Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 6:02




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Fiat Seicento 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 925
Post 
Guerrillero napisał że za kilkanaście będzięmy się zachwycać CC i SC, chyba tylko na zdjęciach, bo jakoś nikt nie będzie raczej trzymać CC lub SC na zabytek, to już nie są takie specyficzne auta jak maluchy które do dzisiaj stoją w niektórych garażach z przebiegem zaledwie tysiąca km, już niektórzy je kupują za grubą kasę (był temat na forum). A dobry stan to mam na myśli taki żeby było co podziwiać bo raczej zardzewiały CC z klekoczącym silnikiem nikogo nie zachwyci, choćby nie wiem ile miał lat ale to moje zadanie..


Śro, 14.07.2004, 8:42
Profil

Postów: 1055
Miejscowość: Pabianice
Post 
Sorki ale zardzewiałego CC to nie widziałem. Fiaty mają bardzo dobre zabezpieczenia antykorozyjne.

_________________
http://www.teampoland.prv.pl
internetowy projekt poszukiwania leku na raka


Śro, 14.07.2004, 9:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2421
Miejscowość: Wieluń(Łódzkie)/Dublin
Post 
seicento jest dobre, ale do miasta na dluzsza trase sie nie nadaje :arrow: jest glosno, ciasno, i trzesie... i nadwozie ma malo sztywne bo jak sie podjezdza pod kraweznik to czuc(i slychac) jak sie skreca :twisted: ale ma niskie koszty eksploatacji i dlatego cieszy sie powodzeniem :P coz Polska to nie Niemcy...

_________________
|| http://www.roverki.pl ||
|| http://www.mg-rover.org ||
|| http://www.alfa156.net ||
"Tylko auta z duszą..."


Czw, 15.07.2004, 20:04
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9496
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post 
Jacub napisał(a):
Sorki ale zardzewiałego CC to nie widziałem. Fiaty mają bardzo dobre zabezpieczenia antykorozyjne.


To MAŁO w życiu widziałeś. Faktem jest, że CC ma dobre zabezpieczenie antykorozyjne ale widziałem już "pognite" żelazka.

_________________
http://www.exoticcars.pl


Czw, 15.07.2004, 20:31
Profil

Postów: 1055
Miejscowość: Pabianice
Post 
Widziałem wiele Markus. A pognite to najwyżej po naprawach blacharskich.

_________________
http://www.teampoland.prv.pl
internetowy projekt poszukiwania leku na raka


Pią, 16.07.2004, 6:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 925
Post 
Podszybia w tylnie i przednie w każdy starszym CC wychodzą.... Nie zgadzam się z twoim uogólnieniem że FIATy mają dobre zabezpieczenia antykorozyjne, prosty przykład maluch te starsze tzrymają się dzielnie a te nowe el i elx to jest porażka.


Pią, 16.07.2004, 8:25
Profil

Postów: 1055
Miejscowość: Pabianice
Post 
Z maluchami to się zgadzam w 100%. Te ostatnie to szajs na maxa. Moje CC miało 10 lat i nie było na nim choćby grama korozji. Samochód nie był tez dodatkowo zabezpieczany. Nie wiem jak wyglądała sprawa w zamkniętych profilach, bo ciężko tam zajrzeć :) . Ale na serio nie widziałem pordzewiałego CC, a oglądałem ich sporo.

_________________
http://www.teampoland.prv.pl
internetowy projekt poszukiwania leku na raka


Pią, 16.07.2004, 8:29
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Fiat Seicento
mistrzostwo świata w odkopie!!! :mryellow:

Cytuj:
Gdyby zabrać się za pisanie historii polskiej motoryzacji, wśród marek z największymi zasługami dla naszego kraju, na pierwszym miejscu wymienić należy Fiata. W 1997 roku popularna “pięćsetka” ustąpiła miejsca nowszej konstrukcji – modelowi seicento. Podobnie jak poprzednik, produkowany wyłącznie w tyskiej fabryce Fiata, pojazd szybko zyskał sobie sympatię ludzi, którzy poszukiwali niewielkiego i taniego w utrzymaniu środka transportu. Auto chętnie wybierały kobiety, w wersji van stanowiło również trzon flot wielu firm. Przez kilka lat seicento mógł się również pochwalić tytułem najtańszego nowego auta na rynku. 13 lat od debiutu seicento podjęto decyzję o zakończeniu produkcji co nastąpić ma jeszcze w tym miesiącu.

interia

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 12.05.2010, 14:25
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: Fiat Seicento
Zupełnie zbędny ten odkop, bo to tylko bełkot z interii z którego nic nie wynika ;)

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Śro, 12.05.2010, 14:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1652
Miejscowość: warszawa-koszalin
Post Re: Fiat Seicento
warto to będzie odkopać za 10 lat jak jeszcze świat będzie istniał i ciekawe czy nadal wszyscy będą mieli to samo zdanie o owym modelu...
mĂłj ma na razie 10 lat 472 000km i ma siÄ™ rewelacyjnie mimo ĹĽe na zabytek siÄ™ nie nadaje :>
kocham jego "skręcające się nadwozie" :lol:


Śro, 12.05.2010, 14:56
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: Fiat Seicento
No tak, ale nie da się ukryć, że Twój egzemplarz jest delikatnie mówiąc "doinwestowany" :wink:

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Śro, 12.05.2010, 14:59
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1652
Miejscowość: warszawa-koszalin
Post Re: Fiat Seicento
a co ma piernik do wiatraka poza tym ĹĽe jeden siÄ™ rozpiernicza a drugi rozwiatracza?


Śro, 12.05.2010, 15:38
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22089
Post Re: Fiat Seicento
RR ltd Co. niniejszym ogłaszam górniczym przodownikiem pracy na forum :mryellow: odkopałeś temat sprzed ... prawie 6 lat :twisted:

_________________
https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/


Śro, 12.05.2010, 18:17
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Fiat Seicento
wieeeeeeeeem :mryellow:

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 12.05.2010, 19:21
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Fiat Seicento
Cytuj:
W maju z tyskiej taśmy zjechały ostatnie egzemplarze modelu 600. Pomimo tego w niektórych salonach Fiata można jeszcze znaleźć nowe egzemplarze. Cena za jaką jest oferowany ten samochód sprawia, że jest to obecnie najtańsze auto w Polsce.
Fiat Seicento (od 2005 roku zwany Fiat 600) został wprowadzony na rynek w 1998 roku jako następca Fiata Cinquecento. Seicento był w Polsce najchętniej kupowanym modelem na rynku nowych aut kolejno w roku 1999, 2000 oraz 2001, natomiast w roku 2002 zajął w rankingu drugie miejsce.

Był podstawowym autem produkowanym przez Fiat Auto Poland do czasu uruchomienia produkcji Pandy w 2003 roku. Od tego momentu jego produkcja systematycznie spadała. W 2009 r. wyprodukowano 10,8 tys. sztuk a w I kwartale tego roku ponad 5 tys. Ostatnie egzemplarze zjechały z taśmy w maju 2010 roku.

Panuje opinia, że najtrudniej zaprojektować mały samochód. Fiat 600 mierzy zaledwie 3337 mm (rozstaw osi 220 cm). Na takiej przestrzeni trudno jest „upchnąć” pięciu pasażerów, a tyle miejsc jest wpisanych w dowodzie rejestracyjnych. O ile na przednich siedzeniach przestrzeń jest wystarczająca i pozwala na w miarę wygodne przemieszczanie się samochodem z miejsca na miejsce, o tyle na tylnej kanapie podróż już zanim się zacznie staje się uciążliwa.

Trzeba jednak podkreślić, że pomimo swoich minimalistycznych rozmiarów we wnętrzu Fiata nie jest ciasno. Samo wnętrze też nie należy do najbrzydszych. Oczywiście wykonane jest z twardych plastików i na drzwiach widać gołą blachę – ale całość tworzy całkiem fajny i przyjemny klimat. Można się pokusić o stwierdzenie, że w jakimś stopniu jest nawet finezyjnie. Nie ma tu tandetnych rozwiązań, nic nie denerwuje, nie odpada i nie skacze. Może denerwować brak schowka, zamiast którego jest owalna półeczka i dźwignia zmiany biegów, która w ekstremalnych sytuacjach uderza w nogę - ale tylko przy pierwszym i drugim przełożeniu. Ale to drobiazgi, których nie zauważa się podczas codziennej eksploatacji.

