 |
|
Obecny czas: Pon, 06.10.2025, 20:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BmwM5
Postów: 3894
|
 BMW e36 LS1
w poszukiwaniu materiałów i inspiracji do mojego tajnego projektu (który już nie będzie tajny a którym miałem zamiar zaatakować nim was tak znienacka...  ale uznałem że nie można utrzymywać tak cennej wiedzy przez rok  ) znalazłem takie coś jak Vorshlag LS1 Swap kit dla BMW e36  z pozoru poryty pomysł  ale tylko z pozoru gdyż jest sobie zestaw gotowych części do takiego swapa, mało tego taki swap daje nie tylko lepsze parametry na prostej ale też i w zakręcie bo silnik LS1 jest lżejszy i mniejszy od rzędowych szóstek BMW a generacja e36 nie ma idealnego rozkładu mas (51:49). innymi słowy za kilka tysięcy $ można mieć brykę gotową do ładowania w nią kolejnych tysięcy $ na niezliczone ilości części zwiększających moc w chyba najpopularniejsze amerykańskiej V8 od razu zdradzę wam że pierwotnie miałem zamiar załadować do e36 S64B40 ale sam koszt takiego silnika jest porażający... więc trzeba było szukać alternatywy  masakra  Polskie BMW LS1 V8 nadchodzi... prace pewnie rozpoczną się za pół roku (trzeba jeszcze trochę funduszy zebrać  )
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Pon, 08.12.2008, 22:06 |
|
 |
Tapir
Postów: 4215 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
|
 Re: BMW e36 LS1
1. WOW  szacun za pomysł i plan 2. skąd silnik? i za ile? 3. domyślam się, że silnik długo nie zostanie seryjny  jakie plany modów? 4. jaki koszt całkowity przewidujesz (o ile wogóle da się przewidziec  )? 5. jakie będzie przeznaczenie beemki 
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
|
Wto, 09.12.2008, 0:56 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
ad 1 dzięki  sam jestem pod wrażeniem tego co się stanie ad 2 z UK albo z Ameryki ale podejrzewam że z stanów go ściągnę tam jest tego dużo więcej więc i cena powinna być niższa (do 3000 $) ad 3 przynajmniej rok go nie będę ruszał (trzeba będzie odbudować budżet  ) ad 4 chcę się zmieścić w granicy 15k $ + koszt zakupu auta ale jest też rezerwa a to kolejne 5k $  (szukałem pracy a jak znalazłem to taką dzięki której będą dziać się cuda  ) ad 5 zachowawcza jazda do supermarketu po mleko i bułki 
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Wto, 09.12.2008, 12:05 |
|
 |
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
 Re: BMW e36 LS1
Masz jaja  Szkoda, że tak długo będziemy czekać na owoc pracy, zapowiada się niezły potwór 
