|
|
Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 3:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Treble014
Postów: 8
|
Astra II -- porada
Siemano, niedaleko mnie, do kupna jest Astra II silnikiem 2.0 101KM; produkcja: 2000r w dieslu, przebieg podobno 230 000 km.
Ile taka oplina pali, koszt wymiany oleju, pasków i rozrządu na jakim poziomie ? Czy w ogóle te silniki dobrze sie sprawują ?
Trzymajcie sie i pozdrawiam !
|
Wto, 08.07.2014, 19:44 |
|
|
Rolcar
Postów: 23
|
Re: Astra II -- porada
Silnik 2.0 w dieslu dobrze się sprawuje,nie ma awarii czy usterek,spalania na poziomie mniej więcej 5on na 100km więc jest okej. Podczas zakupu zwróć uwagę tylko na blachy,czy nie występuje już korozja,Astry lubią rdzewieć
|
Sob, 20.09.2014, 10:18 |
|
|
Jama
Postów: 50
|
Re: Astra II -- porada
Nasza ma jakieś 350 na liczniku, ile wcześniej silnik był cofany nikt nie wie. Turbina jeszcze się trzyma, auto przeszło naukę 4 świeżych kierowców, nie ma co ukrywać biliśmy ją z każdej strony po trochę, leje się średnie paliwa, parę razy problem z EGRem, ale naprawiony za głupotę. Auto się trzyma, nie kopci, w zimie pali od strzała choć zwykle 90% zimy na zewnątrz. Polecam z czystym sercem.
_________________ Iveco Stralis 430 + tandem :)
|
Wto, 14.10.2014, 21:46 |
|
|
morphy
Postów: 3978 Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
|
Re: Astra II -- porada
Mam podobnego, tylko słabszy 82 KM. Też 2.0, ale mój ma tylko turbinę, a 101 KM dodatkowo kompresor. Przejechane ponad 40 tyś.km. Na liczniku stuknęło 260 tyś. km. Mój na trasie średnio pali 5l/100km, w mieście 7l/100 km. Także przyzwoicie. Generalnie się nie psuje. Lubi zapychać się EGR jak zbyt długo pokonuje się krótki odcinki. Czasem trzeba silnik przedmuchać. Astra G posiada już jako taki ocynk, ale korozja lubi nadkoła, a w niektórych egzemplarzach też maske i tylną klape. Trzeba na biężaco monitorować. Największym problemem diesli u Opla z tamtego okresu to pompa wtryskowa. Można być niemal pewny, że prędzej czy później zawiedzie. Trzeba przed zakupem dokładnie ją sprawdzić. Zamiennik to koszt 1300-1500zł, a oryginał powyżej 2000zł. Jednak już tyle czasu minęło, że powstało wiele patentów na wyeliminiowanie tego problemu. Jak oryginalna zaczyna szwankować montuje się do niej mniejszą, elektryczną, która wspomaga i w razie problemów pompuje paliwo. Koszt o wiele mniejszy, rozwiązane sprawdzone. Także generalnie da się to jakoś ominąć. Astra G to sprawdzony, wygodny i bezawaryjny dupowóz od A do Z, który ma swoje wady, ale jak coś się zepsuje to można tanio naprawić. Najbardziej polecane są benzyny, ale diesle też nie są złe. Trzeba tylko na niej bardziej uważać.
|
Wto, 14.10.2014, 23:08 |
|
|
CSturboserwis
Postów: 61
|
Re: Astra II -- porada
Poniekąd mogę się zgodzić,Astra G to dobry wybór jeżeli ktoś szuka w miarę bezawaryjnego samochodu,tylko zastanów się czy na pewno chcesz diesla,bardziej polecam tutaj silnik 1.6 plus lpg,co też wyjdzie dla Ciebie ekonomicznie.
|
Czw, 06.11.2014, 17:04 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |