Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 5:43




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Akcje serwisowe - rok 2012 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Akcje serwisowe - rok 2012
Nowy rok, nowy temat.
Coś VW nie ma szczęścia do swoich diesli
Cytuj:
W silnikach 2.0 CR TDI wyprodukowanych w okresie 2009 - 2010, wykorzystywanych w samochodach koncernu Volkswagen, istnieje możliwość powstania w trakcie użytkowania samochodu nieszczelności przewodów wysokiego ciśnienia.
Nieszczelność może być spowodowana wadliwym materiałem, z którego przewody zostały wykonane.
Wystąpienie specyficznych wibracji podczas pracy silnika, w połączeniu z rysami powstałymi na przewodach w efekcie szlifowania, może z czasem doprowadzić do pęknięcia przewodu wysokiego ciśnienia, co objawia się zapachem paliwa w następstwie jego wycieku. Ewentualny problem może ujawnić się wyłącznie w przypadku aut z pewnym przebiegiem.
Do tej pory w Polsce nie zarejestrowano ani jednego przypadku pęknięcia przewodu i wycieku paliwa, natomiast w ramach profilaktyki, marka ŠKODA zainicjowała akcję przywoławczą dla klientów, polegającą na montażu na przewodach wysokociśnieniowych tłumików drgań.

Do klientów samochodów, którzy zakupili auto z silnikiem 2.0 TDI został wysłany list z wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji i z prośbą o stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym ŠKODA. Proces usuwania ewentualnej usterki w autoryzowanym punkcie serwisowym potrwa około 15minut.

Akcja przywoławcza dotyczy ok. 560 samochodów sprzedanych na rynku polskim.

Koszty usunięcia usterki ponosi producent.

interia

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 23.01.2012, 14:25
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Rusza akcja naprawcza MINI

Cytuj:
Jak poinformowała firma BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, wybrane egzemplarze modelu MINI oraz MINI Countryman mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, w niektórych egzemplarzach modeli MINI oraz MINI Countryman (auta z silnikiem benzynowym, wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w okresie 07.11.2006 do 18.01.2011) na skutek długotrwałego działania wysokiej temperatury w komorze silnika na plastikową obudowę pompy mogłoby potencjalnie dojść do uszkodzenia jej wtyczki elektrycznej.

Usterka spowoduje aktywację komunikatu ostrzegawczego o zmniejszeniu efektywności chłodzenia. Prawdopodobieństwo pojawienia się uszkodzenia wtyczki elektrycznej pompy jest bardzo małe.

BMW AG nie wyklucza możliwości wystąpienia krótkiego zwarcia i dodatkowego stopienia wtyczki w wypadku pozostawienia zamontowanej pompy w długiej perspektywie czasowej. Informuje jednocześnie, iż usterka nie stwarza poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia, i wprowadza przedmiotową akcję nie traktując jej jako przywoławczą.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 477 samochodów marki (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3209).

Generalny importer poinformował pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosił do kontaktu z punktem serwisowym w celu umówienia wizyty i usunięcia ewentualnej usterki.

Pozostałym właścicielom samochodów MINI i MINI Countryman objętych opisaną kampanią zaleca się kontakt z autoryzowanymi punktami serwisowymi, których lista dostępna jest na stronie internetowej bmw.pl.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa, tel. 22 579 88 00, fax. 22 579 88 02).


Modele Subaru wzywane do serwisu

Cytuj:
Jak poinformowała firma Subaru Import Polska, wybrane egzemplarze modeli Subaru Forester oraz Subaru Impreza mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Subaru Import Polska, w niektórych egzemplarzach modeli Subaru Forester (auta wyprodukowane w Japonii w okresie od 2003 do 2008 roku) oraz Subaru Impreza (auta wyprodukowane w Japonii w okresie od 2001 do 2007 roku) istnieje zwiększone prawdopodobieństwo wystąpienia korozji wahacza przedniego.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest łącznie 2 701 samochodów (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3210).

Generalny importer poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu sprawdzenia i usunięcia ewentualnej usterki.

Pozostali właściciele samochodów Subaru Forester i Impreza, objętych wspomnianą kampanią, powinni zgłosić się do autoryzowanego punktu serwisowego marki.

BliĹĽszych informacji zwiÄ…zanych z kampaniÄ… serwisowÄ… udziela Subaru Import Polska (adres: ul. Josepha Conrada 51, 31-357 KrakĂłw; tel. 12 687 43 00; www.subaru.pl).


