Pią, 24.12.2004, 13:28
Nie, 26.12.2004, 20:18
Śro, 29.12.2004, 20:21
Śro, 29.12.2004, 20:23
ĹYSY napisał(a):Spoko kaĹĽdy tak gada ĹĽe lipne, ale jak by miaĹ‚ to by byĹ‚a inna Ĺ›piewka . . . ale looooos sÄ… gusta i guĹ›ciki i mi teĹĽ za bardzo sie nie podoba ale nie jedno nowe auto sie chowa. Tragedi nie ma, rewelacji teĹĽ nie. Ale jak by tak w Polsce w 1991 takim wyskoczyć to nikt by nie powiedziaĹ‚ ĹĽe jest pizdusiowate.
Śro, 29.12.2004, 21:03
Czw, 30.12.2004, 13:20
ĹYSY napisał(a):Spoko kaĹĽdy tak gada ĹĽe lipne
Wto, 04.01.2005, 18:54
Śro, 13.07.2005, 21:13
Śro, 13.07.2005, 21:25
Śro, 13.07.2005, 21:49
Śro, 13.07.2005, 21:57
Czw, 14.07.2005, 11:26
Czw, 14.07.2005, 11:33
Wilu napisał(a):Mi siÄ™ podoba patent z drzwiami
Czw, 14.07.2005, 11:38
spider napisał(a):Wilu napisał(a):Mi siÄ™ podoba patent z drzwiami
czyli brak drzwi?
Czw, 14.07.2005, 11:45
Pią, 15.07.2005, 13:37
Sob, 17.06.2006, 22:36
Cheetah napisał(a):Te pizdusiowate auto kupuje ktoĹ›, kto - wg. Jeremy'ego Clarkssona - jest psychopatÄ… i wstajÄ…c z potem i wypiekami myĹ›li, ĹĽe jest cebulÄ… i chce dokonać skalpu. JeĹ›li jest to prawda, to auto dla CIEBIE!
Z1 jest bez wątpienia autem wyjątkowym. Powstało w drugiej połowie lat 80 dwudziestego wieku i w założeniu miało być pojazdem doświadczalnym, oznaczonym na początku symbolem ZT (Zukunft Technologie - Technologia Przyszłości). Zbudowano go w celu przetestowania najnowszych osiągnięć technologicznych, które miałyby być używane przy konstruowaniu nowych seryjnych modeli BMW. Początki jego historii sięgają roku 1985, kiedy prace nad jego projektem rozpoczął kilka lat wcześniej utworzony oddział BMW Technik GmbH. Do zadań tego zespołu należało prowadzenie badań nad nowymi technologiami związanymi z projektowaniem i budową nowych silników, konstrukcji nadwozi/podwozi, wykorzystanie najnowszych osiągnięć z zakresu konstrukcji zawieszenia i elektroniki.
Nie, 18.06.2006, 9:11
Nie, 18.06.2006, 9:34