Switch to full style
Dźwigi, pojazdy przeładunkowe, budowlane, rolnicze i wszelkie inne
Wyślij odpowiedź

Śro, 14.11.2007, 15:29

czolgista55 napisał(a):Hej niewiecie co ciÄ…gnie ta valtra??
Image

odsysarka do zboża nie na tym polu zasianego, lub aby ziarno pod....ć z pgrowskiego pola :lol: :lol: :lol:

Śro, 14.11.2007, 18:55

Hmmm nie iwem czy to odsysarka ale spierac sie nie bede;)Bo ja jednak nei widze tu zboĹĽa,a pole wyglada na nowo uprawione...wg mnei ot moze byc maszyna do zbierania torfu czy cos takiego:)Ale moze to byc maszyna do zbioru ziarna

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Wto, 12.02.2008, 22:16

deutzfahr napisał(a):czy znacie jakies strony z danymi technicznymi ciÄ…gnikĂłw rolniczych ,ale tylko polskie strony i zeby na tej stronie byĹ‚y dane wszystkich ciÄ…gnikĂłw cos takiego jak np http://www.tractordata.pl tylko ze po polsku chcem

polac napisał(a):Strony producentĂłw sprzÄ™tu jedynie.Jeszcze jest http://www.konedata.net ale to po fiĹ„sku/angielsku.
czolgista55 napisał(a):Jak chcesz to ci wyĹ›le na PW tane techniczne ursusa c-330 i c-360

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Śro, 20.02.2008, 10:01

Marek Lukowski napisał(a):Poszukuje schematu instalacji el. nadwozia dĹşwigu DS 082R (rok prod. 1982) wyprodukowanego przez PrzedsiÄ™biorstwo DoĹ›wiadczalno-Produkcyjne DĹşwigĂłw Samochodowych w Bielsku BiaĹ‚ej
ZabudowÄ™ pojazdu wykonano na podwoziu Stara 660M.

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Nie, 04.05.2008, 18:51

nie wiem czy dobrze trafiłem, ale znalazłem coś dla zainteresowanych tematem :) http://www.youtube.com/watch?v=alGGdv3Q ... re=related

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Nie, 08.06.2008, 19:21

ryszardlas1 napisał(a):witam wszystkich --czy ktoĹ› posiada jakieĹ› informacje lub moĹĽe podzielić siÄ™ opiniÄ… na temat ciÄ…gnika Dawid Brown-990 i czy sÄ… do niego dostÄ™pne części lub zamienniki, byĹ‚bym teĹĽ bardzowdziÄ™czny za umoĹĽliwienie do katalogu części tego ciÄ…gnika. (z gĂłry serdecznie dziÄ™kuje)


budzyfer napisał(a):Z tego co siÄ™ orientujÄ™, to jest jakaĹ› tam edycja Case'a. TakĹĽe tylko z zewnÄ…trz siÄ™ różniÄ….

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Nie, 29.06.2008, 12:52

deutzfahr napisał(a):Jak myslicie ,jaka powinna byc poprawna kolejnosc tych ciÄ…gnikĂłw,Zawsze byĹ‚em i jestem przekonany ze fendt jest najlepszym ciÄ…gnikiem,po nim deutz fahr i john deere,jednak sÄ… osoby ktĂłrzy uwarzajÄ… ze jd jest lepszy od df a nawet od fendta, co o tym myslicie ,waszym zdaniem ktĂłra marka jest jednak najlepsza?


Edek napisał(a):Moim skromnym zdaniem JD jest najlepszy później Fendt, D-F nie robiĹ‚em wiec wstrzymam sie od gĹ‚osu ale zamiast tego powiem ze New Holland tez jest dobry. :D


deutzfahr napisał(a):ja dokĹ‚adnie analizowaĹ‚em te ciÄ…gniki,i agrotrony prawie pod kazdym wzglÄ™dem wychodziĹ‚y lepiej od john deera,i niezgodze sie ze john deere jest lepszy od fendta,.Fendt ma bardzo oszczÄ™dne silniki Deutz,John deere sÄ… to ciÄ…gniki ktĂłre palÄ… sporo, bo srednio 3 litry wiÄ™cej niz Deutz Fahr.CiÄ…gniki Df sÄ… najlpesze pod wzglÄ™dem komfortu,majÄ… bardzo dobre pompy dziÄ™ki czemu udzwig podnosnika jest ogromny,uciÄ…g w polu rĂłwniez bardzo dobry.Zgodze sie z tobÄ… ze new holland jest tez dobry,tak samo dobry jest valtra,mc cormick,ursus,jcb i wiele innych ,ale jak wiadomo to ciÄ…gniki w czoĹ‚Ăłwce to Fendt Deutz Fahr i John Deere,



escort tomek napisał(a):do: deutzfahr
kolego a czy mógł bys mi powiedziec czym sie różnią ciagniki marki lamborghini i same od deutz-fahr????

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Nie, 29.06.2008, 17:39

oczywiscie ze moge, niby jeden koncern, podobno to samo, ale są róznice ,pod względem komfortu jak i technicznym,kabina bardziej komfortowa jest w df, i jest jeszcze cos waznego ,w df są pompy mocniejszcze i dydajniejsze,uciąg jest większy w ciągnikach df,i jeszcze jedna wielka róznica to nazwa i kolor,df jest bardziej zaufanym ciągnikiem, zeby wszystko było identyczne to ludzie by wybierali i tak df,a nie lamborghini,same czy hurliman

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Wto, 01.07.2008, 20:21

1.Fendt
2.John Deere
3.Valtra
4.Massey Ferguson
5.Deutz Fahr
6.New Holland

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Pon, 28.07.2008, 12:21

Witek gdzie jest twój patriotyzm? Ursus powinien być na pierwszym miejscu :twisted:

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Pon, 28.07.2008, 12:33

Czy w kombajnach Bizon jest stosowany silnik V8?

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Pon, 28.07.2008, 16:43

Bizon nigdy nie wstawiał silników V8. Wiec oryginalnie na pewno NIE. :)

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Pon, 28.07.2008, 19:09

Bo tak fajnie pyrkocze na luzie, aż się zdziwiłem :>
Pamiętam jak oglądałem niedawno jakiś filmik na youtube, gdzie pokazywany był Challenger odpalany na mrozie - brzmiał zupełnie jak Bizon :lol:

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Pon, 28.07.2008, 19:53

W Bizonach były rzędówki 6 cylindrowe bodaj że o mocy 105 KM :twisted: .

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Pon, 23.03.2015, 0:07

Money.pl napisał(a):Wielton chce przejąć włoskiego producenta naczep
2015-03-20 09:05

Spółka w 100 procentach zależna od Wieltonu - Italiana Rimorchi S.r.l. (poprzednia nazwa: Wielton Italia S.r.l) złożyła ofertę wiążącą na dzierżawę, a następnie nabycie marek i wybranych maszyn i urządzeń, bazy klientów i dokumentacji produktów należących do Compagnia Italiana Rimorchi S.r.l. znajdującej się w stanie upadłości likwidacyjnej, poinformował Wielton.
"Warunkiem podpisania umowy nabycia jest uzyskanie gwarancji bankowych na sfinansowanie zakupu oraz uzyskanie koniecznego zezwolenia od odpowiednich organów w ramach procedury układu z wierzycielami określonego we włoskiej ustawie o niewypłacalności, w tym wygranie przetargu publicznego" - czytamy w komunikacie.

Oferowana cena nabycia jest rzędu kilkunastu procent kapitałów własnych Wielton S.A, podano także

Compagnia Italiana Rimorchi S.r.l. jest największym włoskim producentem i dostawcą naczep, przyczep i zabudów na pojazdach ciężarowych pod markami "Cardi", Merker" i "Viberti".

Wielton podał, że nabywane maszyny i urządzenia pozwolą na zwiększenie mocy produkcyjnych i wzrost konkurencyjności produktów spółki, a zakup znanych marek pozwoli na ich wykorzystanie na rynku włoskim oraz w Europie.

Wielton to największy w Polsce producent i sprzedawca naczep i przyczep, a także zabudów na samochody ciężarowe. Jest to również jeden z dziesięciu wiodących producentów w Europie


(C) Money.pl
Ostatnio edytowany przez kulikowski, Nie, 28.05.2017, 22:09, edytowano w sumie 1 raz

Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Nie, 28.05.2017, 22:08

Motoryzacja.Interia.pl napisał(a):Niemożliwe! Polska firma wykupiła niemiecką!
Środa, 24 maja (14:59)

Polski Wielton, który jest obecnie trzecim co do wielkości europejskim producentem przyczep i naczep dla transportu samochodowego, kontynuuje zagraniczną ekspansję. Pod skrzydła firmy trafiła kolejna licząca się w Europie marka.

Polski producent przejął 80 proc. udziałów Grupy Langendorf, niemieckiego wytwórcy naczep, w tym m.in. specjalistycznych pojazdów do przewozu szkła i prefabrykatów. Wartość transakcji wyniosła 5,3 mln euro. Dzięki przejęciu niemieckiej firmy Grupa Wielton planuje zwiększyć swoje przychody o 200 mln zł w skali roku. Podpisana umowa przewiduje, że pozostałe 20 proc. udziałów trafi w polskie ręce do końca 2022 roku.

Inwestycja to pierwszy krok w realizacji nowej strategii ogłoszonej przez Wieltona na początku kwietnia. Przejęcie marki Langendorf umożliwić ma polskiej firmie skokowe wejście na rynek niemiecki, umacniając jednocześnie trzecią pozycję grupy w Europie.

Langendorf jest rodzinną firmą z ponad 125-letnim doświadczeniem, w tym ponad 70-letnim w produkcji naczep. To jeden z czołowych europejskich producentów pojazdów oferujących bardzo szeroką gamę produktów. Spółka jest liderem w Niemczech w segmencie pojazdów do przewozu szkła i ma 57-proc. udział w rynku. Średnie roczne przychody Langendorfa sięgają 48 mln euro.

Warto przypomnieć, że Grupa Wielton bardzo skutecznie buduje swoją pozycję na rynku europejskim w oparciu o przejmowanie silnych lokalnych marek. W maju 2015 roku Wielton stał się właścicielem firmy Fruehauf - wiodącego producenta naczep i przyczep we Francji, który posiada obecnie 22-proc. udział w rynku. W sierpniu tego samego roku do grupy dołączyła włoska spółka Viberti Rimorchi (dawniej Italiana Rimorchi). Należące do niej marki Viberti i Cardi są od blisko 100 lat postrzegane jako symbol jakości i niezawodności we Włoszech.

W kwietniu bieżącego roku Wielton ogłosił strategię wzrostu na kolejne 4 lata. Do 2020 roku firma planuje podwojenie biznesu, zarówno w obszarze przychodów, jak i wolumenu sprzedaży. Globalna obecność ma zapewnić wzrost przychodów z 1,2 mld zł w 2016 roku do 2,4 mld zł w 2020 roku oraz zwiększyć sprzedaż z niespełna 13 tys. do 25 tys. sztuk pojazdów. Zgodnie ze strategią, Wielton planuje również rozwój w obrębie 8 krajów Zachodnioafrykańskiej Unii Gospodarczo-Monetarnej (UEMOA).

Przypominamy, że Wielton S.A. (siedziba w Wieluniu) to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a jej produkty sprzedawane są obecnie w 35 krajach świata. Grupa Wielton posiada dwa centra produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Pod koniec 2016 roku Wielton uruchomił spółkę zależną w Wybrzeżu Kości Słoniowej, gdzie jako pierwszy europejski producent wybuduje montownię naczep drogowych. W ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje obecnie około 2 tys. pracowników, przy czym najwięcej, bo aż 1,4 tys. w Wieluniu.


(C) Motoryzacja.interia.pl
Wyślij odpowiedź