975 Wyprodukowanych: 5 egz. prototypów Konstruktor: Josef Cech Nadwozie: 2-miejscowe buggy Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov 31 BST, wolnossący Pojemność skokowa: 1107 ccm Średnica cylindra: 72,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 45 KM (33 kW) przy 5000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 74 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 8,8 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 3320 mm Szerokość: 1510 mm Wysokość: 1530 mm Rozstaw osi: 2000 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 710 kg Ogumienie: Barum 165 SR 13 Prędkość maksymalna: 110 km/h Zużycie paliwa: 8,3 L/100 km (średnie) (C) Auta5p.eu EuroOldtimers.com AutoMotoKlassik.pl
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Wto, 26.03.2024, 14:41 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1972 Skoda Kirby Buggy
1972 Skoda Kirby Buggy Auta5p.eu Flickr.com Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1972 Wyprodukowanych: … Nadwozie: buggy Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68 mm Skok tłoka: 68 mm Moc maksymalna: 49 KM (36 kW) przy 4750 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 75 Nm przy 3000 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 3630 mm Szerokość: 1660 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 560 kg Prędkość maksymalna: 140 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,0 s (C) Auta5p.eu Flickr.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 03.04.2024, 18:51 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1974 Skoda VF Buggy
1974 Skoda VF Buggy 1.0 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1971-1975 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 2-miejscowe buggy Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 45-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 42 KM (31 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 74 Nm przy 3000 obr./min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Prędkość maksymalna: 130 km/h 1974 Skoda VF Buggy 1.1 Auta5p.eu Dane techniczneProducent: VF Okres produkcji: 1974 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 2-miejscowe buggy Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 1108 ccm Średnica cylindra: 72,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 52 KM (38 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 88 Nm przy 3500 obr./min Stopień sprężania: 9,5 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Prędkość maksymalna: 145 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 03.04.2024, 22:47 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1962 Skoda 1200 typ 997Z
1962 Skoda 1200 typ 997Z Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Prototypy: 1962 Wyprodukowanych: … Nadwozie: otwarte pickup, 10-miejscowe Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 1221 ccm Średnica cylindra: 72,0 mm Skok tłoka: 75,0 mm Moc maksymalna: 47 KM (35 kW) przy 4500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 87 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 7,5 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa z reduktorem Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napęd 4×4 Długość: 3540 mm Szerokość: 1680 mm Wysokość: 1938 mm Rozstaw osi: 1900 mm Rozstaw kół przednich: 1360 mm Rozstaw kół tylnych: 1300 mm Masa własna: 930 kg Prędkość maksymalna: 80 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Czw, 04.04.2024, 19:52 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1965 Skoda Mikrobus
1965 Skoda Mikrobus Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1965 Wyprodukowanych: … Nadwozie: 4-drzwiowy, 8-miejscowy mikrobus Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 1221 ccm Średnica cylindra: 72,0 mm Skok tłoka: 75,0 mm Moc maksymalna: 47 KM (35 kW) przy 4500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 87 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 7,2 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Rozstaw osi: 2320 mm Prędkość maksymalna: 100 km/h (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Czw, 04.04.2024, 20:45 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
1966 Skoda 1203 Pick-up
1966 Skoda 1203 Pick-up Auta5p.eu Dane techniczneProducent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Konstruktor: … Segment: lekkie pojazdy dostawcze Prototypy: 1966 Typy nadwozi: 2-drzwiowy, 2-miejscowy skrzyniowy Silniki: typu …, benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 1221 ccm Średnica cylindra: 72,0 mm Skok tłoka: 75,0 mm Moc maksymalna: 47 KM (35 kW) przy 4500 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 87 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 7,2 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne Rozstaw kół przednich: 1200 mm (C) Auta5p.eu
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pią, 05.04.2024, 0:27 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |