Obecny czas: Pią, 14.11.2025, 12:48




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Lubo z Intrallu 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 333
Miejscowość: Toruń /Płock-Poznań
Samochód: Lancia Delta II 1,6
Post 
Wilhelm von Kropkus napisał(a):
Ważniejsza od niskiej jakości plastików jest ergonomia deski rozdzielczej.




oki, plastiki jeszcze jakie takie (choc ochydne)
ale gdzie tu widzisz ergonomiÄ™ :>:>!!!???!:!>!?!?!?!?:>!>!?
zegary na środku nie wiadomo dla kogo, tylko po to, żeby taniej kierownice na prawą tronę zamontować :roll:

zero ergonomii jak dla mnie

:mryellow: :mryellow: :mryellow:

_________________
http://www.motoplaneta.pl

http://www.simp.put.poznan.pl


Pią, 20.10.2006, 18:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 172
Miejscowość: sosnowiec
Post 
co to jest już nie mieli co zrobić :/

_________________
Kiedy Myślisz Że Jest Naprawde Żle Pamiętaj Że Zawsze Może Być Gorzej


Sob, 21.10.2006, 13:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6
Miejscowość: Łódź
Post 
Nie wiem czemu ale ta buda przypomina mi Unimoga. Mimo, że to dwa różne pojazdy. :)


Sob, 21.10.2006, 18:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1887
Miejscowość: Stalowa Wola / Lublin
Samochód: e46 coupe
Post 
ZwierZ napisał(a):
oki, plastiki jeszcze jakie takie (choc ochydne)
ale gdzie tu widzisz ergonomiÄ™ !!!???!:!>!?!?!?!?!>!?

Pisałem ogólnie że w samochodach dostawczych ważniejsza jest ergonomia deski rozdzielczej, a nie jakość plastików z jakich została zbudowana. I właśnie zdziwiło mnie to, że dużo osób przyczepiło się tych plastików.
ZwierZ napisał(a):
zero ergonomii jak dla mnie

Co do ergonomii w Lubo to się z Tobą jak najbardziej zgodzę, że stoi na niskim poziomie i powinni to poprawić (liczniki na środku, mała ilość miejsca dla pasażera na środkowym siedzeniu) ale o tym już pisałem w pierwszym poście na poprzedniej stronie.
:)


Nie, 22.10.2006, 13:56
Profil

Postów: 58
Miejscowość: Lublin
Post 
A najważniejsza jest niezawodnośc a w razie jakiejś usterki dostępność części i serwisu bo przecież każdy przestuj to konkretna strata pieniężna dla właściciela. Pojazd powinien być łatwy w obsłudze aby część napraw mógł wykonywać właściciel samodzielnie. Nie prawdą jest mówienie
Cytuj:
le jak komus tani plastik w dupsko gniecie no to trudno

Żyjemy w XXI w. a kierowca pracujący w dostawczaku siedzi w nim niemal cały dzień, więc odrobina komfortu jest jak najbardziej mile widziana. A o plastikach porozmawiajcie w dziale prototypy.


Śro, 25.10.2006, 15:38
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9296
Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
Post 
no i jest:

Fabryka INTRALL Polska z Lublina wyrusza na podbĂłj Polski i Europy z nowÄ… ofertÄ…

Co będzie orężem? Lubo - nowoczesny pojazd dostawczy w segmencie 2.9 t - 4.6 t. Samochód ten został zaprezentowany po raz pierwszy polskim klientom na zakończonych wczoraj "Poznańskich Spotkaniach Motoryzacyjnych".

Lubo - dostępne w 30 wersjach - będzie produkowane w trzech wersjach silnikowych. Pierwszy z nich to wysokoprężny silnik diesla "Andoria" ADCR o pojemności 2636 cm. sześć o mocy 85 kW z bezpośrednim wtryskiem, systemem common rail i turbodoładowaniem. Dwa kolejne to silniki Iveco: F1A o pojemności 2300 cm. Sześć. i mocy 85 kW oraz F1C o pojemności 3000 cm. sześć i mocy 107 kW.

Produkcja lubo ruszyć ma w maju 2008 roku. Przewidywana wielkość produkcji to 20 tysięcy rocznie. Większość trafiać ma na eksport.

Około 4 tys. powinno znaleźć nabywców w Polsce. Dzięki temu nowy dostawczy pojazd z Lublina stanie się liderem na krajowym rynku samochodów dostawczych. Lubo trafiać będzie przede wszystkim do Rosji, Włoch, Niemiec, Czech, Bułgarii i Słowacji oraz do niektórych krajów Bliskiego Wschodu i Afryki.

(INTERIA)

_________________
locha lover


Pon, 14.05.2007, 15:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 969
Post 
on wyglÄ…da jak jakiĹ› koczkodan z rozruchanÄ… dupÄ…
sory za wyrażenia ale to chyba nie przekleństwo :/

_________________
"Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę ". Frank Zappa


Pią, 18.05.2007, 18:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4102
Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
Post 
Strasznie duże lampy. Nie wygląda fajnie. Jest za bardzo spartański jak na dzisiejsze czasy :roll:

_________________
S T A N C E | W O R K S


Pią, 18.05.2007, 22:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post 
Gdyby nie ten przod to bylby niezly dostawczak :wink: Z grillem troche przegieli a i wnetrze ma zero wspolnego z ergonomia :/

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Sob, 19.05.2007, 21:14
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 504
Miejscowość: Częstochowa
Samochód: Polonez '95 1.6
Post 
i zapomnieć trzeba o poduszkach powietrznych czy o ABS-ie. Ja rozumiem, że najtańsze wersje mogą być pozbawione tych elementów, ale na targi wysyła się wersje "full wypas", a tutaj nie ma ani jednego airbaga :/

_________________
zapraszam na mojego bloga: http://quattrospalla.cba.pl o motoryzacji po mojemu


Nie, 20.05.2007, 7:14
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4102
Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
Post 
Alfisti4ever napisał(a):
Gdyby nie ten przod to bylby niezly dostawczak

Gdyby nie ten dostawczak to byłby niezły dostawczak :lol: :lol:

_________________
S T A N C E | W O R K S


Nie, 20.05.2007, 14:12
Profil

Postów: 58
Miejscowość: Lublin
Post 
Całkiem niedawno w lokalnej, lubelskiej prasie były artykuły o przejściowych problemach finansowych Intrallu więc nie wiadomo jak to będzie.
Co do samego samochodu to te, które pojechały na targi były robione na szybko więc zarówno część ich rozwiązań technicznych jak i jakość montażu/wykonania były niewystarczające. Obecnie rosjanie jak i pracownicy lubelskiego OBR cały czas pracują nad unowocześnieniami.


Czw, 24.05.2007, 18:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 333
Miejscowość: Toruń /Płock-Poznań
Samochód: Lancia Delta II 1,6
Post 
oj z tego co wiem to będzie trochę zmian w Lubo i minimum z rok na rozpoczęcie produkcji jak nie 1,5 roku trzeba będzie czekać.
A to , ĹĽe nie ma poziomu jak VW, MB, IVECO itp ?
No cóż, może ktoś z Was ma do wydania lekką ręką przynajmniej z pół miliarda EURO to niech da Intralowi to będziemy mieli Lubo pierwsza klasa !
A tak niestety Intrall własnymi siłami go projektuje więc nie będzie to konkurent dla czołówki światowej.
Na szczęście Intrall wie o tym i celuje w pewną niszę rynkową na takie pojazdy i nie zamierza walczyć z MB, VW itp. Chce znaleźć swoje miejsce na rynku.

;)

_________________
http://www.motoplaneta.pl

http://www.simp.put.poznan.pl


Czw, 24.05.2007, 18:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
chcą walczyć z Chińczykami :wink: , Rosjanami (i Koreańczykami ?) )

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pią, 25.05.2007, 6:39
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20837
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Lubo z Intrallu
Cytuj:
Jakie samochody będzie produkował w Polsce rosyjski Intrall?
Rosyjskie konsorcjum zbuduje w okolicach Szczecina fabrykę aut oraz centrum badawczo-rozwojowe. Zatrudnienie znajdzie kilkuset Polaków. Wartość całej inwestycji (razem z rosyjską częścią) to około miliard złotych

Intrall będzie produkował auta w Stawropolu na południu Rosji. Polski oddział jednak będzie kluczowym elementem projektu – u nas odbywać się będzie największa część prac badawczych, będą powstawać prototypy nowych aut oraz ograniczona ilość modeli seryjnych – około 2,5-5 tys. aut rocznie. Pierwszym modelem, który będzie produkowany w ramach inwestycji będzie dostawczy LUBO. Auto miało być już produkowane seryjnie w Lublinie.

Samochód zadebiutował już na targach w Hanowerze w 2006 roku. Po targach Intrall zebrał ponad 26 tysięcy zamówień na samochód. Mimo tego sukcesu, produkcja auta w Polsce nie ruszyła. Banki cofnęły decyzję o kredytowaniu inwestycji, pojawiły się też problemy z lokalnymi władzami. Według Intrall lokalni biznesmeni prowadzili nieuczciwe działania wobec spółki przy przyzwoleniu urzędników.

Zdaniem inwestora było to częściowo spowodowane niechęcią polskich władz do rosyjskich przedsiębiorców. Intrall chce jednak znów zainwestować w Polsce, w dużej mierze z powodu ocieplenia się wzajemnych stosunków politycznych i gospodarczych.

Zaletą lokalizacji w okolicach Szczecina jest bliskość granicy niemieckiej i dostęp do potencjalnej kadry – w Szczecinie mieści się Zachodniopomorski Uniwersytet Techniczny. Projekt w Polsce ma zostać uruchomiony na początku 2014 roku. Początkowo w ramach inwestycji będzie powstawał tylko model LUBO, ale z czasem ma zostać produkowana cała gama aut dostawczych, a także terenowych. Auta terenowe będą powstawać głównie z podzespołów dostawczych modeli.

Nowe auta będą projektowane przede wszystkim w Polsce, przez rodzimych inżynierów. Intrall ma też prawo do produkcji czeskiego auta Praha. To będzie jeden z pierwszych modeli, którym zajmie się nowy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy.

autoinfo

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 25.01.2011, 10:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: Lubo z Intrallu
kto kupi taką pokrakę, która po części opiera się na leciwej konstrukcji lublina?


Śro, 26.01.2011, 21:18
Profil

Postów: 24
Post Re: Lubo z Intrallu
Być może będziemy mieli kolejny polski samochód dostawczy - Honker Lubo.

Jakiś czas temu w Przeglądzie Technicznym (art. Fabrykant z uporu) padło stwierdzenie, że p. Tymiński posiada jednak prawa do projektu Lubo i być może zostanie od wprowadzony pod tą bądź inną nazwą. Dodatkowo, jednemu z fanów fabryki na nieoficjalnej stronie na fejsie fabryka z Lublina kilka dni temu odpisała:
(...)
- w Motorshow w Poznaniu nie weźmiemy udziału,
- samochody Honker Cargo (d. Pasagon) to są konstrukcyjnie Lubliny, prawa do produkcji zostały zakupione, pojazdy możemy wykonywać ze stylistyką Lublin 3mi,
- projekt Lubo został także zakupiony, jego wdrożenie jest nadal kwestią otwartą,

Cezary Jakubowski
Sales & Marketing

Ciekawy jest również fakt, że po szumnych zapowiedziach inwestycyjnych firmy Intrall-Rus w Szczecinie (i produkcji tam samochodów Lubo) w eterze cisza, a ich strona zniknęła z sieci...


Pią, 05.04.2013, 12:52
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018