Źródło: road-and-motor.com
Ford Transit Euro V z nowymi silnikami Duratorq 2,2l od 100KM do 155KM, 6-cio biegowa skrzynia biegów. Dostępny jak zwykle w wersji z napędem na przód i na tył. Ciekawie się prezentuje kwestia przeglądów co 50000 km lub co 2 lata, oraz wydłużona gwarancja antykorozyjna z 8 do 12lat.
Nowa wersja z zewnątrz dostanie malowana atrapę oraz chromowana siatkę z tylu tejże. Według sprzedawcy również przednie światła maja być inne - pisze wg bo ja sam tego niezauwazylem (mialem w reku dokumentacje wewnętrzna Forda ze zdjęciami). We wnętrzu dodano imitujące chrom dodatki.
Od września można już składać na niego zamówienia u dilerów, odbiór styczeń 2012.
Garść informacji dot. wyposażenia seryjnego:
-ABS
-ESP i system antypoślizgowy (ABS?)
-wspomaganie przy ruszaniu pod gore - jest to coĹ› co jest naprawdÄ™ przydatne
-poduszka kierowcy (boof)
-podwójny centralny zamek - wiem, wiem to brzmi głupio dzisiaj ale w Fordzie "paka" (od modelu z 2000r to standard w Fordzie, np w M-B wprowadzono to rozwiazanie 5 lat pozniej) otwiera się osobno i zamyka się automatycznie po ruszeniu- skądinąd dobre rozwiązanie przeciw złodziejom na światłach np.
- szyby elektryczne (ze się ktoś tym jeszcze chwali no ale cóż..)
-regulacja świateł (bla bla)
-radio CD
-szyby przyciemniane
-szyba przednia ogrzewana - TO naprawdę dobry i ułatwiający życie dodatek- kto skrobie ten wie!
-skrzynia 6-biegowa
- separacja kabiny w standardzie
-zaczepy do mocowania towarĂłw
Polowa z tego to "papka dla zapelnienia stron w broszurach" oczywiście, ale osobiscie doceniam:
-wspomaganie przy ruszaniu pod gore
-ogrzewanie szyby przedniej
Do tego wystarczy tylko klima i mamy prawie komplet (1100€ w pakiecie z ogrzewanymi lusterkami i bluetoothem - (sama klima 890€ wiec sie średnio opłaca) i możemy jezdzic. Dla tych co jak ja spędzają cały dzień za kołkiem to jest dobra konfiguracja, do tego całkiem przystępna cenowo.