Śro, 07.12.2016, 14:04
Śro, 07.12.2016, 16:13
Śro, 07.12.2016, 16:45
Śro, 07.12.2016, 17:40
Okej, jako sztandarowy hejter obecnej generacji Insyfnii spieszę hejcić również to!
Tylko, że nie bardzo jest coś hejcić.
W Insyfnii zawsze brakowało mi trochę zwiewności. Obecna generacja wygląda (i jest) jak bunkier na kołach. Co gorsza, nie przekłada się to na miejsce w środku. I liczyłem, że nowa generacja zyska trochę powabności Astry, trochę straci z ilości blach na rzecz szkła, może nawet optycznie ciut się skurczy.
A tu klops. Nowa Insyfnia wygląda co najmniej jak auto klasy E. Ale... optycznie stała się jakby niższa, dodatkowo urosła na długość, co spowodowało, że stałą sie o wiele smuklejsza. Dodatkowo - być może tylko w wersji OPC line - auto prezentuje się naprawdę jak z półki wyżej, wydaje mi się otrzymało taki szlif premium. Być może jest to spowodowane zapożyczeniami stylistycznymi z innych marek, które zauważyli już moi poprzednicy, a być może czarnym kolorem i wielkimi kołami. Nie wiem, ale auto mocno na myśl przywodzi mi wozy BMW, szczególnie trójkę GT.
I jak nie przepadam za BMW, w tym momencie to komplement. Mógłbym się przyczepić, że du*a nieco za wielka, że tylne światła nieco skopali (jeśli chodzi o wewnętrzny układ - ten biały fragment plastiku, pokrywający prawdopodobnie kierunkowskaz i światło wsteczne, jest dziwnie ucięty, trochę nie pasuje :C) i że kombi wygląda jak Optima SW, ale nie chcę, bo w sumie podoba mi się to co zrobili. Auto wygląda jednocześnie i mocarnie, i lżej/smuklej od poprzednika. Ciekawe jak będzie prezentowało się na balonie z 16-calówkami
Śro, 07.12.2016, 18:23
smog napisał(a):"Obecny model będzie od 200 do 300 kg lżejszy od poprzednika"
Nie dziwię się, obecny wieloryb waży 1800-1900 kg i ma 4,9 m długości. W środku zaś miejsca jak kompakcie.
Śro, 07.12.2016, 21:03
Czw, 08.12.2016, 19:10
Czw, 08.12.2016, 19:47
Pią, 09.12.2016, 9:21
Ice napisał(a):Przecież GM od lat na sesjach tak oszczędzał
Nie, 11.12.2016, 0:05
Nie, 11.12.2016, 9:05
Pon, 06.02.2017, 8:29
Pon, 06.02.2017, 8:47
Pon, 06.02.2017, 16:34
Pon, 06.02.2017, 17:04
Pon, 06.02.2017, 20:47
Śro, 22.03.2017, 23:05
Pią, 24.03.2017, 9:29
Ruszyła produkcja Insignii 2
Samochody wytwarza główna fabryka Opla w Russelsheim. Pierwsze egzemplarze nowej Insignii z produkcji seryjnej trafią do Polski, Danii oraz Niemiec.
Zamówienia na nową Insignię w wersji Grand Sport i Sports Tourer można składać od 16 lutego. Ceny na polskim rynku − od 99 900 złotych za liftbacka oraz od 103 900 zł za kombi. W bazowej wersji auto napędza benzynowe 1.5/140 KM, które współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną.
Pierwsza generacja Insignii sprzedała się natomiast w liczbie łącznie około 940 000 egzemplarzy. To stawia ją na czwartym miejscu wśród bestsellerów marki Opel.
Pią, 24.03.2017, 12:42
Czw, 06.04.2017, 13:38
20 milimetrów dodatkowego prześwitu oraz napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego, a także nowe pięciowahaczowe tylne zawieszeni. Oto flagowy Opel na terenowo
Czarne panele ochronne wokół całego nadwozia oraz srebrne osłony przedniej i tylnej części podwozia podkreślają surowy uterenowiony wizerunek tej rynkowej nowości. Klienci poszukujący jeszcze większej indywidualizacji mogą skorzystać z programu Opel Exclusive, przykładowo wybierając swój ulubiony kolor. Oprócz standardowych kolorów w ofercie pojawi się 15 dodatkowych lakierów dostępnych tylko w programie Exclusive. To jednak nie wszystko. Eksperci Opel Exclusive mogą odtworzyć dowolny odcień na podstawie próbki lub zdjęcia dostarczonych przez klienta. Kolejne opcje ekskluzywnej personalizacji to dodatkowe wzory obręczy kół i wersje skórzanej tapicerki.
Przedni pas nowej Insignii Country Tourer prezentuje się jeszcze okazalej niż w przypadku Sports Tourer. Wydatna panoramiczna osłona chłodnicy i wąskie reflektory optycznie poszerzają przód samochodu, a srebrna płyta osłaniająca podwozie obniża sylwetkę i podkreśla jej stabilność. Srebrna osłona podwozia i oprawy końcówek tłumika sprawiają, że nadwozie wydaje się jeszcze niższe i szersze niż w rzeczywistości.
Nowa Insignia Country Tourer została wyposażona w system bezkluczykowego otwierania samochodu i uruchamiania silnika. Ułłatwieniem przy załadunku jest także funkcja otwierania klapy bagażnika ruchem stopy, bez dotykania samochodu. Wystarczy wykonać odpowiedni ruch stopą pod tylnym zderzakiem, żeby klapa bagażnika sama się uniosła. Powtórzenie tego ruchu spowoduje zamknięcie klapy. W celu zwiększenia pojemności bagażnika do 1665 litrów, tj. o dodatkowe 130 litrów w porównaniu z dotychczasowym modelem, nowa Insignia Country Tourer została wyposażona w opcjonalną funkcję składania tylnej kanapy w proporcji 40/20/40. Zestaw tylnych siedzeń można złożyć za naciśnięciem przycisku znajdującego się w bagażniku. Standardowe relingi nie tylko podkreślają charakter samochodu, ale także zwiększają funkcjonalność kombi, którego dach można obciążyć dodatkowymi 100 kilogramami bagażu.