Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
1970 Škoda 1100 GT ÚVMV https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=30&t=34622 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kulikowski [ Wto, 05.07.2011, 1:58 ] |
Temat postu: | 1970 Škoda 1100 GT ÚVMV |
FILM: http://www.youtube.com/watch?v=ECUMNYi6qHs Samochód sportowy wzorowany na Saabie Sonetcie, z silnikiem z tyłu i tylnym napędem. Dane techniczne Producent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Rok produkcji: 1970 Wyprodukowanych: … egz. Nadwozie: 2-drzwiowe, 2-miejscowe coupé Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: 2 dwugardzielowe gaźniki Weber 40 DCOE2, wolnossący Pojemność skokowa: 1138 ccm Średnica cylindra: 73,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Stopień sprężania: 12,0:1 Moc maksymalna: 54 kW (74 KM) przy 5750 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 105 Nm przy 4000 obr/min Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 3880 mm Szerokość: 1505 mm Wysokość: 1125 mm Rozstaw osi: 2200 mm Pojemność zbiornika paliwa: 46 L Pojemność bagażnika: 270 L Masa własna: 816 kg Ogumienie: Metzeler Monza 155 SR 14" Prędkość maksymalna: 175 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 13,7 s Zużycie paliwa: 9,8 L/100 km (C) Wikipedia Carfolio.com Flickr.com Ytrc.pl Autotitre.com Cartype.com Youtube.com |
Autor: | 3co [ Wto, 05.07.2011, 11:59 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
Jestem pod wrażeniem. Ile tego powstało? |
Autor: | RR ltd Co. [ Wto, 05.07.2011, 12:22 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
Pewno niewiele, skoro kulikowski wrzucił to do koncepcyjnych |
Autor: | kulikowski [ Wto, 05.07.2011, 12:43 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
ZTCW samochód zbudowany w pojedynczym egzemplarzu. Przednia część samochodu (do słupka B włącznie) inspirowana Dino 246, tylna część niemal prawie identyczna jak w samochodzie Saab Sonett. |
Autor: | 3co [ Wto, 05.07.2011, 14:30 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
No chyba nie skoro na zdjęciach są dwa egzemplarze różniące się od siebie (np lusterkami). Chyba, że jeden z nich to replika. |
Autor: | Le Cobusier [ Wto, 05.07.2011, 18:22 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
czeskie ferrari!, ale tylne lampy powstały chyba w kooperacji z Wartburgiem Ciekawy temat kulikowski |
Autor: | RR ltd Co. [ Wto, 05.07.2011, 19:16 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
popatrz na pierwsze zdjęcie w temacie, to będziesz wiedział, skąd te lampy A temat bardzo ciekawy |
Autor: | Le Cobusier [ Wto, 05.07.2011, 20:24 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
w socjalizmie nie miał szans na seryjną produkcję. Więc po co tworzono takie samochody?(własny kaprys?/cele badawcze?/niegospodarność?) |
Autor: | sebastianadam [ Śro, 06.07.2011, 17:15 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
A po co teraz się robi tyle conceptów skoro i tak dużo z nich nie wchodzi do produkcji ? Popis własnych możliwości. A wtedy może najpierw zrobiono a potem władze odrzuciły projekt. |
Autor: | Le Cobusier [ Pią, 08.07.2011, 19:30 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
Cytuj: A po co teraz się robi tyle conceptów skoro i tak dużo z nich nie wchodzi do produkcji ? Część rozwiązań widzimy jednak w późniejszych modelach seryjnych |
Autor: | kulikowski [ Pią, 08.07.2011, 22:39 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
Skoda miała kilka ciekawych prototypów sportowych. |
Autor: | RR ltd Co. [ Pią, 08.07.2011, 22:41 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
To juĹĽ wiemy |
Autor: | polac [ Sob, 09.07.2011, 7:38 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
My mieliśmy również niezłe prototypy. Na przykład Ogar,tylko czesi mają nad nami taką przewagę że u nich takie rzeczy jeździły a u nas chowali to po magazynach . |
Autor: | RR ltd Co. [ Sob, 09.07.2011, 8:47 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
Jeździły, jeździły - raczej (jeden) jeździł - kwestia tylko inicjatywy - jak sądzę |
Autor: | Le Cobusier [ Nie, 10.07.2011, 19:55 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
przy dostępnych środkach i technologiach zbudowanie prototypu w PRL było nie lada wyzwaniem |
Autor: | RR ltd Co. [ Nie, 10.07.2011, 21:39 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Ĺ koda 1100 GT UVMV |
A w CSRS było inaczej? |
Autor: | kulikowski [ Nie, 10.03.2024, 23:33 ] |
Temat postu: | Re: 1970 Škoda 1100 GT ÚVMV |
AutoRevue.cz Flickr.com SkodaKlasik.cz UltimateSpecs.com EuroOldtimers.com (C) Flickr.com AutoRevue.cz SkodaKlasik.cz UltimateSpecs.com EuroOldtimers.com |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |