Sob, 15.09.2007, 18:51
Sob, 15.09.2007, 19:03
Sob, 15.09.2007, 19:13
VW_Marcin napisał(a):ohoh...dwu letni odkop...ohoh...
Nie, 16.09.2007, 8:30
a beskid niby z FSO??? Temat jest: Prototypy made in FSOBonus napisał(a):nie ma jeszcze beskida . A syrenka to FSM byĹ‚a
Nie, 16.09.2007, 9:39
Nie, 16.09.2007, 10:06
Pon, 17.09.2007, 12:46
Pon, 07.01.2008, 15:34
Wto, 08.01.2008, 12:56
Wto, 08.01.2008, 13:36
Wto, 08.01.2008, 14:51
Śro, 09.01.2008, 16:00
Wto, 30.06.2009, 17:25
Wto, 30.06.2009, 18:09
Wto, 30.06.2009, 18:15
Wto, 30.06.2009, 18:42
To Ty siÄ™ nie pogrÄ…ĹĽaj, tylko siÄ™ trochÄ™ poucz historii.
Wto, 30.06.2009, 19:22
Śro, 01.07.2009, 12:05
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy FSO wspólnie z Przemysłowym Instytutem Motoryzacji rozpoczęły w 1981 roku prace nad nowym samochodem - następcą "Dużego Fiata". Projektowany pojazd nazwano roboczo 1.2, gdyż jednym z założeń było zastosowanie silnika 1200 ccm (przynajmniej w wersji podstawowej). W roku następnym powstał pierwszy przedprototypowy egzemplarz . Do zaprojektowania kształtu oraz szkieletu samochodu, wykorzystano nowoczesne oprogramowanie komputerowe. Zastosowano płytę podłogową Fiata Ritmo, gdyż znakomicie się do tego nadawała, a ponadto pozwalało to na zaoszczędzenie jakże cennego czasu. Poza kształtem, również układy zawieszenia, elektryczny, hamulcowy zostały wykonane we własnym zakresie. Doświadczenie, wiedza i pomysłowość naszych inżynierów pokazała, że sa one w stanie samodzielnie zaprojektować nowoczesny samochód osobowy, a przynajmniej jego koncepcje - prototyp. auta-prl.pl
Śro, 01.07.2009, 12:11
Śro, 01.07.2009, 13:24
Le Cobusier napisał(a):To Ty siÄ™ nie pogrÄ…ĹĽaj, tylko siÄ™ trochÄ™ poucz historii.
następny bierny obywatel. Panie kenji z historii trzeba wyciągać wnioski i nie powtarzać wcześniejszych błędów. Tylko o to mi chodziło