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Wto, 09.12.2008, 12:35 |
|
 |
kenji
Postów: 9296 Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
|
 Re: BMW e36 LS1
Powodzenia  I obyś nie podzielił losu MacAbry 
_________________ locha lover
|
Wto, 09.12.2008, 14:46 |
|
 |
Joey
Postów: 2831
|
 Re: BMW e36 LS1
BmwM5 napisał(a): zachowawcza jazda Kluczowe sĹ‚owo 
_________________ ← Szał trójek :) Był. Bo nie spodobał się jakiemuś prostakowi z uprawnieniami.
|
Wto, 09.12.2008, 15:01 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
Ice się wie  ale chciałem ukryć mój projekt w tajemnicy z względów które wymienił Kenji  no ale cóż specyfikacja tego forum jest nie ubłagana Joey niedługo to będzie kultowe słowo dziękować nie będę aby nie zapeszyć zobaczymy na początku 2010 co mi z tego wyjdzie jak ktoś ma jakieś pytania czy cuś to proszę walić
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Wto, 09.12.2008, 16:18 |
|
 |
drakor
Postów: 5698
|
 Re: BMW e36 LS1
Powodzenia a zdjecia , dane i inne roznosci oczyw. na Forum.PZDR
_________________ TechnoBase.FM.24h. Electro
|
Wto, 09.12.2008, 23:25 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
lol szperając w necie wynalazłem takie info tak z ciekawości chciałem potwierdzić to czy ten LS1 jest naprawdę lżejszy od innych silników masa silnika m52b20 od 94r z osprzętem i płynami - 166 kg masa silnika s65b40 z osprzętem bez płynów - 202 kg!!! masa silnika LS1 z osprzętem i płynami ~ 158 kg źródło - google = fora i inne pierdoły zawsze sprawdzane było źródło jedynie dla masy LS1 podana jest przybliżona wartość bo wersji tego silnika jest mnóstwo z racji zastosowania go w kilkunastu samochodach, ogólnie masa tego potworka oscyluje w granicach 320 funtów do 350 funtów - podałem wyższą wartość! ktoś dał by wiary że taki potwór waży tak mało??? porównajmy teraz spalanie na trasie, chyba najbardziej obiektywne bo miasto miastu nie równe i styl jazdy też więc spalanie liczmy OD x litrów... w końcu przyda się wiedza aby być przygotowanym na ewentualny drenaż portfela  zaznaczam że wartości są uśrednione z tego co ludzie podają w necie jedynie do M3 e92 musiałem zasięgnąć infa z tabel norm EU i pomnożyłem je przez 1,3 (wiadomo zawsze zdrowo zaniżają) - wyszło co wyszło  320i e36 po 95 roku - od 7,5 litra na 100 kilometrów M3 e92 - od 10,5 litra na 100 kilometrów !!! Vette C5 z LS1 o mocy 350 KM - od 9 litrów na 100 kilometrów tak niskiego spalania z strony Vette się nie spodziewałem! przeleciałem chyba z 20 for gdzie ludzie podają wartości od 30 mpg do nawet 37 mpg! często ludzie podawali wartość 33 mpg więc wybrałem tą opcję (chyba ludzie wiedzą co piszą i ile im auto pali) a teraz policzmy (tak w przybliżeniu) 1 galon = 4,5 litra, 1 mila = 1,6 km, a więc 33 mile na 4,5 litrach PB  33 mile = 53 km co daje spalanie 9 litrów na sto kilometrów nie spodziewałem się też że M3 nie zejdzie poniżej 10 litrów na 100 kilometrów - ogólnie żenada! auto jest cięższe niż C5 osiągi ma podobne pali dużo więcej dużo droższej benzyny a na drodze czas jednego kółka się nie liczy... DNO! oto co serwuje nam BMW w XXI wieku lol lol i jeszcze raz lol ciekawie się zaczyna ps dla malkontentów projekt ruszy na dobre pod koniec tego roku 
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Nie, 01.02.2009, 23:31 |
|
 |
Joey
Postów: 2831
|
 Re: BMW e36 LS1
Nie mogę się doczekać 
_________________ ← Szał trójek :) Był. Bo nie spodobał się jakiemuś prostakowi z uprawnieniami.
|
Wto, 03.02.2009, 2:32 |
|
 |
szmydziu
Postów: 126 Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Samochód: Polo 6N
|
 Re: BMW e36 LS1
1 galon to 3,8 litra, a nie 4,5. Jeśli się mylę - na stos ze mną ;p
_________________ Hasta la victoria, siempre.
|
Wto, 03.02.2009, 13:04 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
Yyyyy.... no Szmydziu masz racjÄ™ ale to w cale nie pogarsza sytuacji! ba nawet jÄ… poprawia!!! 1 galon BRYTYJSKI = 4,5 litra - tego uĹĽyĹ‚em do przeliczania spalania w AMERYKAĹSKIM samochodzie i teraz pojawia siÄ™ pytanie bo sÄ… dwa rodzaje amerykaĹ„skiego galonu (kur*a jakie to wszystko pojebane...) - suchy i mokry. suchy to wspomniane 3,8l a mokry to 4,4l i teraz ktĂłry jest uĹĽywany do przeliczania spalania? suchy czy mokry jeĹ›li mokry to wiÄ™kszej różnicy nie ma jeĹ›li suchy to jest jeszcze fajniej niĹĽ myĹ›laĹ‚em  zna ktoĹ› odpowiedĹş?
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Wto, 03.02.2009, 16:26 |
|
 |
Joey
Postów: 2831
|
 Re: BMW e36 LS1
Z tego, co wiem w USA używa się tego 3,8l do określania takich rzeczy jak spalanie, pojemność baku itp.