Obecnie w salonach można jeszcze spotkać ostatnie sztuki Fiata 600 w wyposażeniu Actual. Średnia cena jaką trzeba zapłacić za ten samochód to 22 tys. zł. W tej cenie otrzymujemy poduszkę powietrzną kierowcy, ABS, immobiliser, zderzaki w kolorze nadwozia. Nie otrzymamy elektrycznie regulowanych lusterek i foteli – nie ma ich na liście opcjonalnego wyposażenia.

onet

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 15.09.2010, 14:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 383
Miejscowość: BI
Samochód: Astra classic
Post Re:
Jacub napisał(a):
Z maluchami to się zgadzam w 100%. Te ostatnie to szajs na maxa. Moje CC miało 10 lat i nie było na nim choćby grama korozji. Samochód nie był tez dodatkowo zabezpieczany. Nie wiem jak wyglądała sprawa w zamkniętych profilach, bo ciężko tam zajrzeć :) . Ale na serio nie widziałem pordzewiałego CC, a oglądałem ich sporo.


pracowałem w firmie w której jeździły 2 CC 700, w jednym przy mocniejszym trzaśnięciu drzwiami progi się sypały tak mocno był niezardzewiały :D, drugi jakoś nie rdzewiał, tylko trochę w miejscu po naprawie blacharskiej

_________________
Opel astra classic 1,4 60 ospałych rumaków "asterix"
Java CZ 350 '84 "cezeta"


Nie, 24.10.2010, 15:47
Profil

Postów: 33
Samochód: Opel
Post Re: Fiat Seicento
Jak mnie z zewnątrz nie jest taki zły. Mały, zgrabny idealny do miasta.
Ale niestety środek to IMHO porażka. Wieje nudą.
No, ale bądź co bądź idealne auto dla oszczędnych i początkujących kierowców.

_________________
Portal http://www.motogen.pl - skutery, motocykle i quady.


Czw, 04.11.2010, 12:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1832
Miejscowość: SG
Samochód: 323F (BJ)
Post Re: Fiat Seicento
Cytuj:
W Muzeum Techniki w Warszawie miała miejsce uroczystość, podczas której Fiat Auto Poland przekazał Fiata 600, jednego z ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy, którego produkcja zakończyła się w maju b.r. w Tychach

Image

Podarowany Fiat 600 to wersja Classic, w kolorze czerwonym metalik wyposaĹĽony w silnik Fire 1,1 MPI o mocy 54 KM.
To po Fiacie 126p drugi samochĂłd podarowany przez Fiat Auto Poland, ktĂłry wzbogaca zbiory Muzeum Techniki w Warszawie.

Przypomnijmy że tyski zakład Fiat Auto Poland rozpoczął produkcję Fiata 600/Seicento pod koniec 1997 r. W ciągu minionych kilkunastu lat z linii montażowych zjechało ich 1 328 973 szt., z tego na rynek krajowy 289 302 szt., a na eksport 1 039 671 szt., w tym m.in. do:

- WĹ‚och 724 748 szt.
- Niemiec 82 287 szt.
- Wielkiej Brytanii 46 419 szt.
- Hiszpanii 33 474 szt.
- Grecji 33 411 szt.
- Holandii 33 223 szt.
- Francji 28 150 szt.
- Irlandii 10 053 szt.
Fiat 600/Seicento dobrze zapisał się w światowej motoryzacji - był liderem w swoim segmencie pod względem ilości sprzedawanych sztuk, zarówno na rynku krajowym, jak i w Europie. Był dostępny m.in. z półautomatyczną skrzynią biegów Citymatic, w wersji elektrycznej Elektra, w limitowanej serii Schumacher. Do historii sportów samochodowych przeszły Puchary Fiata Seicento Sporting.

onet.pl

_________________
<--- To było moje autko - Cadillac De Ville '92; 4.9L V8...


Czw, 16.12.2010, 6:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1652
Miejscowość: warszawa-koszalin
Post Re: Fiat Seicento
ciekawe kiedy zgnije i zardzewieje w tym muzeum :>


Czw, 16.12.2010, 8:19
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Fiat Seicento
Moim zdaniem to 600 blondasa raczej powinna dostać się do tego muzeum :)

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Czw, 16.12.2010, 9:39
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018