Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
Fiat 126 (1973 - 2000) https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=6&t=25984 |
Strona 5 z 5 |
Autor: | kulikowski [ Śro, 07.09.2011, 20:12 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
jeśli mnie pamięć nie zawodzi i zdjęcie jest z 1997 to Trasa AK (al. Armii Krajowej-al. Prymasa Tysiąclecia) w lasku kolskim (odcinek pomiędzy Powązkowską a Obozową). |
Autor: | blondas [ Śro, 07.09.2011, 21:52 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
niestety... trasa Siekierkowska od strony ogródków działkowych. Ul. Wał Zawadowski |
Autor: | RR ltd Co. [ Nie, 29.04.2012, 12:52 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Fajny swap - maluch z końcówki produkcji z chromowanymi zderzakami |
Autor: | POŃCZAK [ Pią, 25.05.2012, 12:16 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Częsta opcja. |
Autor: | Le Cobusier [ Czw, 31.05.2012, 14:30 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
coraz więcej jest gnieciuchów stylizowanych na pierwsze wersje, w Lublinie jest chyba z 5 takich przeróbek |
Autor: | patrykl [ Czw, 11.10.2012, 17:58 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Fakt, czasem w Lublinie takie widuje. Nie ma to jednak nic wspólnego z oryginalnym, starym sprzętem. Takie nic nie znaczące "kit cary" które może amatora zachwycą, innych śmieszą. |
Autor: | jaguar [ Śro, 23.01.2013, 10:52 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
ja mam oryginalnego fiata z 1999 roku z czarnymi zwykłymi zderzakami i jest super bo jeździ i nic się z nim nie dzieje żadnej rdzy czy zgnilizny albo czegoś w tym stylu |
Autor: | dawidlis [ Pon, 01.09.2014, 13:30 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Dzisiaj na ulicy już nie spotka się takich klasyków jak właśnie fiat 126p czy 125p Aż miło powspominać, to jeden z pierwszych samochodów na których uczyłem się jeździć. |
Autor: | RR ltd Co. [ Wto, 14.10.2014, 14:49 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Muł testowy Fiata 126 ranwhenparked.net |
Autor: | kulikowski [ Wto, 25.11.2014, 0:29 ] |
Temat postu: | Re: FSM Polski FIAT 126 BIS |
ad. 1987-1991 FSM Polski FIAT 126 BIS (C) Globalcarslist.com Imcdb.org Gopixpic.com Autokult.pl Flickr.com Puls.uni.lodz.pl Raszta.garazs.net Katalog Młodego Technika 1989/1990; Nasza Księgarnia, Warszawa, 1989 |
Autor: | kulikowski [ Wto, 25.11.2014, 19:13 ] |
Temat postu: | 1991-1995 Bosmal Cabrio |
1991-1995 Bosmal Cabrio 1990 prototyp Bosmal Tropic: drugi prototyp z hardtopem (nie wszedł do produkcji) wersja produkcyjna: 1994-1995: Bosmal Cabrio elegant (facelifting do wersji el) charakterystyczne dla el'a białe kierunkowskazy FILM: http://www.youtube.com/watch?v=5ypekORcae4 Pod koniec lat 80-tych prowadzono prace projektowe nad wersją cabrio Polskiego Fiata 126p. W 1990 r. powstał prototyp Bosmal Tropic w 19 egzemplarzach (zachował się zaledwie 1 egzemplarz, kupiony przez holenderskiego kolekcjonera). W latach 1991-1995 produkowano oryginalną wersję cabrio. Wyprodukowano 500 sztuk, z czego ok. 100 sprzedano w Polsce. Samochód posiadał wzmocnioną płytę podłogową i był ok. 50 kg cięższy od wersji bazowej. Wersja z hardtopem z tworzyw sztucznych nie weszła do produkcji seryjnej. Cytuj: Bosmal 126 Cabrio to samochód z nadwoziem kabriolet zaprojektowanym przez Bosmal i produkowany przez tę firmę w latach 1991−1995. Bosmal 126 Cabrio był jednym z dwóch seryjnie wytwarzanych kabrioletów na bazie Fiata 126. W odróżnieniu od innych kabrioletów bazujących na Fiacie 126 model ten nie powstawał jako przeróbka gotowych egzemplarzy, ale był konstrukcją opracowaną i częściowo produkowaną w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych Bosmal. Z powodu braku dachu konstrukcję usztywniono przez wzmocnienie płyty podłogowej, słupków przednich i progów oraz dodanie usztywniającego pałąka za linią drzwi. Elementy wzmocnień produkowano w Bosmalu, tam też prowadzono ich montaż i prace wykończeniowe przy samochodzie. Pozostałe prace prowadzono w FSM. Istniała możliwość zamówienia dodatkowego podnoszącego komfort użytkowania oraz zestawu wzmacniającego silnik do 30 KM. Sprzedażą poszczególnych egzemplarzy zajmował się Bosmal, czas oczekiwania na zamówiony egzemplarz wahał się od trzech do sześciu miesięcy. W ofercie dostępne były pojazdy białe i czerwone. Standardowo pojazd był napędzany przez czterosuwowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 652 cm³ i mocy 24 KM przy 4500 obr/min., który pozwalał rozpędzić się do 105 km/h. Napęd był przenoszony przez czterobiegową skrzynię biegów na tylną oś. Deklarowane zużycie paliwa to 6,8 l/100 km. Produkcję rozpoczęto tuż po przemianach demokratycznych w Polsce, kiedy samochody z Zachodu stały się łatwo dostępne. Z tego powodu samochód cieszył się w Polsce niewielką popularnością, ponieważ sprowadzane z zagranicy pojazdy używane były uważane za bardziej prestiżowe. Z tego powodu większość produkcji trafiła do zachodniej Europy, gdyż tamtejsi konsumenci woleli natomiast zakupić tani, fabrycznie nowy pojazd zamiast pojazdu używanego. Łącznie powstało 507 egzemplarzy, z czego na eksport trafiło ok. 400. Pod koniec roku 1994, po wprowadzeniu na rynek Fiata 126el, modernizację przeszła również wersja cabrio. Na życzenie Bosmal dokonuje analizy pojazdu i wystawia certyfikat oryginaności konkretnego egzemplarza. Przedni bagażnik ma pojemność 100 dm³. Samochód do 100 km/h rozpędza się w 52 sekundy. (C) Autokult.pl Bosmal.com.pl Automobilista@Facebook Klasyczny.com Wikimedia.org Youtube.com Automobilista 11/2014 (175) |
Autor: | Brom32 [ Wto, 23.12.2014, 13:10 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Oj pamiętam mojego fiacika 126 EL-ke, cos pięknego sentymentalne małe autko i co najważniejsze moje pierwsze auto to było coś |
Autor: | kulikowski [ Pią, 16.01.2015, 2:42 ] |
Temat postu: | Re: Fiat 126 (1973 - 2000) |
Zwiastun zlotu: http://vimeo.com/115073636 |
Strona 5 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |