Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
1986-1994 Ford Transit mk III https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=21&t=40333 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kulikowski [ Pon, 24.11.2014, 13:23 ] |
Temat postu: | 1986-1994 Ford Transit mk III |
szkice: prototyp: 1986-1994: pierwsza seria 1991-1994: facelifting FILM: http://www.youtube.com/watch?v=fc0bCmJuh8k http://www.youtube.com/watch?v=7Ks8_IPAf-s County (4×4): Producent: Ford Motor Company, Southampton, Wielka Brytania Genk, Belgia Otosan, Izmit, Kocaeli, Turcja Okres produkcji: 1986-1994 Poprzednik Ford Transit II Następca Ford Transit IV Nadwozie: samonośne, 3-drzwiowy furgon samonośne, 4-drzwiowy furgon konstrukcja ramowa, 2-drzwiowy pick-up samonośne, 4-drzwiowy mikrobus konstrukcja ramowa, 2-drzwiowa kabina pod zabudowę konstrukcja ramowa, 4-drzwiowa kabina pod zabudowę Liczba miejsc: 3 (furgon, furgon podwyższony, kabina pod zabudowę) 8-9 (80 mikrobus) 12 (100 mikrobus) 15 (140 mikrobus) Silniki: benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 1.6 benzynowy, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 2.0 wysokoprężny, rzędowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 2.5 R4 1.6 R4 2.0 V6 2.9 V6 3.0 DI diesel R4 2.5 Pojemność skokowa: 1593 ccm (1.6 benzyna: 80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony) 1993 ccm (2.0 benzyna: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) 2496 ccm (2.5 diesel: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) Moc maksymalna: 63 KM (46 kW) przy 4750 obr/min (1.6 benzyna: 80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony) 78 KM (57 kW) przy 4500 obr/min (2.0 benzyna: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) 68 KM (50 kW) przy 4000 obr/min (2.5 diesel: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) Maksymalny moment obrotowy: 111 Nm przy 2800 obr/min (1.6 benzyna: 80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony) 147 Nm przy 2800 obr/min (2.0 benzyna: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) 145 Nm przy 2700 obr/min (2.5 diesel: 80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana, 5-biegowa mechaniczna, synchronizowana, 5-biegowa, reduktor (County) Układ napędowy: silnik wzdłużnie z przodu, napęd tylny silnik z przodu, napęd 4×4 (County) Zawieszenie: przednie niezależne ze sprężynami śrubowymi, tylne oś sztywna z resorami wzdłużnymi (80, 100, 120) przednie oś sztywna z resorami wzdłużnymi, tylne oś sztywna z resorami wzdłużnymi (100L, 140, 160, 190, County) Hamulce: hydrauliczne, dwuobowodowe, ze wspomaganiem, przednie tarczowe, tylne bębnowe Ogumienie: 185 R 14 (80, 100 furgon, 100 furgon podwyższony) 195 R 14 (100 mikrobus, 100L, 120) 185 SR 14, tylne koła bliźniacze (140, 160) 185 R 14, tylne koła bliźniacze (190) 205 R 16, tylne koła bliźniacze (County) Instalacja elektryczna: 12 V 50 Ah 12 V 65 Ah Długość: 4606 mm (80, 100, 120) 5358 mm (100L, 140, 160, 190 furgon, County furgon) 5290 mm (190 kabina, County kabina) Szerokość: 1938 mm (80, 100, 100L, 120) 1971 mm (140, 160, 190 furgon, County furgon) 1925 mm (190 kabina, County kabina) Wysokość: 1971 mm (80 furgon, 100 furgon, 100 mikrobus, 100L furgon, 120 furgon) 1931-2178 mm (80 mikrobus) 2394 mm (100 furgon podwyższony) 2437 mm (100L furgon podwyższony, 120 furgon podwyższony, 140 furgon podwyższony) 2236 mm (140 mikrobus) 2253 mm (160 furgon, 190 furgon) 2628 mm (160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony) 2002 mm (190 kabina) 2443 mm (County furgon) 2193 mm (County kabina) Rozstaw osi: 2815 mm (80, 100, 120) 3020 mm (100L, 140, 160, 190, County) Rozstaw kół przednich: 1684 mm (80, 100, 100L, 120) 1658 mm (140, 160, 190) 1677 mm (County) Rozstaw kół tylnych: 1588 mm (80, 100, 100L, 120) 1511 mm (140, 160, 190, County) Prześwit: 176 mm (80, 100, 100L, 120) 165 mm (140, 160, 190) 195 mm (County) Długość przestrzeni ładunkowej: 2458 mm (80, 100, 120) 3214 mm (100L, 140, 160, 190 furgon, County furgon) 3027 mm (190 kabina) 3107 mm (County kabina) Szerokość przestrzeni ładunkowej: 1719 mm (80, 100, 100L, 120, 140, 160, 190, County) Wysokość przestrzeni ładunkowej: 1328 mm (80 furgon, 100 furgon) 1328-1515 mm (80 mikrobus) 1328 mm (100 mikrobus, 100L furgon, 120 furgon) 1870 mm (100 furgon podwyższony, 100L furgon podwyższony, 120 furgon podwyższony, 140 furgon podwyższony, 160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony) 1515 mm (140 mikrobus, 160 furgon, County) Objętość przestrzeni ładunkowej: 5,9 m3 (80, 100 furgon, 100 mikrobus, 120 furgon) 8,3 m3 (100 furgon podwyższony, 120 furgon podwyższony) 7,4 m3 (100L furgon) 10,5 m3 (100L furgon podwyższony, 140 furgon podwyższony, 160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony) 8,4 m3 (160 furgon, 190 furgon, County) Masa własna: 1303-1449 kg (80 furgon) 1495-1626 kg (80 mikrobus) 1303-1485 kg (100 furgon) 1480-1600 kg (100 furgon podwyższony) 1552-1678 kg (100 mikrobus) 1494-1618 kg (100L) 1349-1507 kg (120 furgon) 1620 kg (120 furgon podwyższony) 1780 kg (140 furgon podwyższony) 1781-1888 kg (140 mikrobus) 1537-1685 kg (160) 1547-1696 kg (190 furgon) 1304-1437 kg (190 kabina) 1842-2002 kg (County furgon) 1596-1708 kg (County kabina) Ładowność: 977-981 kg (80 furgon) 765-804 kg (80 mikrobus) 1137-1115 kg (100 furgon) 960-1000 kg (100 furgon podwyższony) 928-972 kg (100 mikrobus) 1136-1172 kg (100L) 1281-1123 kg (120 furgon) 1150 kg (120 furgon podwyższony) 1350 kg (140 furgon podwyższony) 1319-1312 kg (140 mikrobus) 1693-1695 kg (160) 1953-1804 kg (190 furgon) 2196-2063 kg (190 kabina) 1348-1108 kg (County furgon) 1554-1442 kg (County kabina) Masa całkowita: 2280-2430 kg (80 furgon) 2260-2430 (80 mikrobus) 2440-2600 kg (100 furgon) 2480-2650 kg (100 mikrobus) 2630-2790 kg (100L) 2630 kg (120 furgon) 2770 kg (120 furgon podwyższony) 3130 kg (140 furgon) 3100-3200 kg (140 mikrobus) 3230-3380 kg (160) 3500 kg (190) 3150 kg (County) Masa przyczepy: 1220-1070 kg (80) 1060-850 kg (100) 1500 kg (100L) 870-730 kg (120 furgon) 1000 kg (120 furgon podwyższony) 1700 kg (140) 1800-1560 kg (160) 1530-1440 kg (190) 2315 kg (County, tylko na drogach bitych) Pojemność zbiornika paliwa: 68 l Prędkość maksymalna: 129 km/h (80 furgon, 100 furgon, 100L furgon, 120 furgon) 122 km/h (80 mikrobus, 100 mikrobus, 100L furgon podwyższony, 120 mikrobus) 116 km/h (140 furgon podwyższony, 160 furgon, 190 furgon, County 4×4 furgon) 106 km/h (140 mikrobus, 160 furgon podwyższony, 190 furgon podwyższony, 190 kabina, County kabina) Zużycie paliwa: 9,0/12,0/14,8 l/100 km (80 benzyna) 6,6/-/8,9 l/100 km (80 diesel) 10,4 /100 km (100 benzyna) 7,3 l/100 km (100 diesel) 8,0/-/13,5 l/100 km (100L benzyna, 120 benzyna) 6,3/-/8,3 l/100 km (100L diesel, 120 diesel) 8,3-13,7 l/100 km (140 benzyna, 160 benzyna) 6,8-8,8 l/100 km (140 diesel, 160 diesel) 9-14 l/100 km (190 benzyna) 7,1-9,2 l/100 km (190 diesel) średnio 13,0 l/100 km (County benzyna) średnio 10,5 l/100 km (County diesel) Średnica zawracania: 11,20 m (80, 100, 120) 12,40 m (100L, 140, 160, 190) 13,30 m (County) Konkurencja: Alfa Romeo AR6 Citroën C25 Fiat Ducato Peugeot J5 Talbot Express Renault Master Iveco Daily Freight Rover Sherpa GMC Vandura Mercedes-Benz T1 Nissan Trade Volkswagen Transporter T3 (C) Aronline.co.uk Wikimedia.org Carbodypanels4u.co.uk Fordtransit.org Buzzybeeforum.nl Visionmotorservices.co.uk Favcars.com Ford.moto24.tv Carblueprints.info Youtube.com Flickr.com OSSOWSKI Antoni - Samochody dostawcze i minibusy; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1992 PS. Kolejny "zaginiony" temat ... |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |