|
|
Obecny czas: Śro, 15.05.2024, 3:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
Genialna i wszechstronna bryka!
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Nie, 06.10.2013, 20:50 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: Długie limuzyny
|
Pon, 30.12.2013, 15:45 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: Długie limuzyny
|
Pią, 03.01.2014, 13:51 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
Chińska limuzyna w kombi - brzmi nieźle
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pią, 03.01.2014, 14:18 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
Co to Chińczycy nie wymyślą: limuzyna na bazie Raptora carnewschina
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Czw, 23.01.2014, 14:55 |
|
|
cobra
Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
|
Re: Długie limuzyny
|
Śro, 11.06.2014, 7:00 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
Oh - - - my - - - God!
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Śro, 11.06.2014, 9:12 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: Długie limuzyny
W środku mogli jeszcze pierdyknąć kominek
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Śro, 11.06.2014, 9:54 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Śro, 11.06.2014, 10:14 |
|
|
3co
Postów: 3836 Miejscowość: SH
Samochód: Civic 1.8 VTEC
|
Re: Długie limuzyny
Ja myślałem, że przemysł weselny tylko w Polsce jest tak rozwinięty. Chociaż nie zdziwię się jak w Polsce jakiś Kąkol Przodkowo zainspiruje się tym i zrobi coś w tym stylu.
|
Śro, 11.06.2014, 18:52 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: Długie limuzyny
|
Wto, 21.10.2014, 14:56 |
|
|
Bladyhel
Postów: 532
|
Re: Długie limuzyny
Merc, heheheh
|
Pią, 02.01.2015, 23:05 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
Best ever.
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Śro, 06.05.2015, 20:11 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Długie limuzyny
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 18.01.2016, 15:51 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Długie limuzyny
Skoda 1001000100 Auta5p.eu Auto.cz Dane techniczneOkres produkcji: 2003 Nadwozie: 4-drzwiowa, 7-miescowa limuzyna Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 43 KM (32 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 74 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 8,3 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 6200 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1380 mm Rozstaw osi: 4750 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 1295 kg Prędkość maksymalna: 62 km/h (C) Auta5p.eu Auto.cz
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 13.03.2024, 18:23 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Długie limuzyny
1976 Checker A12E Limo BarnFinds.com Hagerty.com (C) BarnFinds.com Hagerty.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 03.04.2024, 16:19 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Długie limuzyny: 2008 Skoda 105 Limousine
2008 Skoda 105 Limousine Auta5p.eu Flickr.com Auto-Swiat.pl Cytuj: To jedyny egzemplarz na świecie. Ma długość 7,2 m i geny legendarnej Skody 105. Pomysł zbudowania takiego auta narodził się w jednym z czeskich barów, przy kuflu piwa.
Pomysłodawcy mieli już doświadczenie w odbudowie starych samochodów marki Skoda, ale „jamnika”, to było tylko marzenie. Początkowo zastanawiali się, czy wybrać Favorita czy Felicję, ale 105, okazała się bardziej retro.
Realizacja tego niecodziennego projektu rozpoczęła się 5 grudnia 2007 roku. W tym celu dwaj jego pomysłodawcy zakupili dwa egzemplarze Skody 105 . Z pierwszego wykorzystano przednią część nadwozia i obcięto tuż za drzwiami, które miały nadal pełnić swoją rolę. Drugie auto pozbawione zostało przedniej części, w której dla odmiany tylne drzwi pozostały w komplecie z zawiasami.
Po dokładnym wypoziomowaniu obu części nadwozia, połączono je sześcioma odpowiednio (dla zachowania sztywności) wyprofilowanymi elementami. Zamontowano je w progach, na dachu i pod bocznymi oknami. Wzmocniono także środkowy tunel.
Po połączeniu całego szkieletu, nadszedł czas na zabudowanie wolnych przestrzeni. Pomysłodawcy zaplanowali trzy boczne okna, które zachowały wymiary seryjnej Skody 105. Po zamontowaniu zawietrznych elementów dachu, podłogi i boków, nowe auto nabrało już prawdziwych kształtów.
Wykonawcy chcieli w nim wykorzystać jak najwięcej oryginalnych części, by nowa limuzyna wyglądała tak, jakby wyjechała prosto z fabryki w Mlada Boleslav.
Białe nadwozie dopełniły elementy chromowane, a znak firmowy skopiowano z legendarnej Skody Popular z lat trzydziestych XX wieku. Wnętrze otrzymało skórzaną tapicerkę, co miało podnieść walory komfortu. W salonce zamontowano sześć foteli (cztery naprzeciwko siebie), nastrojowe punktowe oświetlenie, barek oraz lodówkę.
Problem pojawił się przy jednostce napędowej, gdyż oryginalna była za słaba do tego auta. Ostatecznie wybór padł na czterocylindrowy silnik 1.3 MPI o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym 106 Nm, który przejęto z Felicii.
Skoda 105 Limousine (taką ostatecznie przyjęto jej nazwę) wyjechała z garażu w maju 2008 roku. Jednak jej dopuszczenie do ruchu publicznego wymagało specjalnych procedur, które udało się pokonać właścicielom za czwartym razem. Kwestionowano m.in. układ hamulcowy, reflektory oraz nieodpowiednie okna.
Cierpliwość pomysłodawców została ostatecznie nagrodzona i „jamnik” Skody przeszedł do historii jako najdłuższe osobowe auto czeskiej marki jakie kiedykolwiek zbudowano. Dzisiaj stanowi atrakcję zlotów, a także wypożyczane jest na różne okolicznościowe imprezy. Dane techniczneOkres produkcji: 2008 Nadwozie: 4-drzwiowa limuzyna Silnik: benzynowy, czterosuwowy, z wtryskiem paliwa, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: wtrysk paliwa MPI, wolnossący Pojemność skokowa: 1289 ccm Średnica cylindra: 75,5 mm Skok tłoka: 72,0 mm Moc maksymalna: 68 KM (50 kW) przy 5000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 106 Nm przy 2600 obr./min Stopień sprężania: 10,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 7150 mm Szerokość: 1610 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 5400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 1450 kg Prędkość maksymalna: 100 km/h (C) Auta5p.eu Flickr.com Auto-Swiat.pl
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Sob, 27.04.2024, 16:52 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |