| Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
| Tata Ace https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=21&t=10440 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | ixxos [ Pon, 13.03.2006, 15:01 ] |
| Temat postu: | Tata Ace |
Malutkie toczysdełko z Indii, kto wie może za kilka lat trafi także do Europy i Polski
napędzany silnikiem 0,7l disel - ładownośc 700kg (chyba) Sympatyczny samochodzik ale nad światłami przednimi mogliby bardziej popracować... bo wygląda jak z lat 60 |
|
| Autor: | pardon [ Pon, 13.03.2006, 18:19 ] |
| Temat postu: | |
fajny mały chomik uliczny... z tą pojemnością silnika 700 ccm to nie żart ? |
|
| Autor: | Mason [ Pon, 13.03.2006, 20:13 ] |
| Temat postu: | |
Kilka lat temu koncern TATA miał zamiar kupić decydujące akcje żerańskiego FSO. Jednak projekt upadł i Tata wykupił rovera. |
|
| Autor: | Szakall69 [ Wto, 14.03.2006, 10:24 ] |
| Temat postu: | |
ixxos napisał(a): napÄ™dzany silnikiem 0,7l disel ile |
|
| Autor: | ixxos [ Wto, 14.03.2006, 11:43 ] |
| Temat postu: | |
ENGINE Model : TATA 275 IDI NA BS-II (and BS-III) Type : 4-stroke, naturally aspirated, indirect injection diesel engine Max. Output : 16 hp @ 3200 rpm Max. Torque : 3.8 mkg @ 2000 rpm Displacement : 700 cc Special Items : catalytic converter (only in BS III) CLUTCH : Single plate dry friction diaphragm type GEAR BOX : GBS 65-4/5.27 Type : Synchromesh (4 forward gears), Sliding mesh (reverse gear) STEERING : Mechanical, variable ratio (20.5 to 24.5), 380 mm dia BRAKES Type : Dual circuit hydraulically activated Front : Disc brakes Rear : Drum brakes (200 mm dia x 30 mm) Parking Brake : Cable operated mechanical linkages acting on rear wheels SUSPENSION Type : Parabolic leaf spring suspension at both front and rear Shock absorber : Hydraulic double-acting telescopic type both at front and rear WHEELS AND TYRES Tyres 145R12 LT 8PR RADIAL FUEL TANK Capacity 30 liters PERFORMANCE Max. Speed : 64 kmph Max. Gradeability : 16% Grade restartability : 15% LOAD BODY Type : Pickup type. Hinged rear tail gate Loading height : 675 mm Load Body (external) : Length – 2200 mm : Width – 1500 mm : Height – 300 mm DIMENSIONS All in mm Overall Length (A) : 3800 Width : 1500 Wheel base (D) : 2100 Overall height © : 1820 Track Front (E) : 1300 Track Rear (F) : 1320 Min Turning Circle Dia : 8.6 m WEIGHTS Max. GVW : 1550 kg Kerb weight : 805 kg Seating capacity : Driver + 1 ĹşrĂłdĹ‚o: http://ace.tatamotors.com |
|
| Autor: | pardon [ Wto, 14.03.2006, 11:44 ] |
| Temat postu: | |
16 koniuf tylko |
|
| Autor: | ixxos [ Wto, 14.03.2006, 11:46 ] |
| Temat postu: | |
może słoników indyjskich mi to się najbardziej podoba: Seating capacity : Driver + 1 dla samotników |
|
| Autor: | Mason [ Czw, 16.03.2006, 20:44 ] |
| Temat postu: | |
Dobre! Silnik 700 i to jeszcze diesel. Ciekaw jestem spalania. Fajny projekt szkoda ĹĽe w polsce nie ma takich " cielakĂłw roboczych" |
|
| Autor: | badys [ Nie, 19.03.2006, 19:13 ] |
| Temat postu: | |
no tak i przy jego kilkunastu chabetach i v max 64km/h - istny potwór kto by tym chciał jeździć już Czesi kiedyś reklamowali u siebie skodę octavię z silnikiem 1.4 jako auto dla szczęśliwych - podobno tylko tacy czasu nie mierzą. |
|
| Autor: | pardon [ Pon, 20.03.2006, 7:23 ] |
| Temat postu: | |
po co w mieście szybkie auto ? skoro i tak się grzęźnie w korkach... a tak przynamniej ekonomiczne taczki ... |
|
| Autor: | Szakall69 [ Pon, 20.03.2006, 9:52 ] |
| Temat postu: | |
pardon napisał(a): ekonomiczne taczki ... Ĺ‚adnie powiedziane ale taki taczki moge trzymac pod stodołą |
|
| Autor: | pardon [ Pon, 20.03.2006, 9:54 ] |
| Temat postu: | |
no i na takich taczkach można wywieźć równocześnie cały zarząd a nie tylko prezesa |
|
| Autor: | Ksebki [ Pon, 17.04.2006, 9:37 ] |
| Temat postu: | |
te małe azjatyckie toczydełka bardzo mi się podobają --- gdzieś kiedyś słyszałem, że najmniejszy silnik diesla ze względu na jakieś tam wymagania termodynamiki powinien mieć minimum coś około 999 cm3 -czyżby hindusi poszli o krok dalej? |
|
| Autor: | kenji [ Pon, 17.04.2006, 10:20 ] |
| Temat postu: | |
Ksebki napisał(a): gdzieĹ› kiedyĹ› sĹ‚yszaĹ‚em, ĹĽe najmniejszy silnik diesla ze wzglÄ™du na jakieĹ› tam wymagania termodynamiki powinien mieć minimum coĹ› okoĹ‚o 999 cm3 -czyĹĽby hindusi poszli o krok dalej? hmm... np w Smarcie jest montowany 0.8 CDI |
|
| Autor: | Ksebki [ Pon, 17.04.2006, 16:54 ] |
| Temat postu: | |
no właśnie zmienili zasady termodynamiki |
|
| Autor: | Seth [ Pon, 17.04.2006, 22:06 ] |
| Temat postu: | |
Ksebki napisał(a): no wĹ‚aĹ›nie zmienili zasady termodynamiki Smile sÄ… i mniejsze diesle... sĹ‚yszaĹ‚em kiedys o 250cm3 |
|
| Autor: | Grzyws [ Wto, 18.04.2006, 8:52 ] |
| Temat postu: | |
Seth napisał(a): sÄ… i mniejsze diesle... sĹ‚yszaĹ‚em kiedys o 250cm3 |
|
| Autor: | ixxos [ Pon, 16.07.2007, 13:11 ] |
| Temat postu: | |
fredro napisał(a): Tata Ace(2005-?) ![]() ![]() ![]() ![]() sympatyczna indyjska mini ciężarĂłwka z silnikiem O,7D. ĹşrĂłdĹ‚o: globalutoindex opcja: szukaj |
|
| Autor: | fredro [ Pon, 16.07.2007, 14:12 ] |
| Temat postu: | |
sorry, jak pisałem to nie miałem czasu |
|
| Autor: | balulu16 [ Nie, 05.08.2007, 22:42 ] |
| Temat postu: | |
Dobra alternatywa dla biednej Indii. Jest tańszy od np. Kii a wcale nie gorszy. Sympatyczny z wyglądu. Tylko silnik niezbyt mocny. Niewystarcza na jazde po autostradzie. |
|
| Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|