_________________ ← Szał trójek :) Był. Bo nie spodobał się jakiemuś prostakowi z uprawnieniami.
|
Wto, 03.02.2009, 16:56 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
lol, więc wychodzi na to że C5 spala jakieś 7,5l/100 km.  w sumie bardzo realny wynik skoro kolejna generacja (wiadomo zawsze jest jakiś postęp) C6 w wersji Z06 (500 konna maszyna) osiąga wynik 28 mpg - trochę ponad 8l/100 km  (potwierdzone przez właścicieli.) toż to są niewyobrażalnie niskie wartości. Jak się to udało osiągnąć dla GM z tą całą (jak widać pozornie) kiczowatą technologia? może czas zrelatywizować punkt widzenia i chyba należy uznać że nasze europejskie i japońskie konstrukcje są do bani  <mętlik w głowie>
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Wto, 03.02.2009, 19:09 |
|
 |
kenji
Postów: 9296 Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
|
 Re: BMW e36 LS1
ZwaĹĽ na to ĹĽe oni majÄ…/mieli trochÄ™ niĹĽsze oktany w benzynie 
_________________ locha lover
|
Wto, 03.02.2009, 19:44 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
no ale przecież większa liczba oktanowa paliwa jest chyba lepsza (w europie nigdy nie widziałem 91 albo 92...) prawda  im więcej oktanów tym precyzyjniej można wysterować silnik i obniżyć spalanie (leciutko ale zawsze!) albo delikatnie zwiększyć moc! i pamiętaj że im mocniejszy jest silnik tym różnice są większe w porównaniu do takich pierdółek jak 2.0 R4 przy zwiększeniu liczby oktanowej paliwa. AAA  przepracować jeszcze 9 miesięcy i zaczynie się budowa. 
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Wto, 03.02.2009, 19:52 |
|
 |
kenji
Postów: 9296 Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
|
 Re: BMW e36 LS1
Ja bym nie ryzykował i wsadził 1.9 TDI, zawsze można podchipować, i taniej wyjdzie 
_________________ locha lover
|
Wto, 03.02.2009, 20:04 |
|
 |
Karola
Postów: 1
|
 Re: BMW e36 LS1
Panowie, chyba zaspaliście tej zimy  - kiedy dopiero u niektorych budzil sie w glowach ten "tajny" projekt, w pewnej miejscowosci w Warszawie powstalo BMW M3 E36 LS1  Nie trzeba kilky tysiecy $$ na zestaw montazowy  wszystkie mocowania silnika, skrzyni biegow mozna zrobic samemu. Wiekszosc podzespolow mozna wykorzystac z BMW. Najdrozsza rzecza z tego wszystkiego to jest silnik i skrzynia biegow. Pozdrawiam
|
Nie, 29.03.2009, 13:55 |
|
 |
mnap86
Postów: 992 Miejscowość: Stargard Szczecinski
Samochód: makaron
|
 Re: BMW e36 LS1
Roznica w oktanach wynika z innego systemu miary. RON vs MON. Liczba oktanowa okresla wytrzymalosc mieszanki na spalanie stukowe, a te 2 metody pomiaru sie o drobine roznia, stad rozne wartosci. Amerykanie uzywaj MON lub pochodnych, europa uzywa RON.
Porownywanie spalania na trasie nie ma sensu, moj tez na trasie pali te 8l, a w miescie na zimnym to i 15-20 bez butowania, i nie jest rowniez problemem utrzymanie spalania powyzej 30...
_________________ "Nie potrzebuję, ale na śniegu jest gładko jak dżilette :)" -hajper
|
Nie, 29.03.2009, 17:48 |
|
 |
BmwM5
Postów: 3894
|
 Re: BMW e36 LS1
PROJEKT WSTRZYMANY! ogólne zawirowania gospodarcze (zmina pracy = niższe zarobki oraz nie korzystny kurs $) spowodowały że jak na razie projekt przechodzi w stan zamrożenia... załamka. mi to się chyba nigdy nie uda nic z marzeń zrealizować...
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Pon, 30.03.2009, 19:41 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
|  |