Dzięki za zaproszenie, ale ... nie mam zamiaru tak często odwiedzać rodziny - a w tym roku już byłem - bo by chyba zwariowali z rozkoszy
Pisałem o przyjętych rozwiązaniach bądź, jak wolisz, stosowanych rozwiązaniach. Jeżeli u Ciebie w Szczecinie macie jakieś swoje własne, lub też brakło farby to ... sorry. Może czas napisać do Zarządcy Dróg żeby kupili wiaderko białej farby i pomalowali jak należy
Ale do meritum (aczkolwiek wydawało mi się iż mój wcześniejszy post rozwiązywał wszystkie - cóż płonne nadzieje):
1. 3 pasy wjazdowe / 3 pasy na rondzie: zasada cały czas jest taka sama jak np. przy skrzyżowaniach - jesteś na lewym - wjeżdżasz na wewnętrzny ronda. jesteś na środkowym - wjeżdżasz na środkowy ronda.
2. 2 pasy wjazdowe / 3 pasy na rondzie: tu trochę zdroworozsądku trzeba zastosować. ale znów na przykładzie skrzyżowania (przecież rondo to właśnie skrzyżowanie tylko o konstrukcji koła, lub zbliżone do koła). Jeżeli dodatkowy pas poszerza się do wewnątrz to jadący lewym pasem ma wybór: środkowy lub lewy, jeżeli na zewnątrz to jadący prawym pasem ma wybór: środkowy lub lewy.
Tak czy inaczej należy pamiętać iż w trakcie poruszania się pierwszeństwo zmiany pasa ma ten znajdujący się po prawej stronie.
OT.
Jak Ci się udało założyć wątek na domenie do sprzedaży
prawojazdy.com jest na sprzedaż