Modele Opla mogą mieć usterkę

Cytuj:
Jak poinformowała firma General Motors Poland, wybrane egzemplarze modeli Opel Astra GTC oraz Zafira mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę General Motors Poland, w niektórych egzemplarzach modeli Opel Astra J GTC oraz Zafira C światła mijania mogą według ustaleń producenta być nieprawidłowo ustawione.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą z tego powodu objęte są 123 samochody (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3204).

Koncern zawiadomił autoryzowane serwisy prowadzące sprzedaż na terenie Polski o prowadzonej kampanii naprawczej. Serwisy te powiadomią właścicieli pojazdów objętych kampanią i zaproszą na wizyty w celu sprawdzenia pojazdu oraz dokonania bezpłatnego usunięcia opisanej usterki w przypadku jej wykrycia.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela General Motors Poland (adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel.: 22 606 17 00; e-mail: polska@gm-customercare.com; http://www.opel.pl)


Akcja naprawcza u Mercedesa

Cytuj:
Jak poinformowała firma Mercedes-Benz Polska, wybrane egzemplarze modeli osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Mercedes-Benz Polska, w niektórych egzemplarzach modeli C, GLK, E, CLS, S, R, G GL, ML oraz Vito, Viano i Sprinter EC (auta wyprodukowane w Niemczech w okresie od listopada 2009 do lipca 2011) w filtrze paliwa ze zintegrowanym podgrzewaniem paliwa w pojedynczych przypadkach może potencjalnie wystąpić nieszczelność w obszarze korka otworu odwadniającego, a w konsekwencji może dojść do wycieku paliwa.

Wyciek oleju napędowego można poznać po charakterystycznym zapachu paliwa. Paliwo może wyciekać na jezdnię, zmniejszając tarcie między oponą i podłożem, co może zmienić właściwości trakcyjne pojazdu, którego dotyczy lub innych uczestników ruchu.

W takiej sytuacji może z kolei dojść do włączenia systemu ESP, co zasygnalizuje kierowcy odpowiedni wskaźnik w zestawie wskaźników.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 565 samochodów marki Mercedes-Benz (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3186).

Autoryzowani dealerzy Mercedes-Benz Polska otrzymali szczegółowe instrukcje postępowania oraz numery nadwozi pojazdów objętych akcją. Wszyscy posiadacze zostaną wezwani listami poleconymi na bezpłatną wizytę w autoryzowanych serwisach w celu dokonania sprawdzenia i usunięcia ewentualnej usterki.

BliĹĽszych informacji zwiÄ…zanych z kampaniÄ… serwisowÄ… udziela Mercedes-Benz Polska (ul. Gottlieba, Daimlera 1, 02-460; samochody osobowe: infolinia: 00 800 1 77 77 777 lub 22 354 40 01; samochody dostawcze: infolinia: 00 800 3 77 77 777 lub 22 583 43 00); fax: 22 354 40 07; www.mercedes-benz.pl).


Źródło: samar.pl

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Wto, 24.01.2012, 13:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7455
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
wypadajÄ…ce reflektory w Porsche Cayenne: :o
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11233490,Z_Porsche_Cayenne_wypadaja_reflektory.html

(C) Wyborcza.biz

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Sob, 25.02.2012, 1:10
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Dacia Duster może mieć usterkę

Cytuj:
Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Dacia Duster 4x4 mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Dacia Duster 4x4 (auta wyprodukowane do 12 kwietnia 2011) mogą potencjalnie mieć usterkę.

Otóż w przypadku nagromadzenia się śniegu na wsporniku mocującym przewód elastyczny hamulców tylnych lewego i prawego, możliwe jest pęknięcie sztywnego przewodu tylnego zacisku hamulcowego w miejscu mocowania do cylinderka hamulcowego.

W warunkach silnego zaśnieżenia może to prowadzić do nagłej utraty skuteczności hamowania połączonej z zaświeceniem się kontrolki na zestawie wskaźników.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objęte są 1162 samochody Dacia Duster (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3230).

Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania sprawdzenia auta i ewentualnej wymiany przewodów hamulcowych kół tylnych, jeśli będzie to wskazane.

BliĹĽszych informacji zwiÄ…zanych z kampaniÄ… serwisowÄ… udziela Renault Polska (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel. 22 541 10 00/02, faks 22 541 10 01; www.renault.com.pl, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl, infolinia: 22 575 99 99).


