Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 5:51




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 
R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S 

Mój wybór to:
Audi R8 GT 20%  20%  [ 9 ]
Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera 57%  57%  [ 25 ]
Porsche 911 Turbo S Coupe 23%  23%  [ 10 ]
Razem głosów : 44

R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Audi R8 GT
Engine
Configuration 90Âş V 10
Location Mid, longitudinally mounted
Weight 258 kilo / 568.8 lbs
Construction aluminium block and head
Displacement 5.204 liter / 317.6 cu in
Bore / Stroke 84.5 mm (3.3 in) / 92.8 mm (3.7 in)
Compression 12.5:1
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Direct Fuel Injection
Aspiration Naturally Aspirated

Drivetrain
Chassis/body carbon fibre and aluminium body panels on aluminium spaceframe
Suspension (fr/r) double wishbones, coil springs over hydraulic dampers, anti-roll bar
Steering rack-and-pinion, power assisted
Brakes ventilated ceramic discs, all-round, ABS
Gearbox 6 speed Manual
Drive Quattro All wheel drive

Dimensions
Weight 1525 kilo / 3362 lbs
Length / Width / Height 4435 mm (174.6 in) / 1930 mm (76 in) / 1240 mm (48.8 in)
Wheelbase / Track (fr/r) 2650 mm (104.3 in) / 1638 mm (64.5 in) / 1595 mm (62.8 in)

Performance figures
Power 560 bhp / 418 KW
Torque 540 Nm / 398 ft lbs @ 6500 rpm
BHP/Liter 108 bhp / liter
Power to weight 0.37 bhp / kg
Top Speed 320 km/h / 199 mph
0-60 mph 3.5 s


Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
Engine
Configuration 90Âş V 10
Location Mid, longitudinally mounted
Construction aluminium alloy block and head
Displacement 5.204 liter / 317.6 cu in
Bore / Stroke 84.5 mm (3.3 in) / 92.8 mm (3.7 in)
Compression 12.5:1
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Direct Fuel Injection
Aspiration Naturally Aspirated

Drivetrain
Gearbox 6 speed Manual
Drive All wheel drive

Dimensions
Weight 1340 kilo / 2954.2 lbs
Length / Width / Height 4390 mm (172.8 in) / 1900 mm (74.8 in) / 1170 mm (46.1 in)

Performance figures
Power 570 bhp / 425 KW @ 8000 rpm
Torque 540 Nm / 398 ft lbs @ 6500 rpm
BHP/Liter 110 bhp / liter
Power to weight 0.43 bhp / kg
Top Speed 325 km/h / 202 mph
0-60 mph 3.3 s

Porsche 911 Turbo S
Engine
Configuration B 6
Location Rear, longitudinally mounted
Construction aluminium block and head
Displacement 3.8 liter / 231.9 cu in
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Direct Fuel Injection
Aspiration Twin Turbos

Drivetrain
Chassis/body unitary steel
Front suspension McPherson struts, lower control arms, coil springs, gas pressurized twin-tube shock absorbers, anti-roll bar
Rear suspension multi-link, coil springs, single sleeve gas pressurized shock absorbers
Steering rack-and-pinion, power assisted
Brakes ventilated carbon ceramic discs, all-round, ABS
Gearbox PDK Twin Clutch 7 speed Automatic
Drive All wheel drive

Performance figures
Power 530 bhp / 395 KW
Torque 700 Nm / 516 ft lbs
BHP/Liter 139 bhp / liter
Top Speed 315 km/h / 196 mph
0-60 mph 3.2 s

Szybsze wersje szybkich supercarĂłw

źródło: insideline

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Nie, 06.02.2011, 15:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 921
Samochód: DS3 '14
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
BiorÄ™ Merca SLS AMG :twisted: :twisted: :twisted:


Nie, 06.02.2011, 15:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3246
Miejscowość: Kraków
Samochód: F02 750Li/Panamera T
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Głos na Porsche ;) Klasyczny napęd, świetny boxer umieszczony z tyłu. I ta sama, piękna linia nadwozia od wielu lat.

_________________
Polakom gratulujemy Wisły Kraków

Aston Martin Lagonda Limited & Top Gear


Nie, 06.02.2011, 16:26
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
stan1906 napisał(a):
Głos na Porsche ;) Klasyczny napęd


czyli :?:

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Nie, 06.02.2011, 16:40
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Czyli zapomniał, że Turbo S ma napęd na cztery kółka ;)

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Nie, 06.02.2011, 16:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2641
Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Uscislajac naped klasyczny to taki gdzie silnik jest z przodu a napedzane sa koła tylne wiec zadne 911 nie ma klasycznego napedu.
W tym prownaniu r8 gt prezentuje sie wysmienicie.


Nie, 06.02.2011, 17:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2897
Miejscowość: Inowrocław | Poznań
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
3. 911 - nuuuuda, idzie usnąć....
2. R8 GT - czyli jak ulepszyć R8 nie pokonując brata, czyli Gallardo :mryellow: świetne auto, jednak natłok zwykłych wersji czyni je nieco opatrzonym...
1. G - cud, miĂłd i orzeszki. Kocham. Uwielbiam. Czyste porno.


Nie, 06.02.2011, 17:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3246
Miejscowość: Kraków
Samochód: F02 750Li/Panamera T
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Fakt, nie wiedziałem że 911 ma tutaj 4x4 :oops: ale i tak większość rzeczy przemawia za nim ;)

_________________
Polakom gratulujemy Wisły Kraków

Aston Martin Lagonda Limited & Top Gear


Nie, 06.02.2011, 18:08
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7825
Miejscowość: Szczecin
Samochód: nazi hacz fwd pb
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Ciężki wybór, ale głos na włoskiego byka :wink: Cudownie prezentuje się ta odchudzona wersja Gallardo. Dalej Porsche - klasyka, brak słabych stron, ale tylko miejsce drugie. Trzecie Audi, nie ma się do czego przyczepić i ma kapitalny lakier.

_________________
PB RWD jest wysoko


Nie, 06.02.2011, 18:19
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 636
Miejscowość: Konstancin [WPI]
Samochód: V8 M60B40
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Lambo > AĹ‚di > Kafer Sport.

Lambo za wyglÄ…d i osiÄ…gi.

_________________
HABEMUS SEDAN


Nie, 06.02.2011, 18:40
Profil

Postów: 21
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Gallardo- Najpiekniejszy, szybszy i wloski.
pozniej 911, cos ma w sobie.
R8- hmm kierownica galardo i r8 bardziej jednak pasuje do lambo.


Pon, 07.02.2011, 0:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1624
Miejscowość: Łódź
Samochód: Volvo 940 kombi 2.0T
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Zdecydowanie Porsche. Na pewno najwygodniejsze w uĹĽytkowaniu, a mimo to zapewniajÄ…ce piorunujÄ…ce osiÄ…gi - moje ulubione 911. Sami zobaczcie, jak to przyspiesza :wink:: http://www.youtube.com/watch?v=yqqk5V0uiYc

_________________
www.diecastclub.pl


Wto, 08.02.2011, 14:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3246
Miejscowość: Kraków
Samochód: F02 750Li/Panamera T
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
wojtas23 napisał(a):
Sami zobaczcie, jak to przyspiesza

pozostałe dwa nie przyspieszają gorzej..

_________________
Polakom gratulujemy Wisły Kraków

Aston Martin Lagonda Limited & Top Gear


Wto, 08.02.2011, 16:54
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Turbo S to faktycznie mistrz przyspieszenia niektĂłre testy dajÄ… wynik 2.9 s do setki, bardzo szybko

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Wto, 08.02.2011, 17:36
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7383
Miejscowość: Warszawa
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
1. Gallardo
2. 911
3. R8 GT

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Wto, 08.02.2011, 19:50
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Turbo S to maniak przyspieszeń, robi to lepeij niż najmocniejsze GT2 RS, poza tym koła montowane na jedną centralną śrubę to mega fajny bajer
2 Audi
3 Lambo

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Pią, 11.02.2011, 16:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1889
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Dlugo sie zastanawialem nad wyborem i dzis wiem, ze chcialbym Audi, nie jest najszybsze, najbardziej spektakularne, jednak podoba mi sie to co oferuje.

_________________
Deszcze Niespokojne.

Mecze na żywo


Pią, 11.02.2011, 17:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6186
Miejscowość: Jarosław
Post Re: R8 GT vs LP570-4 Superleggera vs 911 turbo S
Zdecydowanie Lambo. Podoba mi sie najbardziej z całej 3.
Potem Audi. Bo je lubie i mi sie podoba ;)
Daleko daleko z tyłu Porsche. Jedyną 911 jaka mi podchodzi jest 911 GT3 RS :twisted:

_________________
http://picasaweb.google.pl/gibki8/Depec ... z11022010#
https://picasaweb.google.com/gibki8/Col ... onNarodowy



Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem!!


Nie, 13.02.2011, 18:10
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018