Switch to full style
Wszelkiej maści modyfikacje samochodów, zarówno mające na celu podniesienie mocy, jak i atrakcyjności, a także nieseryjne wersje nadwoziowe, Kit-Cary, etc
Wyślij odpowiedź

Klasyk Porsche z AMS Performance

Pią, 13.03.2009, 23:22

W przeciagu ostatniego roku pracowalismy przy wielu duzych projektach oraz bralismy udzial w wileu kompetycjach. Do tych projektow oraz kompetycjy naleza:



• Budowa EVO na wyscigi na soli w Bonneville

• Budowa niebieskiego EVO AKA "The Blue Demon

• Replika naszego 1,400 koni EVO na dragi

• Budowa EVO X na tor w 10 tygodni

• The Fireball Run 2 Transcontinental Rally - harytatywny wyscig dla poszukiwanych dzieci dzeci

• The Sport Compact Car Magazine Ultimate Street Car Challenge

• The Castrol Syntec Top Shop Challenge

• Budowa naszego EVO X na Time Attack

oraz takze sukces naszego programu AMS Racing ktory w 2008 roku zdobyl 40 pierwszych miejsc w roznych formach motorsportu


w dodatku udzialu w powyzszych projektach i zawodach oraz nasze codzienne operacje ( ktore obejmoja projektowanie nowych produktow do EVO VII-X, Subaru Imprezy STI, orac Nissan GT-R) takze pomalu pracowalismy nad ponownym somochodem o ktorym za bardzo nic nie wspominalismy. Ten projekt to 1984 Porsche Carrera ktore nalezy do naszego dobrego przyjaciela. Porsche orginalnie bylo wyposazone w NA 3.2L 6 cylindrowy silnik ktory zamienilismy w 3.3L i dodalismy turbo. Naszym celem bylo zbudowanie auta ktore bardzo dobrze radzi sobie na torze oraz moze byc prowadzone na publicznych drogach i mysle ze z 465 koniach na kolach i przy wadze 2300 funtow nasz cel jest osiagniety.

no wiec bez zadnego wiece adieu, oto kilka fotek z budowy tego projektu ( czy wspominalem RSR szerokie blotniki i 17x14 kola!? )

Image
Porsche w kilka dni po przybyciu do AMS...

Image

Image

Image

Image
Silnik z Porszaka...

Image
Justin wspawal usztywnienia na tylnie mocowania amortyzatorow

Image
Silnik z powrotem w aucie...

Image
Po krutkiej wizycie u blacharza...

Image
Instalacja naszego systemu paliwowego

Image
335 FTW!

Image
17x14 beczki

Image
Justin instaluje RSR Rebel Racing Swaybars

Image

Image

Image
nasza konwersja na hydrauliczne sprzeglo

Image
Justin takze zrobil chlodnice na olej oraz wloty powietrza do przednich chamolcow - te czarne wloty za chlodnica do oleju


Image

Image
Jeden z naszych tunerow Chris Black podpina nowy system paliwowy, nowy sytem zaplonu oraz nowy komputer DTA FAST stand alone engine managment sytem

Image
no i troche spaghetti na silniku


Image

Image
troche progresu przy kablach

Image

Image

Image

Image
Fuel safe fuel cell…

Image

Image

Image
Intercooler z powrotem na silniku, prawie gotowy na tune

Image
The RSR Wide Body kit na aucie

Image

Image

Image
Sirodek

Image

Image
Chris Black ustawia DTA fast

Image

Image

Image
Auto na chamowni


And the final result!
[/SIZE]
Image


Dyno Wideo coming soon!


Image
Przymusowe zdjecie tylniego kola –to jest 6 inczowa puszka NOS Energy Drink can!!!

Specyfikacje

1984 Porsche 911 3.2 Carrera


  • 3.3 Twin Plug Race Motor
  • Race heads with gt2 evo cams, springs and retainers, 4 angle valve job
  • ARP hardware throughout
  • DTA Fast Stand Alone
  • RSR 935 Rebel Racing Coilovers
  • RSR Rebel Racing Swaybars
  • RSR 935 Rear Spring Plates
  • RSR Wide Body
  • Custom AMS 5252E Turbo Kit
  • Custom AMS Intercooler
  • Custom AMS Fuel system
  • Custom AMS Ignition system
  • Custom AMS Hydraulic Clutch Conversion
  • Fuel Safe Bladder Racing Cell
  • 4 Speed Short Bell Housing 917 Trans
  • Hargett Precision Race Shifter
  • Autopower Roll Bar
  • Buddy Club Seats
  • Takata Harness
  • 17x14 rear 17x11 front ZE Forged Wheels



Porsche teraz czeka na powrot do warsztatu blacharskiego gdzie bedzie zainstalowana reszta zestawu RSR wide body oraz dokonczone bedzie malowanie auta. Bede postowal wicej zdjec jak bede je mial :)

z powazaniem

Ryszard

Re: Klasyk Porsche z AMS Performance

Sob, 14.03.2009, 9:29

Nie no... te felgi to przegiecie :), przed ruszeniem tzreba bedzie obejsc auto i zobaczyc czy w ktorejs nie spia koty albo inne zwierzaki :D

Ale przedni zderzak, a przynajumniej te siatexy out. Z cala pewnoscia maja zastosowanie, ale moglyby byc w ladniejszej formie.

Czekamy na wiecej.

Re: Klasyk Porsche z AMS Performance

Sob, 14.03.2009, 9:59

Ja pierdzielę :shock: Felgi to rzeczywiście przegięcie :shock:
W końcu coś nowego, nie same EVO :twisted:
Ile trwa średnio budowa takiego projektu?

Re: Klasyk Porsche z AMS Performance

Sob, 14.03.2009, 10:00

Pytałem o coś w ostatnim temacie o EVO !!!!! W ogóle Pan zagląda do tych tematów?

Powodzenia przy pracach. Myśle, że dobrze to zrobicie. Nie lubię niszczenia klasyków, a takim są stare generacje 911.

Re: Klasyk Porsche z AMS Performance

Nie, 15.03.2009, 21:37

zderzak zprzodu mógł by zostac seryjny ale ogolnie przekozak, jakie kapcie :shock:

Re: Klasyk Porsche z AMS Performance

Nie, 15.03.2009, 23:42

Cud miĂłd i orzeszki :wink:
przedni zderzak mógłby wyglądać trochę inaczej ale to już szukanie dziury w całym
mam nadziejÄ™, ĹĽe macie odpowiedniego drivera, ktĂłry ogarnie to cudo :>

Re: Klasyk Porsche z AMS Performance

Śro, 18.03.2009, 12:18

Szkoda że połowa zdjęć nie działa :(

Co do auta to wygląda to zajebiście :mryellow: choć za bazę wziął bym 993-kę a nie 964 :wink:
Wyślij odpowiedź