Pon, 08.07.2013, 20:39
Pon, 08.07.2013, 21:11
Pon, 08.07.2013, 21:12
Pon, 08.07.2013, 21:15
Pon, 08.07.2013, 21:44
Wto, 09.07.2013, 8:32
Śro, 10.07.2013, 8:34
Śro, 10.07.2013, 12:28
Sob, 20.07.2013, 23:14
bartez napisał(a):Generalnie to nie lubię tych wszystkich suvów i crossoverów i raczej wolałbym tradycyjne auto miejskie lub kompaktowe.
Nie, 21.07.2013, 10:11
markus napisał(a):bartez napisał(a):Generalnie to nie lubię tych wszystkich suvów i crossoverów i raczej wolałbym tradycyjne auto miejskie lub kompaktowe.
A dlaczego?
Sob, 27.07.2013, 22:59
bartez napisał(a):markus napisał(a):bartez napisał(a):Generalnie to nie lubię tych wszystkich suvów i crossoverów i raczej wolałbym tradycyjne auto miejskie lub kompaktowe.
A dlaczego?
A w czym są one lepsze, zwłaszcza te fwd poza tym, że są trendy? Podobnie nie toleruję iPadów i IPhonów itd, a także nie mam konta na fejsie
Nie, 28.07.2013, 11:50
markus napisał(a):przestronnymi kabinami, większymi bagażnikami, podwyższoną pozycją za kierownicą dającą lepszą widoczność, a prowadzenie auta zbytnio na tym nie cierpi.
Nie, 28.07.2013, 20:11
morphy napisał(a):Akurat crossovery/SUVy nie mają jakiś szczególnych zalet poza podwyższoną pozycją za kółkiem i w niektórych przypadkach odpowiedni duży prześwit i napęd 4x4.markus napisał(a):przestronnymi kabinami, większymi bagażnikami, podwyższoną pozycją za kierownicą dającą lepszą widoczność, a prowadzenie auta zbytnio na tym nie cierpi.
Doskonale w tym sprawdzały się kombi i minivany. No poza podwyższoną pozycją za kierownicą, ale też nie do końca bo np. te SUViki mają niewiele większy prześwit niż ich dawcy. Prowadzenie auta na tym nie cierpi, ale komfort jazdy już owszem. Ze względu na podwyższony środek ciężkości jest się bardziej utwardza co przy miejskich koleinach nie da się nie odczuć.
Nie, 28.07.2013, 21:35
markus napisał(a):Chociażby w tym, że zarówno Captur, jak i 2008, w stosunku do swoich dawców genów (czyli Clio i 208) dysponują bardziej przestronnymi kabinami, większymi bagażnikami, podwyższoną pozycją za kierownicą dającą lepszą widoczność, a prowadzenie auta zbytnio na tym nie cierpi. Dochodzi jeszcze kwestia designu, ale to już sprawa gustu.
Osobiście w 95% przypadków, jeśli miałbym budżet, brałbym crossovera w tym segmencie. Jest po prostu bardziej uniwersalny i oryginalny.
Śro, 31.07.2013, 5:12
bartez napisał(a):markus napisał(a):Chociażby w tym, że zarówno Captur, jak i 2008, w stosunku do swoich dawców genów (czyli Clio i 208) dysponują bardziej przestronnymi kabinami, większymi bagażnikami, podwyższoną pozycją za kierownicą dającą lepszą widoczność, a prowadzenie auta zbytnio na tym nie cierpi. Dochodzi jeszcze kwestia designu, ale to już sprawa gustu.
Osobiście w 95% przypadków, jeśli miałbym budżet, brałbym crossovera w tym segmencie. Jest po prostu bardziej uniwersalny i oryginalny.
Jak bym chciał więcej miejsca niż w Clio/208 to wziąłbym Megane lub 308, finansowo pewnie będzie podobnie. Wolę niską pozycję za kierownicą, a nie jak na klopie (na co dzień jeżdżę podwyższonym służbowym i wystarczy). Większa uniwersalność suvów jest dla mnie żadna; w teren nie wjadą, co najwyżej w mieście na krawężnikach lepiej się sprawdzą. Nie dam się nabrać na marketing producenta. A ta oryginalność do mnie nie przemawia (wolę klasycznego sedana rwd niż te powyginane crossovery) No, ale taką Mazdę CX-5 to bym przygarnął, chociaż jak miałbym wybierać to jednak zdecydowanie 6-ka w kombi.
Wto, 10.09.2013, 22:16
Śro, 11.09.2013, 10:21