Obecny czas: Czw, 28.03.2024, 10:26




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
1986-1994 Ford Transit mk III 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post 1986-1994 Ford Transit mk III
szkice:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

prototyp:
Image

1986-1994: pierwsza seria
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

1991-1994: facelifting
Image

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=fc0bCmJuh8k
http://www.youtube.com/watch?v=7Ks8_IPAf-s


County (4×4):
Image
Image

Producent: Ford Motor Company, Southampton, Wielka Brytania
Genk, Belgia
Otosan, Izmit, Kocaeli, Turcja
Okres produkcji: 1986-1994
Poprzednik Ford Transit II
Następca Ford Transit IV
Nadwozie: samonośne, 3-drzwiowy furgon
samonośne, 4-drzwiowy furgon
konstrukcja ramowa, 2-drzwiowy pick-up
samonośne, 4-drzwiowy mikrobus
konstrukcja ramowa, 2-drzwiowa kabina pod zabudowę
konstrukcja ramowa, 4-drzwiowa kabina pod zabudowę
Liczba miejsc: 3 (furgon, furgon podwyższony, kabina pod zabudowę)
8-9 (80 mikrobus)
12 (100 mikrobus)
15 (140 mikrobus)
Silniki: benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 1.6
benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 2.0
wysokoprężny, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 2.5
R4 1.6
R4 2.0
V6 2.9
V6 3.0
DI diesel R4 2.5
Pojemność skokowa: 1593 ccm (1.6 benzyna: 80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony)
1993 ccm (2.0 benzyna: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
2496 ccm (2.5 diesel: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
Moc maksymalna: 63 KM (46 kW) przy 4750 obr/min (1.6 benzyna: 80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony)
78 KM (57 kW) przy 4500 obr/min (2.0 benzyna: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
68 KM (50 kW) przy 4000 obr/min (2.5 diesel: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
Maksymalny moment obrotowy: 111 Nm przy 2800 obr/min (1.6 benzyna: 80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony)
147 Nm przy 2800 obr/min (2.0 benzyna: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
145 Nm przy 2700 obr/min (2.5 diesel: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana, 5-biegowa
mechaniczna, synchronizowana, 5-biegowa, reduktor (County)
Układ napędowy: silnik wzdłużnie z przodu, napęd tylny
silnik z przodu, napęd 4×4 (County)
Zawieszenie: przednie niezależne ze sprężynami śrubowymi, tylne oś sztywna z resorami wzdłużnymi (80, 100, 120)
przednie oś sztywna z resorami wzdłużnymi, tylne oś sztywna z resorami wzdłużnymi (100L, 140, 160, 190, County)
Hamulce: hydrauliczne, dwuobowodowe, ze wspomaganiem, przednie tarczowe, tylne bębnowe
Ogumienie: 185 R 14 (80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony)
195 R 14 (100 mikrobus, 100L, 120)
185 SR 14, tylne koła bliźniacze (140, 160)
185 R 14, tylne koła bliźniacze (190)
205 R 16, tylne koła bliźniacze (County)
Instalacja elektryczna: 12 V 50 Ah
12 V 65 Ah
Długość: 4606 mm (80, 100, 120)
5358 mm (100L, 140, 160, 190 furgon, County furgon)
5290 mm (190 kabina, County kabina)
Szerokość: 1938 mm (80, 100, 100L, 120)
1971 mm (140, 160, 190 furgon, County furgon)
1925 mm (190 kabina, County kabina)
Wysokość: 1971 mm (80 furgon, 100 furgon, 100 mikrobus, 100L furgon, 120 furgon)
1931-2178 mm (80 mikrobus)
2394 mm (100 furgon podwyższony)
2437 mm (100L furgon podwyższony, 120 furgon podwyższony, 140 furgon podwyższony)
2236 mm (140 mikrobus)
2253 mm (160 furgon, 190 furgon)
2628 mm (160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony)
2002 mm (190 kabina)
2443 mm (County furgon)
2193 mm (County kabina)
Rozstaw osi: 2815 mm (80, 100, 120)
3020 mm (100L, 140, 160, 190, County)
Rozstaw kół przednich: 1684 mm (80, 100, 100L, 120)
1658 mm (140, 160, 190)
1677 mm (County)
Rozstaw kół tylnych: 1588 mm (80, 100, 100L, 120)
1511 mm (140, 160, 190, County)
Prześwit: 176 mm (80, 100, 100L, 120)
165 mm (140, 160, 190)
195 mm (County)
Długość przestrzeni ładunkowej: 2458 mm (80, 100, 120)
3214 mm (100L, 140, 160, 190 furgon, County furgon)
3027 mm (190 kabina)
3107 mm (County kabina)
Szerokość przestrzeni ładunkowej: 1719 mm (80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County)
Wysokość przestrzeni ładunkowej: 1328 mm (80 furgon, 100 furgon)
1328-1515 mm (80 mikrobus)
1328 mm (100 mikrobus, 100L furgon, 120 furgon)
1870 mm (100 furgon podwyższony, 100L furgon podwyższony, 120 furgon podwyższony, 140 furgon podwyższony, 160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony)
1515 mm (140 mikrobus, 160 furgon, County)
Objętość przestrzeni ładunkowej: 5,9 m3 (80, 100 furgon, 100 mikrobus, 120 furgon)
8,3 m3 (100 furgon podwyższony, 120 furgon podwyższony)
7,4 m3 (100L furgon)
10,5 m3 (100L furgon podwyższony, 140 furgon podwyższony, 160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony)
8,4 m3 (160 furgon, 190 furgon, County)
Masa własna: 1303-1449 kg (80 furgon)
1495-1626 kg (80 mikrobus)
1303-1485 kg (100 furgon)
1480-1600 kg (100 furgon podwyższony)
1552-1678 kg (100 mikrobus)
1494-1618 kg (100L)
1349-1507 kg (120 furgon)
1620 kg (120 furgon podwyższony)
1780 kg (140 furgon podwyższony)
1781-1888 kg (140 mikrobus)
1537-1685 kg (160)
1547-1696 kg (190 furgon)
1304-1437 kg (190 kabina)
1842-2002 kg (County furgon)
1596-1708 kg (County kabina)
Ładowność: 977-981 kg (80 furgon)
765-804 kg (80 mikrobus)
1137-1115 kg (100 furgon)
960-1000 kg (100 furgon podwyższony)
928-972 kg (100 mikrobus)
1136-1172 kg (100L)
1281-1123 kg (120 furgon)
1150 kg (120 furgon podwyższony)
1350 kg (140 furgon podwyższony)
1319-1312 kg (140 mikrobus)
1693-1695 kg (160)
1953-1804 kg (190 furgon)
2196-2063 kg (190 kabina)
1348-1108 kg (County furgon)
1554-1442 kg (County kabina)
Masa całkowita: 2280-2430 kg (80 furgon)
2260-2430 (80 mikrobus)
2440-2600 kg (100 furgon)
2480-2650 kg (100 mikrobus)
2630-2790 kg (100L)
2630 kg (120 furgon)
2770 kg (120 furgon podwyższony)
3130 kg (140 furgon)
3100-3200 kg (140 mikrobus)
3230-3380 kg (160)
3500 kg (190)
3150 kg (County)
Masa przyczepy: 1220-1070 kg (80)
1060-850 kg (100)
1500 kg (100L)
870-730 kg (120 furgon)
1000 kg (120 furgon podwyższony)
1700 kg (140)
1800-1560 kg (160)
1530-1440 kg (190)
2315 kg (County, tylko na drogach bitych)
Pojemność zbiornika paliwa: 68 l
Prędkość maksymalna: 129 km/h (80 furgon, 100 furgon, 100L furgon, 120 furgon)
122 km/h (80 mikrobus, 100 mikrobus, 100L furgon podwyższony, 120 mikrobus)
116 km/h (140 furgon podwyższony, 160 furgon, 190 furgon, County 4×4 furgon)
106 km/h (140 mikrobus, 160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony, 190 kabina, County kabina)
Zużycie paliwa: 9,0/12,0/14,8 l/100 km (80 benzyna)
6,6/-/8,9 l/100 km (80 diesel)
10,4 /100 km (100 benzyna)
7,3 l/100 km (100 diesel)
8,0/-/13,5 l/100 km (100L benzyna, 120 benzyna)
6,3/-/8,3 l/100 km (100L diesel, 120 diesel)
8,3-13,7 l/100 km (140 benzyna, 160 benzyna)
6,8-8,8 l/100 km (140 diesel, 160 diesel)
9-14 l/100 km (190 benzyna)
7,1-9,2 l/100 km (190 diesel)
średnio 13,0 l/100 km (County benzyna)
średnio 10,5 l/100 km (County diesel)
Średnica zawracania: 11,20 m (80, 100, 120)
12,40 m (100L, 140, 160, 190)
13,30 m (County)
Konkurencja: Alfa Romeo AR6
Citroën C25
Fiat Ducato
Peugeot J5
Talbot Express
Renault Master
Iveco Daily
Freight Rover Sherpa
GMC Vandura
Mercedes-Benz T1
Nissan Trade
Volkswagen Transporter T3


(C) Aronline.co.uk
Wikimedia.org
Carbodypanels4u.co.uk
Fordtransit.org
Buzzybeeforum.nl
Visionmotorservices.co.uk
Favcars.com
Ford.moto24.tv
Carblueprints.info
Youtube.com
Flickr.com
OSSOWSKI Antoni - Samochody dostawcze i minibusy; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1992

PS. Kolejny "zaginiony" temat :> ...

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Pon, 24.11.2014, 13:23
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018