Akcja serwisowa dla Kangoo

Cytuj:
Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Kangoo II mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Kangoo II (auta wyprodukowane do 1 marca 2010 i wyposażone w fotele przednie typu GSFE 2W i 4W, GSFE Poczta, Parere lub Innovant) mogą potencjalnie mieć usterkę.

Ewentualna usterka może polegać na tym, że w momencie gwałtownego hamowania lub zderzenia pojazdu śruba mocująca pas bezpieczeństwa fotela przedniego może samoistnie się odkręcić.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 3 351 samochodów marki Renault Kangoo II (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3229).

Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania sprawdzenia auta i wymiany śruby mocującej pas bezpieczeństwa fotela przedniego, jeśli zajdzie taka potrzeba.

BliĹĽszych informacji zwiÄ…zanych z kampaniÄ… serwisowÄ… udziela Renault Polska (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel. 22 541 10 00/02, faks 22 541 10 01; www.renault.com.pl, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl, infolinia: 22 575 99 99).


Mitsubushi Colt do poprawy

Cytuj:
Jak poinformowała firma MMC Car Poland, wybrane egzemplarze modelu Mitsubishi Colt mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę MMC Car Poland, wybrane egzemplarze modelu Mitsubishi Colt (auta wersja 3- i 5-drzwiowa, z roku modelowego 2011 i 2012) potencjalnie mogą mieć usterkę fabryczną.

Otóż na skutek błędu w procesie technologicznym podczas produkcji uszczelki do nakrętki mocującej pompy paliwa w materiale mogłyby potencjalnie pozostać pęcherzyki powietrza. W przypadku, gdy pęcherzyki byłyby zbyt duże, w materiale mogłyby powstać pęknięcia w trakcie dokręcania nakrętki mocującej pompy paliwa. W wyniku tego istnieje prawdopodobieństwo wydostania się oparów paliwa ze zbiornika.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 33 samochody Mitsubishi Colt (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3234).

Generalny importer poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu sprawdzenia i usunięcia ewentualnej usterki (wymianę uszczelki wraz z nakrętką mocującą pompy paliwa).

Pozostali właściciele samochodów marki Mitsubishi Colt, objętych wspomnianą kampanią, powinni zgłosić się do autoryzowanego punktu serwisowego marki.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel.: 22 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mitsubishi.pl).


Kilka modeli Audi A3 może mieć usterkę

Cytuj:
Jak poinformowała firma Kulczyk Tradex, wybrane egzemplarze modelu Audi A3 oraz A3 Sportback mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Kulczyk Tradex, wybrane egzemplarze modelu Audi A3 oraz A3 Sportback (auta wyposażone w silnik 2.0 TDI, z roku modelowego 2008-2011) mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Otóż w niektórych samochodach na skutek niewłaściwego materiału zastosowanego do produkcji przewodów wysokiego ciśnienia oraz drgań rezonansowych silnika w określonych warunkach mogłoby teoretycznie dojść do pęknięcia przewodu wtryskowego i wycieku oleju napędowego.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 6 samochodów Audi (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3246).

Generalny importer poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosi do kontaktu z dowolnym partnerem serwisowym Audi w celu umówienia wizyty i usunięcia ewentualnej usterki.

Pozostałym właścicielom samochodów marki Audi objętych wspomnianą kampanią zaleca się kontakt z punktem serwisowym marki.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Kulczyk Tradex (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; infolinia: 0801 200 500; e-mail: info@audi.pl; www.audi.pl).


Mitsubishi Lancer może mieć usterkę

Cytuj:
Jak poinformowała firma MMC Car Poland, wybrane egzemplarze modelu Mitsubishi Lancer Sedan oraz Lancer Sportback mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę MMC Car Poland, wybrane egzemplarze modelu Mitsubishi Lancer Sedan oraz Lancer Sportback (auta z roku modelowego 2011) mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Otóż w niektórych autach na skutek nieprawidłowego dokręcenia i nieodpowiedniego dopasowania powierzchni kołnierza koła pasowego alternatora powierzchnia styku koła pasowego teoretycznie mogłaby się odkształcić poprzez napięcie pasa napędowego alternatora. Może spowodować to poluzowanie koła pasowego alternatora, a w najgorszym przypadku skutkować jego zsunięciem się z alternatora i utratą ładowania w pojeździe.

W przypadku wystąpienia opisanej usterki użytkownik usłyszy niestandardowe dźwięki z komory silnikowej, a na zestawie wskaźników zaświeci się kontrolka ładowania akumulatora.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 93 samochody (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3255).

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel. 22 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mistusbishi.pl).


Fiat Sedici do naprawy

Cytuj:
Jak poinformowała firma Fiat Auto Poland, wybrane egzemplarze modelu Fiat Sedici mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Fiat Auto Poland, wybrane egzemplarze modelu Fiat Sedici (auta wyprodukowane w okresie od listopada 2011 do stycznia 2012) mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Otóż w niektórych samochodach przegub dolny kolumny kierownicy mógłby zostać nieprawidłowo zamontowany, co teoretycznie mogłoby spowodować utratę kontroli nad kierowanym pojazdem.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 30 samochodów (lista numerów http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3267).

Wszyscy klienci, który zakupili samochody objęte akcją naprawczą, są powiadamiani przez autoryzowanych partnerów indywidualnymi listami i wzywani do autoryzowanych serwisów w celu przeprowadzenia kontroli i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Fiat Auto Poland S.A. (adres: ul. Komorowicka 79, 43-300 Bielsko-Biała; infolinia: 00800 3428 0000; www.fiat.pl).


Koleos do sprawdzenia. Może być usterka

Cytuj:
Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Koleos mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.
Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Koleos (auta, w których pomiędzy 6 a 10 września 2010 zamontowano kolumnę kierownicy dostarczoną przez kooperanta) mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Otóż w niektórych egzemplarzach na skutek niedostatecznego przylutowania jednego z elementów do płytki drukowanej układu elektronicznego modułu sterownika elektrycznego wspomagania układu kierowniczego, istnieje potencjalnie możliwość wystąpienia przerwy na połączeniu lutowanym. W następstwie tego mogłoby dojść do utraty wspomagania układu kierowniczego, co zostaje zasygnalizowane zaświeceniem się kontrolki „stop” na zestawie wskaźników.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 29 samochodów (lista numerów VIN http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3265).

Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu dokonania sprawdzenia i ewentualnej wymiany modułu sterownika elektrycznego wspomagania układu kierowniczego, jeśli będzie to uzasadnione.

BliĹĽszych informacji zwiÄ…zanych z kampaniÄ… serwisowÄ… udziela Renault Polska (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel. 22 541 10 00 / 02, faks: 22 541 10 01; http://www.renault.com.pl, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl, infolinia: 22 575 99 99).


Źródło: samar.pl

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Wto, 28.02.2012, 11:11
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7455
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Kolejna akcja serwisowa - tym razem Hondy
Cytuj:
Honda Poland powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Honda City 4D, z roku modelowego 2006/2007, wyprodukowane w Turcji, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Polski dystrybutor marki Honda poinformował, że w niektórych egzemplarzach wyżej wymienionego modelu, z uwagi na niewystarczającą szczelność, przełącznik główny sterowania szyb może ulec uszkodzeniu na skutek nagromadzenia się zanieczyszczeń na jego stykach. W skrajnej sytuacji może to doprowadzić do przegrzania się elementów współpracujących, czemu towarzyszyć może pojawienie się dymu, a nawet ognia. Przełączniki zostaną wymienione na koszt producenta.

W Polsce akcją objętych jest 3 593 samochodów marki Honda. Listę numerów VIN można sprawdzić na stronie internetowej UOKiK.


(C) Moto.wp.pl

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Czw, 22.03.2012, 16:14
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6186
Miejscowość: Jarosław
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
1,3 miliona BMW do serwisu
Cytuj:
Niemiecka firma motoryzacyjna BMW poinformowała, że przeprowadzi kontrolę 1,3 mln swych pojazdów serii 5 i 6 z lat 2003-2010. Powodem jest ryzyko wadliwego zamocowania osłony kabla akumulatora.
Firma podkreśla, że prawdopodobieństwo pojawienia się tej usterki jest bardzo małe, ale zdecydowała się na skontrolowanie wszystkich samochodów, w których może ona wystąpić - ok. 290 tys. w Niemczech i 1,3 miliona na całym świecie.
Wadliwie zamocowana osłona może powodować zakłócenia w elektronice pojazdu, uniemożliwić uruchomienie silnika, a w wyjątkowych przypadkach doprowadzić do zwarcia i pożaru. Właścicieli samochodów, które trzeba skontrolować, zaproszono już do warsztatów.

moto.wp.pl

_________________
http://picasaweb.google.pl/gibki8/Depec ... z11022010#
https://picasaweb.google.com/gibki8/Col ... onNarodowy



Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem!!


Wto, 27.03.2012, 9:48
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9296
Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Haha, ciekawe czy zaprosili też właścicieli polskich szrotowych komisów :lol:

_________________
locha lover


Wto, 27.03.2012, 10:11
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
kenji napisał(a):
Haha, ciekawe czy zaprosili też właścicieli polskich szrotowych komisów :lol:


Wyobrażasz sobie wysłanie listu z centrali BMW do pierwszego właściciela po którym było już ze 3 innych właścicieli ? Nie ma szans aby takie auto trafiło na akcje serwisową. Inną drogą jest sprawdzenie numeru VIN uszkodzonej partii co pozwoli zweryfikować czy nasze auto jest objęte akcją :)

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Wto, 27.03.2012, 21:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Ciekawe ile pań w USA sobie przypomni, że taka awaria zagraża ich życiu i trzeba się ślinić o odszkodowanie.

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Wto, 27.03.2012, 21:59
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1624
Miejscowość: Łódź
Samochód: Volvo 940 kombi 2.0T
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Ferrari 458 Italia i California wzywane do serwisu – 206 aut ma usterkę
Cytuj:
Po doniesieniach z 2010 roku o płonących Ferrari 458 Italia i świeższych, ale podobnych informacjach o modelu FF włoska marka zdiagnozowała nową usterkę w swoich autach. Tym razem akcja dotyczy modeli 458 Italia oraz California.

Ostatnio nad Ferrari ciąży fatum. Tym razem chodzi o nieprawidłowo wykonany wał korbowy, który może powodować niepożądane wibracje podczas jazdy. Na dłuższą metę taka sytuacja prowadzi do uszkodzenia jednostki napędowej, a remont silnika Ferrari może okazać się sprawą skomplikowaną i kosztowną.

Do serwisu wzywane jest 206 aut spośród 13 000 wyprodukowanych. Jak właściciele pechowych egzemplarzy dowiedzą się o całej sprawie? To wyjaśnia rzecznik Ferrari:

Piszemy do wszystkich klientów, których dotyczy ta sprawa. Osobiście prosimy ich o zgłoszenie się do serwisu na wymianę wadliwej części.

Wiadomo, że 16 z 206 aut znajduje się w Wielkiej Brytanii. 10 z nich to modele California. Nie wiadomo dokładnie, ile egzemplarzy jeździ w innych krajach oraz czy takie auta znajdują się w Polsce.

C: autokult.pl

_________________
www.diecastclub.pl


Pią, 11.05.2012, 11:32
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1624
Miejscowość: Łódź
Samochód: Volvo 940 kombi 2.0T
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Chevrolet Malibu wzywany do serwisu
Cytuj:
Nie tak dawno pisałem o debiucie Malibu w polskich salonach, a już dowiadujemy się o akcji serwisowej związanej z limuzyną Chevroleta.

Akcja obejmuje 4304 auta wyprodukowane pomiędzy 24 października 2011 roku a 31 marca bieżącego roku. Usterka dotyczy modułu diagnostycznego SDM, odpowiedzialnego za sterowanie systemami poduszek powietrznych i napinaczy pasów bezpieczeństwa. W przypadku nagłego i gwałtownego hamowania, moduł może się zresetować powodując, w pewnych okolicznościach, zupełnie niepotrzebne odpalenie poduszek powietrznych.

Jak podaje GM, problem może pojawić się również podczas wypadku. W momencie, w którym pasy bezpieczeństwa i poduszki powietrzne powinny chronić pasażerów, zdefektowany moduł nie spowoduje zadziałania obu systemów, zwiększając ryzyko obrażeń. Właściciele Chevroletów Malibu z wadliwymi modułami zostaną listownie poinformowani o akcji i zaproszeni do serwisów, na bezpłatne naprawy.

C: autokult.pl

_________________
www.diecastclub.pl


Nie, 27.05.2012, 18:27
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
No, to raczej europejskich egzemplarzy to będzie dotyczyć w paru procentach.

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Nie, 27.05.2012, 20:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1624
Miejscowość: Łódź
Samochód: Volvo 940 kombi 2.0T
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Chevrolet Orlando wzywany do serwisu
Cytuj:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o akcji serwisowej przeprowadzanej przez Chevroleta. Do serwisu zostaną wezwani właściciele modelu Orlando.

W samochodach wyprodukowanych w 2012 roku mogą być wadliwie zamontowane siedzenia trzeciego rzędu. Zagraża to bezpieczeństwu pasażerów. Akcja dotyczy 52 Chevroletów Orlando, których właściciele zostaną poinformowani listami poleconymi i zaproszeni na bezpłatną wizytę w serwisie, gdzie usterka zostanie wyeliminowana.

C: autokult.pl

_________________
www.diecastclub.pl


Śro, 13.06.2012, 16:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1624
Miejscowość: Łódź
Samochód: Volvo 940 kombi 2.0T
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Akcja serwisowa Land Rovera Defendera
Cytuj:
Ponad sto Land Roverów Defenderów trafi w Polsce do naprawy. Nie chodzi o żadną błahą usterkę, tylko wadę pasów bezpieczeństwa.

Land Rover Defender to już prawdziwy klasyk wśród pojazdów terenowych. Samochód jest wytwarzany od 1983 roku, ale jego historia sięga dalej. Jest on bowiem bezpośrednim następcą Land Roverów Serii I, II i III, produkowanych od 1948 do 1985 roku. Jak twierdzą właściciele Defenderów, większość awarii w tym aucie da się naprawić za pomocą młotka. Większość, ale nie wszystkie.

Importer Jaguar Land Rover Polska Sp. z o.o. poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o konieczności przeprowadzenia akcji serwisowej. Przedsiębiorca na własny koszt naprawi w naszym kraju 105 egzemplarzy modelu Land Rover Defender, wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii w latach 2011-2012, a więc całkiem nowych.

Problem jest poważny. W wadliwych terenówkach w wyniku pęknięcia śrub mocujących mogą się odczepić wsporniki pasów bezpieczeństwa przednich siedzeń. Nie trzeba chyba tłumaczyć, że w razie wypadku kierowca i pasażer odniosą ciężkie obrażenia lub zginą.

Szczegółowych informacji nt. kampanii naprawczej udziela JLR Polska Sp. z o.o. (Dział Obsługi Posprzedażnej; adres: ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa; tel.: +22 35 43 430; e-mail: jlr@jaguarlandrover.pl). Jeśli jesteś właścicielem nowego Land Rovera Defendera, to możesz sprawdzić, czy Twój egzemplarz nie ma uszkodzonych pasów na podstawie numeru VIN (dokument z listą jest dostępny na stronie UOKiK).

To już druga w ciągu miesiąca akcja serwisowa przeprowadzona przez Land Rovera na terenie naszego kraju. Poprzednia dotyczyła jednak tylko jednego auta, w którym trzeba było wymienić łącznik elastyczny wału napędowego.

C: autokult.pl

_________________
www.diecastclub.pl


Sob, 07.07.2012, 14:33
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Cytuj:
489 tysięcy samochodów honda CR-V wymaga pilnej naprawy. Niebezpieczeństwo sprawiają elektryczne mechanizmy przesuwania szyby w drzwiach po stronie kierowcy. Do nieszczelnego przełącznika może dostać się woda deszczowa, powodując przegrzanie i zapłon.
Naprawie podlegać będzie 286 tys. samochodów w USA, ponad 220 tysięcy w Europie i nieliczne egzemplarze w Afryce. Na razie producentowi luksusowych SUV-ów doniesiono o pięciu podobnych przypadkach. Szczęśliwie żaden nie spowodował wypadku.

Problem z drzwiami pojawiły się niedługo po wykryciu przez Hondę innego poważnego problemu. W 600 tys. sprzedanych w USA hond accord pojawiło się niebezpieczeństwo wycieku płynu z układu wspomagania kierownicy, który groził wznieceniem ognia pod pokrywą silnika.

Honda nie poinformowała o tym, jakie koszty wywołać może przymusowa naprawa tak dużej liczby samochodów.

gazeta.pl

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 08.10.2012, 9:36
Profil

Postów: 3
Post Re: Akcje serwisowe - rok 2012
Pytanie z boku tematu, czy wam się rozjeżdża kodowanie tego forum ?

_________________
Super wycieczki Warszawa. Polecam !


Pon, 08.10.2012, 22:01
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018