Obecny czas: Pon, 29.04.2024, 12:03




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
1985 Tatra 625 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 7505
Miejscowość: Warszawa
Post 1985 Tatra 625
Image
Image
Image
Image Auta5p.eu
Image
Image
Image
Image Facebook.com/CarDesignArchives

model 1:5
Image
Image Facebook.com/CarDesignArchives

coupé
Image
Image
Image Facebook.com/CarDesignArchives

model 1:10
Image
Image Flickr.com

Niedoszły następca T613. Prace prowadzono od roku 1983. Opracowano dwie koncepcje: a) nową widlasta ósemka chłodzona cieczą, umieszczona z przodu, napędzająca koła tylne, opracowana przez Vlastislava Výborný'ego, oraz b) silnik umieszczony z tyłu, połączony ze stałym napędem AWD (podobnie jak u Audi lub Subaru) opracowana przez Václava Krála. Planowano zastosować manualną skrzynię 5-biegową. Pracowano nad zwiększeniem pojemności skokowej silnika do 4,3 L. W listopadzie 1989 wstrzymano prace projektowe. Powstało jedynie kilka makiet w skali 1:5 oraz 1:10.

Dane techniczne
Silnik: widlasty, 8-cylindrowy, z rozrządem DOHC, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Układ zasilania: gaźnik
Pojemność skokowa: 3495 ccm
Średnica cylindra: 85 mm
Skok tłoka: 77 mm
Moc maksymalna: 237 KM (174 kW) przy 5200 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm
Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa
Długość: 4900 mm
Rozstaw osi: 2850 mm
Prędkość maksymalna: 230 km/h


(C) Auta5p.eu
Flickr.com
Facebook.com/CarDesignArchives

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Nie, 20.08.2023, 20:56
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018