Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne
https://www.samochodyswiata.pl/

Tata Ace
https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=21&t=10440
Strona 1 z 2

Autor:  ixxos [ Pon, 13.03.2006, 15:01 ]
Temat postu:  Tata Ace

Malutkie toczysdełko z Indii, kto wie może za kilka lat trafi także do Europy i Polski :wink:
Image
Image
napędzany silnikiem 0,7l disel - ładownośc 700kg (chyba)
Sympatyczny samochodzik ale nad światłami przednimi mogliby bardziej popracować... bo wygląda jak z lat 60 :roll:

Autor:  pardon [ Pon, 13.03.2006, 18:19 ]
Temat postu: 

fajny mały chomik uliczny... z tą pojemnością silnika 700 ccm to nie żart ?

Autor:  Mason [ Pon, 13.03.2006, 20:13 ]
Temat postu: 

Kilka lat temu koncern TATA miał zamiar kupić decydujące akcje żerańskiego FSO. Jednak projekt upadł i Tata wykupił rovera.

Autor:  Szakall69 [ Wto, 14.03.2006, 10:24 ]
Temat postu: 

ixxos napisał(a):
napędzany silnikiem 0,7l disel

ile :?: :?: :shock: :shock: i jeszcze disel :shock: :shock: jak to w ogóle działa :? :?

Autor:  ixxos [ Wto, 14.03.2006, 11:43 ]
Temat postu: 

ENGINE
Model : TATA 275 IDI NA BS-II (and BS-III)
Type : 4-stroke, naturally aspirated, indirect injection diesel engine
Max. Output : 16 hp @ 3200 rpm
Max. Torque : 3.8 mkg @ 2000 rpm
Displacement : 700 cc
Special Items : catalytic converter (only in BS III)
CLUTCH : Single plate dry friction diaphragm type
GEAR BOX : GBS 65-4/5.27
Type : Synchromesh (4 forward gears), Sliding mesh (reverse gear)
STEERING : Mechanical, variable ratio (20.5 to 24.5), 380 mm dia
BRAKES
Type : Dual circuit hydraulically activated
Front : Disc brakes
Rear : Drum brakes (200 mm dia x 30 mm)
Parking Brake : Cable operated mechanical linkages acting on rear wheels
SUSPENSION
Type : Parabolic leaf spring suspension at both front and rear
Shock absorber : Hydraulic double-acting telescopic type both at front and rear
WHEELS AND TYRES
Tyres 145R12 LT 8PR RADIAL
FUEL TANK

Capacity 30 liters
PERFORMANCE
Max. Speed : 64 kmph
Max. Gradeability : 16%
Grade restartability : 15%
LOAD BODY
Type : Pickup type. Hinged rear tail gate
Loading height : 675 mm
Load Body (external) : Length – 2200 mm
: Width – 1500 mm
: Height – 300 mm
DIMENSIONS

All in mm
Overall Length (A) : 3800
Width : 1500
Wheel base (D) : 2100
Overall height © : 1820
Track Front (E) : 1300
Track Rear (F) : 1320
Min Turning Circle Dia : 8.6 m
WEIGHTS
Max. GVW : 1550 kg
Kerb weight : 805 kg
Seating capacity : Driver + 1

źródło: http://ace.tatamotors.com

Autor:  pardon [ Wto, 14.03.2006, 11:44 ]
Temat postu: 

16 koniuf tylko :shock: nieĹşle

Autor:  ixxos [ Wto, 14.03.2006, 11:46 ]
Temat postu: 

może słoników indyjskich :>

mi to siÄ™ najbardziej podoba: Seating capacity : Driver + 1
dla samotnikĂłw
:roll:

Autor:  Mason [ Czw, 16.03.2006, 20:44 ]
Temat postu: 

Dobre! Silnik 700 i to jeszcze diesel. Ciekaw jestem spalania. Fajny projekt szkoda ĹĽe w polsce nie ma takich " cielakĂłw roboczych" :wink:

Autor:  badys [ Nie, 19.03.2006, 19:13 ]
Temat postu: 

no tak i przy jego kilkunastu chabetach i v max 64km/h - istny potwór kto by tym chciał jeździć
już Czesi kiedyś reklamowali u siebie skodę octavię z silnikiem 1.4 jako auto dla szczęśliwych - podobno tylko tacy czasu nie mierzą.

Autor:  pardon [ Pon, 20.03.2006, 7:23 ]
Temat postu: 

po co w mieście szybkie auto ? skoro i tak się grzęźnie w korkach... a tak przynamniej ekonomiczne taczki ...

Autor:  Szakall69 [ Pon, 20.03.2006, 9:52 ]
Temat postu: 

pardon napisał(a):
ekonomiczne taczki ...

ładnie powiedziane ale taki taczki moge trzymac pod stodołą :mryellow: :mryellow:

Autor:  pardon [ Pon, 20.03.2006, 9:54 ]
Temat postu: 

no i na takich taczkach można wywieźć równocześnie cały zarząd a nie tylko prezesa :mryellow:

Autor:  Ksebki [ Pon, 17.04.2006, 9:37 ]
Temat postu: 

te małe azjatyckie toczydełka bardzo mi się podobają

---

gdzieś kiedyś słyszałem, że najmniejszy silnik diesla ze względu na jakieś tam wymagania termodynamiki powinien mieć minimum coś około 999 cm3 -czyżby hindusi poszli o krok dalej?

Autor:  kenji [ Pon, 17.04.2006, 10:20 ]
Temat postu: 

Ksebki napisał(a):
gdzieś kiedyś słyszałem, że najmniejszy silnik diesla ze względu na jakieś tam wymagania termodynamiki powinien mieć minimum coś około 999 cm3 -czyżby hindusi poszli o krok dalej?

hmm... np w Smarcie jest montowany 0.8 CDI ;-) wiec

Autor:  Ksebki [ Pon, 17.04.2006, 16:54 ]
Temat postu: 

no właśnie
zmienili zasady termodynamiki :-)

Autor:  Seth [ Pon, 17.04.2006, 22:06 ]
Temat postu: 

Ksebki napisał(a):
no właśnie
zmienili zasady termodynamiki Smile



są i mniejsze diesle... słyszałem kiedys o 250cm3

Autor:  Grzyws [ Wto, 18.04.2006, 8:52 ]
Temat postu: 

Seth napisał(a):

są i mniejsze diesle... słyszałem kiedys o 250cm3


:shock: :shock: :shock: ciekawe jaką miał moc.

Autor:  ixxos [ Pon, 16.07.2007, 13:11 ]
Temat postu: 

fredro napisał(a):
Tata Ace(2005-?)

Image

Image

Image

Image

sympatyczna indyjska mini ciężarówka z silnikiem O,7D.

źródło:
globalutoindex


opcja: szukaj :wink:

Autor:  fredro [ Pon, 16.07.2007, 14:12 ]
Temat postu: 

sorry, jak pisałem to nie miałem czasu

Autor:  balulu16 [ Nie, 05.08.2007, 22:42 ]
Temat postu: 

Dobra alternatywa dla biednej Indii. Jest tańszy od np. Kii a wcale nie gorszy. Sympatyczny z wyglądu. Tylko silnik niezbyt mocny. Niewystarcza na jazde po autostradzie.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/