Forum o "dostawczakach"
Wyślij odpowiedź

DKW Schnellaster

Wto, 10.07.2007, 18:42

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
MODELE:
* F89L - 3-Gang, Zweizylindermotor mit 20 PS aus 688 ccm, 70 km/h, 750 Kg Nutzlast
2,50m Radstand / 3m fĂĽr GroĂźraumpritsche, Bauzeit 1949 - 1952.
Auffälligstes optisches Merkmal: hat noch keine Kotflügel an den Radläufen
* F89L - 4-Gang, Zweizylindermotor mit 22 PS aus 688 ccm, 80 km/h, 750 Kg Nutzlast
2,75m Radstand / 3m fĂĽr GroĂźraumpritsche, Bauzeit 1952 - 1954
* Typ30/F800, Zweizylindermotor mit 30 PS aus 792 ccm, 90 km/h, 800 Kg Nutzlast
2,75m Radstand / 3m fĂĽr GroĂźraumpritsche, Bauzeit 1954 - 1955
* 3=6 F800/3, Dreizylindermotor mit 32 PS aus 896 ccm, 90 km/h, 800 Kg Nutzlast
2,75m Radstand / 3m fĂĽr GroĂźraumpritsche, Bauzeit 1955 bis 1962
* F1000L Imosa, Dreizylindermotor mit 40 PS aus 981 ccm, 90 km/h, 1000 Kg Nutzlast
Bauzeit 1963 - 1969
* Donau 1000, Dreizylindermotor mit 44 PS aus 981 ccm, 100 km/h, 1060 Kg Nutzlast
2,40m Radstand, Bauzeit 1963 - ?

http://www.dkw-schnellaster.de

Image Image Image Image Image
http://www.autosite.se, http://www.dyna.co.za, http://www.bestattungswagen-literaturarchiv.de, http://www.auto-union-veteranen-club.de

Wto, 10.07.2007, 20:20

Zawsze strasznie podobał mi się "pyszczek" tego pojazdu 8)

Wto, 10.07.2007, 21:10

Świetne auto :) Szczególnie podoba mi sie ten żółto-niebieski :)

Śro, 11.07.2007, 6:03

a ja nigdy takiego nie widziałem - ale ciekawa konstrukcja

silnik z przodu, kabina przesunięta do tyłu -- jeden z pierwowzorów nowoczesnych dostawczaków

Śro, 11.07.2007, 8:17

Bardzo ładny, śmieszny dostawczak ;) Widziałem go chyba raz w życiu :)

Czw, 12.07.2007, 18:19

pierwszt raz go widze i robi ciekawe wrazenie :lol: :lol: swiatla z przodu smiesznie wygladaja :mryellow:

Nie, 15.07.2007, 1:56

Zapomniany niezwykły klasyk ... AFAIK zrobiony na płycie modelu osobowego (F89).

Re: DKW Schnellaster

Pią, 10.06.2011, 16:13

Image
(C) Wikipedia
Image
(C) Cartype.com
Image
(C) Blog.bbt4vw.com
Image
(C) Volkszone.com
Image
(C) The-blueprints.com
Image
(C) Thetruthaboutcars.com

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=2VGgTnhDyYs
(C) Youtube.com

Dane techniczne
Okres produkcji: 1949-1962
Silnik: dwusuwowy, rzędowy, 2- lub 3-cylindrowy, umieszczony z przodu
Pojemność skokowa: 688 ccm później 792 ccm później 896 ccm
Średnica cylindra: 76,0 mm później 78,0 mm później 71,0 mm
Skok tłoka: 76,0 mm później 83,0 mm później 76,0 mm
Moc maksymalna: 15 kW (20 KM) przy 3600 obr/min lub 16 kW (22 KM) przy 4000 obr/min (od 1952) później 22 kW (30 KM) później 24 kW (32 KM) (od 1955)
Skrzynia biegĂłw: manualna 3- lub 4-biegowa
Długość: 3930-4177 mm
Szerokość: 1550-1670 mm
Rozstaw osi: 2500-3000 mm
Masa wlasna: 915-1161 kg
Ładowność: 735-800 kg
Masa całkowita: 1650-1980 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 30-32 l
Prędkość maksymalna: 60 kmh później 70-80 km/h


(C) Wikipedia
Cartype.com
Blog.bbt4vw.com
Volkszone.com
The-blueprints.com
Thetruthaboutcars.com
Youtube.com

Re: DKW Schnellaster

Pią, 10.06.2011, 23:52

Bardzo sympatyczny :mryellow: Kij od miotły, do zmiany biegów jest najlepszy :wink:
Wyślij odpowiedź