eF napisał(a):
Lord,twierdzisz,ĹĽe zarabia siÄ™ na masĂłwce,tak?
Lamborghini-w ostatnim roku sprzedali koło 500 egzemplarzy i jak sam stwierdziłeś,sa rentowni. I to jest ta masowa sprzedaż? czy naprawde zarabia sie tylko na masówce? A RR-k*rwa tak masowa firma,a jednak prosperuje... Inne firmy sprzedające mało,ale obrzydliwie drogo-Ferrari, Maserati, Lotus czy TVR-czy któraś z nich ma jakies miejskie pudełko w ofercie na którym,jak twierdzisz,mogłaby zarbiac?!
O czym ty gadasz wogle? Mam na studiach dużo ekonomii i powtarzam-wystarczy sprzedać mało odpowiednio drogiego towaru i on zarobi na siebie i okryje koszty swojej produkcji.
RR należy do BMW, przed przejęciem miał straty. Ferrari ma zyski, zgoda. Maserati przynosi straty. Lotus oprócz produkcji aut zajmuje się przerabianiem aut dla innych firm, produkuje też "małe pudełko" - Elise. Poza tym Lotus jest tak biedny, że nie stać go na wprowadzenie żadnego nowego modelu. TVR został właśnie przejęty przez rosjan, bo mu zyski spadały. Więc musiał go kupić ktoś kto go doinwestuje.
eF tak się chwalisz swoją znajomością ekonomii. A nie słyszałeś przypadkiem, że jeden model ekonomiczny nie pasuje do każdego przedsięwzięcia?? To co jednemu wypali w danych warunkach innemu przyniesie totalną klapę.