Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 10:00




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Nowy Liebherr TI 274 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post Nowy Liebherr TI 274
Na Baumie ma zostać zaprezentowany najnowszy dumper (Großmuldenkipper)

TI 274 - 270 ton ładowności - napęd 2.237 kW / 3.000 KM - 64 km/h :wink:

Image

ps - nie jest to największy dumper Liebherra -T 282 B ma 360 ton ładowności :wink:

(C)Liebherr.com

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Sob, 21.04.2007, 12:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1357
Miejscowość: Kolonia Łucka
Post 
Świetna maszyna, ale chyba CAT 797B jest większy od niego ?

_________________
"Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"


Sob, 21.04.2007, 12:52
Profil

Postów: 31
Post 
maskakra!! bujadz sie tylko n im po miescie....

_________________
terex-demAG


Sob, 21.04.2007, 17:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post 
:shock: :shock: Ależ on jest wielki. Wspaniała maszyna, moc budzi respect.

master1 napisał(a):
bujadz sie tylko n im po miescie....

Zapewne...tylko gdzie znajdziesz takie miasto w którym ten kolos by się zmieścił...

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Sob, 21.04.2007, 21:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5892
Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
Post 
Rafi_15 napisał(a):
Świetna maszyna, ale chyba CAT 797B jest większy od niego ?

jak narazie CATa nikt nie pobił - 400 ton 8)


Nie, 22.04.2007, 16:51
Profil

Postów: 31
Post 
Piekna maszyna!!!! zobaczyc trzeba ja w akcji!

_________________
terex-demAG


Nie, 22.04.2007, 17:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 871
Miejscowość: z brzucha mamy:D
Post 
No maszyna naprawde piekna,zobaczył bym ja w pracy wsród innch takich maszyn wielkich:)mi sie ten bardziej podoba Liebherr niz ten ostatnio omawiany CAT


Pon, 23.04.2007, 17:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
troche trzeba będzie na to poczekać - na razie złożyli go w całość na BAUMIE :> :mryellow:
więc tydzień conajmiej będzie stał a później może do jakiejś kopalni...

- może i żart ale takich największych kolosów to rocznie max z kilkadziesiąt się produkuje :>

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pon, 23.04.2007, 19:09
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
:D :lol:
Image
Image
Image
Image
(C)http://www.heavy-transport-world.de/

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Śro, 25.04.2007, 17:08
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5892
Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
Post 
albo mi sie wydaje albo ten kiper w stosunku do reszty maszyny jest mała :? mozna by wycisnąc z niego wiecej przy tych gabarytach :)
Tak mi sie przynajmniej wydaje :P


Śro, 25.04.2007, 17:52
Profil

Postów: 78
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Post 
Szakall69 napisał(a):
albo mi sie wydaje albo ten kiper w stosunku do reszty maszyny jest mała :? mozna by wycisnąc z niego wiecej przy tych gabarytach :)
Tak mi sie przynajmniej wydaje :P


Kiper istotnie jest "krĂłtki" - ale za to szeroki ;)
Mnie za to interesuje sposób rozwiązania tylnych kół - zauważyliście drodzy forumowicze, że Liebherr od jakiegoś czasu proponuje dzwiny układ tylnej osi ?? Chodzi mi konkretnie o to, że rama wchodzi między tylnymi kołami - rozdzielając je ?? Podczas gdy np u Cat'a są w tym miejscu koła bliźniacze (jak w zwykłych truckach).


Śro, 25.04.2007, 20:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
rzeczywiście, prawdopodobnie dzięki temu te " mosty" znoszą lepiej te ogromne wagi - tylko wymontowanie tych środkowych kół może być dośc kłopotliwe

ten dumperek chyba jest szerszy niż dłuższy :>

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Czw, 26.04.2007, 7:44
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1357
Miejscowość: Kolonia Łucka
Post 
Ten rozstaw kół jest jak najbardziej na miejscu. Więcej można ładunku trzasnąć :D Ale duże wrażenie na mnie zrobił ten tył tego wozu :D

_________________
"Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"


Czw, 26.04.2007, 13:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5892
Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
Post 
ixxos napisał(a):
ten dumperek chyba jest szerszy niż dłuższy

chyba tak i dlatego wyglÄ…da tak " niepozornie" ... krĂłtki :mryellow: :mryellow:


Czw, 26.04.2007, 19:24
Profil

Postów: 2
Post Re:
Szakall69 napisał(a):
Rafi_15 napisał(a):
Świetna maszyna, ale chyba CAT 797B jest większy od niego ?

jak narazie CATa nikt nie pobił - 400 ton 8)


Ciekawe skąd wytrzasnołeś te 400 ton, chyba z propagandowych filmów amerykańskich
Przykro mi, może i 797B jest największy ale chyba tylko wymiarami
Ładowność 797B to 380 short tons czyli 345 naszych europejskich ton, w końcu 380 to prawie 400 i można zaokrąglić, nie ;)
Liebherr T 282B ma ładowność 360 ton (400 short tones)
Codatkowo 282B jest tańszy w zakupie, eksploatacji, oraz znacznie nowocześniejszy
Ten dziwny wygląd tyłu jakktoś wyżej zauważył wynika z zastosowanego napędu
Zamiast tradycyjnego układu napędowego zastosowanego w Cacie 797B LiebHerr T 282B jest napędzany silnikami elektycznymi zabudowanymi w piastach tylnych kół (zresztą podobnie jak Komatsu 930E teżonapędzie diesel-elektrycznym)
Większy (pojemniejszy) jest również Terex Unit Rig MT6300 z ładownością również 360 ton tak więc 797B jest 3 obecnie


Nie, 16.11.2008, 7:57
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018