McLaren F1 ponad wszystkich:!::!::!: A wersja LM (notabene w emblemacie
Jacuba ) ustala nowe reguły w swojej klasie, którą samo w sobie stanowi
. Uzasadnienie, to samo co u
Lorda i
Jacuba. To auto wyprzedziło swoją epokę i co najciekawsze, wg mnie epoka do której on pasuje jeszcze nie nadeszła!!! Tak, tak, dzisiejsze superauta sportowe są...bez charakteru
i mogą co najwyżej rozgrzewać asfalt przed "Makiem"
. Czasy takich aut jak Ferrari F40 i F40 LM (F50 i Enzo to juĹĽ nie to
), Porsche 959 (ten samochód również wyprzedził swoją epokę
), Ferrari 288 GTO Evoluzione, Bugatti EB110S, Isdera 112i Commendatore, Porsche 911 GT1, Mercedes CLK-GTR, Nissan 390 GT1, Toyota GT1 czy Vector W8 Twin Turbo etc. minęły bez powrotnie
. Do tego porównania dodałbym jeszcze Edonisa (V12-3,8l Twin Turbo/680 KM; 365 km/h i 2,9s do "setki"). Poza tym jeśli chodzi o
Pagani Zonda C12, to na końcu powinno się pojawić
"S" . U mnie na drugim miejscu ex aequo (daleko za McLarenem F1
), tworząc małe sub-podium
, jest w kolejności Koenigsegg (za stworzenie tak doskonałego auta sportowego bez bazy (czyt. doświadczenia w tej dziedzinie sztuki, bo tworzenie supersut to jest już dla mnie arcy sztuka
), Pagani (za wspaniałego i trochę kosmicznego z wyglądu, ale pięknego pogromcę Enzo
) i Enzo (za to jaki jest, a jest high-tech, F1 na drodze
). Na trzecim ex aequo (ale blisko drugiego
), tworząc kolejne małe sub-podium, jest Merc (za stworzenie takiego SL Coupe, które gasi wszystkich swoją mocą przy tak zwyczajnym wyglądzie
) i Porsche Carrera GT (za stworzenie czegoś całkiem ciekawego i technologicznie zaawansowwanego
). Choć muszę przyznać szczerze, że Merc i Carrera GT jakoś mi nie pasują do takich aut jak McLaren F1 czy Pagani Zonda. Nie wiem dlaczego, ale nie pasują, brak im tego "czegoś" i charakteru tych pozostałych aut.
tichon - a McLaren to niby nie ma doświadczenia i historii w sporcie motorowym (szczególnie w F1), co?! Bo chyba o takim doświadczeniu myślałeś, prawda?
Spark^ - 996 GT2 czy 993 GT2, to mogą sobie "powdychać" spaliny za tymi autkami w ankiecie
. To nie ta liga, coś tam mogą, ale to tylko udawanie. W końcu 996 GT2 to okrojone 996 Turbo z dodatkowym ospoilerowaniem, ale felgi takie same
. Bo 993 GT2 to już inna bajka, ono miało charakter. Przede wszystkim było rozwinięciem Carrery i to chyba Carrery RS, a właściwie to chyba Carrery RS Clubsport(a nie zwinięciem Turbo jak w przypadku 996). Ponadto wygląd był iście bojowy i rasowy, piękne felgi dwu- czy trzyczęściowe, nitowane błotniki (bajka, bajeczka...
), szerokie "lacie" i potężne ospoilerowanie przejęte z Carrery RS Clubsport i rozwinięte o dodatkowe elementy
. Dla mnie to najlepsza 911-stka jaka kiedykolwiek powstała i zaliczam ją do klubu pierwszego 911 Carrera RS 2,7l '72 i 3l '74 oraz pierwszego 911 Turbo z 3l '74 i 3.3l '78
. Bo 911 GT1 i 550 Spyder to juĹĽ inna liga, wyĹĽsza
.
porschecars.website.pl napisał(a):
ze stosunkowo malego silnika - bo to wkoncu tylko 6 cylindrow potrafia wycisnac duza moc nawet 480 KM
Tak, ale z turbodoładowaniem, a to już nie to
.
porschecars.website.pl napisał(a):
a silnik carrery gt (V 10) to najmocniejszy wolnossacy silnik jaki kiedy kolwiek byl zrobiony
A z jakich źródeł posiadasz tą informację
? Bo coĹ› mi siÄ™ wydaje, ĹĽe znam mocniejsze
.
Hmmm...chyba wszystko napisałem co chciałem
, jeśli nie to jeszcze tu wrócę
.
P.S.
Widzę, że "ostro" nawaliłem tych znaczków i buziaczków, hihihi...
.