Niemiecki producent na targach w Mediolanie zaprezentował odświeżoną wersję swojego najdłuższego modelu CapaCity L. Prezentowany egzemplarz wyposażony był w gazowy silnik M936 G (silnik diesela OM 936 7.7 l o mocy 302 KM i momencie obrotowym 1200 Nm). Zbiorniki na gaz stanowią kompozytowe butle w ilości od 4 do 8 sztuk. W podstawowej wersji na wyposażeniu znajduje się silnik wysokoprężny OM 470 o mocy 360 KM łączony ze skrzynią biegów firmy ZF Ecolife. W tej wersji autobus wyposażono w zbiornik główny o pojemności 300 l oraz pomocniczy 100 l. Na pokład wejdzie 191 pasażerów, co odpowiada średniemu wykorzystaniu pojemności 50 samochodów osobowych (tzn. 1-3 os/samochód). Z tego powodu model ten jest dedykowany dla systemów transportu miejskiego z wydzielonymi pasami ruchów (Bus Trans Rapid). Producent liczy na zamówienia z Japonii w związku z organizacją igrzysk olimpijskich w 2020r.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum