ale zes odkop zrobil takie cos ma koles bardzo blisko mnie... niby zwykla audiczka z V8 ale przyciaga wzrok
_________________ ... hontou?
Ostatnio edytowany przez Zygfrydiusz, Pon, 07.08.2006, 23:03, edytowano w sumie 1 raz
Pon, 07.08.2006, 23:03
elCoyote
Postów: 2567 Miejscowość: Gdzieś na zachodnich rubieżach
Samochód: Volvo S80
Rewelacyjne auto! Żadne inne Audi nie przypadło mi tak do gustu jak V8.
Dość często widuję czarną V8 4.2, niestety zgwałconą bo z instalacją gazową .
_________________ Licencja na miłość Embargo na sen
Pon, 07.08.2006, 23:03
Robak
Postów: 2641 Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Mi tez to auto bardzo sie podoba. Jego słabo stłumiona v8 ostro ryczy jak sie depnie. Piekna, klasyczna dla audi stylizacja. Wersji ze zdjec do pełni szczescia brakuje szprychwanych 17'stek BBS jakie czesto mozna zobaczyc w tym aucie. Auto znane jest z potwornego apetytu na paliwo.
ah, swietne auto! jedne z niewielu ktore darze tak wielka sympatia i podziwiam.... uwielbiam te duze, kanciate limuzyny lat 80. Sam bardzo cheteni takie Audi bym kupil lecz koszty utrzymania beda stanowczo za wysokie....
_________________ locha lover
Śro, 09.08.2006, 22:25
Wilu
Postów: 22089
Najdziwniejsze jest to że nigdy tego modelu nie widziałem na żywo
Zajefajne autko. Ciekawe ile taka kosztuje bo ja bym dał kazde pieniądze. Jedno pytanie czy ten model wystepuje tylko z silnikiem V8 ???
Ceny od 8 do 18 tys zaleznie od stanu i rocznika. Były tylko silniki V8 3.7 i 4.2 .
Śro, 09.08.2006, 22:28
WuJek
Postów: 1
najmniej udany model Audi... wręcz szit na kółkach
_________________ Japanese Performance
Nie, 13.08.2006, 19:41
Saymon
Postów: 39 Miejscowość: Poznań
Przepraszam bardzo czy to jest konkurent dla 7 er czy 5 er,bo ta v8 to nastepca audi 200 a jak wiadomo audi 200 to byl konkurent 5-tki
_________________ Bmw M5(e34)Samochód NRD,marzenia młodych ludzi i nie tylko!
Sob, 19.08.2006, 12:08
Seth
Postów: 9968 Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Saymon napisał(a):
bo ta v8 to nastepca audi 200
nie do końca
samochód ten był czymś pomiędzy 5ką a 7ką... ale chyba raczej bliżej 7ki - jest pośrednim poprzednikiem A8
_________________ Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście
Sob, 19.08.2006, 13:38
Guerrillero
Postów: 2290 Miejscowość: Wrocław
Saymon napisał(a):
Przepraszam bardzo czy to jest konkurent dla 7 er czy 5 er,bo ta v8 to nastepca audi 200 a jak wiadomo audi 200 to byl konkurent 5-tki
Audi 100 było konkurentem 5er. Audi 200 było ulepszonym konkurentem 5er. Audi v8 było jeszcze lepszym konkurentem 5er. W sumie to można go nawet uznać za konkurenta 7er, ale to będzie trochę naciagana klasyfikacja.[/list]
Audi 100 było konkurentem 5er. Audi 200 było ulepszonym konkurentem 5er. Audi v8 było jeszcze lepszym konkurentem 5er. W sumie to można go nawet uznać za konkurenta 7er, ale to będzie trochę naciagana klasyfikacja.
V8 było pierwszą próba stworzenia konkurencji 7er i S-klasy jedank to dopiero a8 było ich prawdziwą konkurencją A8 to bezpośredni następca V8 (te same oznaczenia kodowe (D1-v8 D2 A8)
_________________ To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy
Broń Masowego Wyprzedzania
Sob, 19.08.2006, 17:12
maxio91
Postów: 1
Re: Audi V8
takie samochody sie kocha albo nienawidzi. ja naleze do tej pierwszej kategori poniewaz jako nieliczny samochud tej klasy w wiekszosci wystepuje z napedem na 4 koła.
Wto, 01.01.2008, 15:43
Paweł14
Postów: 969
Re: Audi V8
maxio91 ale odkop zrobiłeś
_________________ "Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę ".Frank Zappa
Wto, 01.01.2008, 15:49
chmielo
Postów: 77 Miejscowość: Biala Podlaska
Re: Audi V8
Cudowna Audiczka!!! Mała dygresja:Byłem u braciszka w warsztacie,ledwie się przywitałem i tu za moimi plecami, szeptem (czytaj:cichym bulgotem) zaczaiła się szara jak mysza V-ósemka (wersja 3.6 manual). Koleś przyjechał na regulację gazu. Maska w górze,koleś w środku,bracho daje sygnał do mocnej przegazówki...No i stało się, gaz oparł się o podłogę i w ciągu sekundy najpiękniejszy dzwięk świata szczelnie wypełnił każdą lukę warsztatu,coś pięknego... I tak przez ok.20 minut...Życie jest piękne
Wto, 01.01.2008, 21:17
k-l-o-c-u
Postów: 11 Miejscowość: okolice włocławka
Samochód: Audi V8
Re: Audi V8
TE V8 typ D11 to auto z klasy aut luksusowych (segment F albo S) a nie wyższej (segment E) jak Audi : - 100 typ D43(1976-1982), typ 44(1982-1991), typ 4A(1991-1994) lub 5000 (wersja na USA) po 1994 zmieniona nazwa na A6 i S6 dla modeli usportowionych - 200 to mocniejsza (silniki 5 cylindrowe z turbo najmocniejszy to chyba 3B-220KM) i bardziej wypasiona wersja 100 produkowana do 1991r potem było Audi 100 S4 (2.2 turbo) w budzie C4 (typ 4A) a po 1994 S6
Więc to konkurent BMW 7, Mercedesa S-klase, Opla Senatora, Forda Scorpio, Lexusa LS, Jaguara XJ
Audi V8 produkowano w latach 1988 - 1994 jako sztandarowy model Audi potem zastąpiono go modelem A8/S8 Topowy model Audi miał tylko 2 silniki V8: 3.6 32v(340 Nm i 250KM) i 4.2 32v(400 Nm i 280KM) dostępny po 1992 roku, połączone były ze skrzynia automatyczną 4 biegową (z możliwością manualnej zmiany - tryb M) będącą standardem lub manualną za dopłatą rzadko spotykaną dla silnika 3.6 5-cio biegową a dla 4.2 6-cio biegową. Audi V8 występowało w dwóch wersjach nadwoziowych standardowej i przedłużonej (model L). Zewnętrznie przypomina nieznacznie swoich braci 100 i 200 co przesądziło o jego braku popularności na korzyść konkurencji tu też doszła cena która był sporo wyższa niż auta konkurencji. V8 było pierwszym pojazdem gdzie quattro (standard w tym modelu) było podpięte z automatyczną skrzynią biegów. Typ D11 miał też innowacyjne tarcze hamulcowe tzw.tarcze UFO gdzie klocki przychodzą od dołu tarczy a nie jak w większości aut od góry ten patent stosowano do 1993 roku potem zastąpiono to systemem znanym z S6. Tak wyglądaja tarcze Ufo: widok od strony koła przez alufelgę: Ich koszt to ok 1000zł za sztukę! Napęd quattro był stały (poprzednie modele marki miały możliwość rozłączenia napędu) oparty na dwóch mechanizmach typu torsen (jeden w skrzyni drugi w tylnym moście). Silnik 3.6 (jedyny dostępny przez pierwsze 4 lata produkcji) powstał na bazie połączenia dwóch silników z Golfa GTI 1.8 16v. Produkcja modelu zakończyła się na 21 565 tys. egzemplarzy z czego: V8 3.6 ......................16 648 szt. V8 4.2 ........................4 645 szt. V8 L 3.6 ........................111 szt. V8 L 4.2 ........................160 szt. V8 Avant *.........................1 szt. Zdecydowana większość szła na USA. *Jedyny oryginał Audi V8 Avant należy do firmy i stoi w muzeum przy fabryce w Ingolstadt.
AUDi V8 L
Kopia Audi V8 Avant zbudowany na bazie modelu 200 Avant
_________________ Nie mów wszystkiego co wiesz, ale zawsze wiedz wszystko co mówisz
Śro, 02.01.2008, 1:01
rafael4818
Postów: 552 Miejscowość: Warszawa
Re: Audi V8
dla mnie to jest poprostu miszcz!! najbardziej interesujący samochód od Audi przy najmniej dla mnie zawsze mi sie podobał a kombi troche szok bo nei wiedziałem nawet że coś takiego powstało
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum