|
|
Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 5:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kenji
Postów: 9296 Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
|
Tandem-y
_________________ locha lover
Ostatnio edytowany przez kenji Wto, 27.11.2007, 18:05, edytowano w sumie 2 razy
|
Pon, 15.08.2005, 14:17 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
Ok
wszystko jest w porzÄ…dku
Jak masz coĹ› ciekawego to wrzucaj
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Pon, 15.08.2005, 14:46 |
|
|
Wielblad
Postów: 1268 Miejscowość: Stąd nie widac
|
hmm kazdy ma swoje zdanie swój gust mi osobiscie bardziej sie podoba zestaw ciagnik+naczepa bardzo mi sie podobaja ciagniki siodłowe np Volvo FH12 ale do tandemu tez nic nieee ma ale dla mnie sie lepiej prezentuje tak jak pisałem ciagnik+naczepa
_________________ собаке где деньги?
|
Pon, 15.08.2005, 16:43 |
|
|
Cyryl
Postów: 229 Miejscowość: Wrocław
|
zestaw typu tandem jest przeznaczony do przewożenia ładunków przestrzennych, ponieważ w Europie przepisy dopuszczają rózne długości dla zestawów samochód przyczepa (18,25) i ciągnik naczepa (16,5)więc sumaryczna długość skrzyni ładunkowej prawie 15m jest na korzyść tandemu, 13,6 dla naczepy.
jeżeli chodzi o ilość euro palet to w stosunku do 34 które wchodzą na naczepę, na tandem (normalnie nazywa się to zestaw) mozna załadować do 39 palet.również wysokość skrzyni ładunkowej jest korzystna, bo na przyczepie przekracza 3 metry.
zestawy takie są bardzo uniwersalne. wiele towarów np. części samochodowych wozi się na takich autach, a przewoźnik nie posiadający tego typu sprzętu jest bez szans.
koszt nowego zestawu to około 110 000 euro minimum.
_________________ http://www.ciezarowki.autocentrum.pl
|
Wto, 16.08.2005, 5:33 |
|
|
szofer
Postów: 81 Miejscowość: Olsztyn
|
Naczepę jest też łatwiej załadować np. przy rampie, parkujemy i do pełna.
Tandem trzeba rozpinać, dwa razy cofać. Czasu dużo to nie zajmuje ale jednak naczepa jes tu lepsza.
A co do fotek to tandemy teĹĽ sÄ… zajefajne
_________________ ---------------------
Czesio RULES !!!
---------------------
|
Wto, 16.08.2005, 18:18 |
|
|
miroy
Postów: 6
|
szofer napisał(a): NaczepÄ™ jest teĹĽ Ĺ‚atwiej zaĹ‚adować np. przy rampie, parkujemy i do peĹ‚na. Tandem trzeba rozpinać, dwa razy cofać. Czasu duĹĽo to nie zajmuje ale jednak naczepa jes tu lepsza.
A niekoniecznie, zależy jak na to spojrzeć. Czasami tandem można załadować szybciej niż naczepę, a to dzięki temu, że po podstawieniu przyczepy do rampy czy doku obok ustawia się ciężarówkę. Wtedy załadunek może odbywać się jednocześnie.
|
Wto, 16.08.2005, 22:05 |
|
|
Cyryl
Postów: 229 Miejscowość: Wrocław
|
szofer napisał(a): NaczepÄ™ jest teĹĽ Ĺ‚atwiej zaĹ‚adować np. przy rampie, parkujemy i do peĹ‚na. Tandem trzeba rozpinać, dwa razy cofać. Czasu duĹĽo to nie zajmuje ale jednak naczepa jes tu lepsza.
zestaw typu tandem jest przeznaczony do innych ładunków, z tym że może on zastąpić standartową naczepę, na odwrót zaś nie.
wystarczy wejść na którąś z giełd Timocom, czy Teleroute, żeby się przekonać jakie ogromne jest zapotrzebowanie na "ZESTAW 120mcb"
_________________ http://www.ciezarowki.autocentrum.pl
|
Śro, 17.08.2005, 11:44 |
|
|
elmo
Postów: 20 Miejscowość: z domu
|
A czy to prawda, że do takiego tandemu więcej wchodzi? No bo prowadzić się (szczególnie w mieście; na krętych drogach) musi się lepiej od takiego popularnego zestawu ciągnik+naczepa.
|
Wto, 30.08.2005, 17:08 |
|
|
Cyryl
Postów: 229 Miejscowość: Wrocław
|
elmo napisał(a): A czy to prawda, ĹĽe do takiego tandemu wiÄ™cej wchodzi? No bo prowadzić siÄ™ (szczegĂłlnie w mieĹ›cie; na krÄ™tych drogach) musi siÄ™ lepiej od takiego popularnego zestawu ciÄ…gnik+naczepa.
kolego czy Ty czytałeś poprzednie posty? czy obudziłeś się przed chwilą?
dwa razy już piasłem, że jest inne przeznaczenie takiego zestawu.
naczepa nawet mega na niskich kółkach może załadować najwięcej do 100mcb przestrzennego towaru, natomiast zestaw 120mcb.
jeżeli chciałbyś jeździć dla spedycji Benzinger, która wozi części do AUDI to bez takiego zestawu nie ma nawet rozmowy.
_________________ http://www.ciezarowki.autocentrum.pl
|
Śro, 31.08.2005, 6:58 |
|
|
basior
Postów: 121 Miejscowość: Stalowa Wola
|
tak. szofer masz racje! bo naczepe raz sie podstawi pod rampe i spokój a tandemy trzeba rozpinać i potem znowu spinac!!!
|
Śro, 31.08.2005, 9:50 |
|
|
mateo
Postów: 2 Miejscowość: kostkowice
|
basior napisał(a): tak. szofer masz racje! bo naczepe raz sie podstawi pod rampe i spokĂłj a tandemy trzeba rozpinać i potem znowu spinac!!! popieram naczepe sie takze prosciej obsluguje
|
Pon, 30.01.2006, 17:14 |
|
|
Wrobel
Postów: 21 Miejscowość: Lublin
|
Ostatnio edytowany przez Wrobel Wto, 31.01.2006, 11:18, edytowano w sumie 2 razy
|
Pon, 30.01.2006, 23:37 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
prosze o podawanie źródeł skąd pochodzą fotki
(C).....
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Wto, 31.01.2006, 8:18 |
|
|
Rafał Łapy
Postów: 5 Miejscowość: Łapy
|
a nie wiem czy wiece ze tandemy maja systemy przejazdwe co bardzo ułatwia załdunek tandemu. przyczepa ma drzwi z przodu i z tyłu i jeszcze tzw. kładke po której smiało mozna jeździc wózkiem widłowym i załadunek jak i rozładunek jest szybki, ale teraz mało kiedy ładuje sie tandemy wuzkami
głownie przez dach. suwany dach to podstawa tandemu
Pozdro
_________________ Rafał Łapy
|
Pon, 27.02.2006, 20:24 |
|
|
Rafał Łapy
Postów: 5 Miejscowość: Łapy
|
a wiecie moze ja jest cena orientacyjna takiej Scani jak ta na zdjęciu tylko całego zestawu.
Rocznik 2001. będe wdzięczny za informacje
Pozdrawiam Rafał:)
_________________ Rafał Łapy
|
Pon, 27.02.2006, 20:29 |
|
|
Szakall69
Postów: 5892 Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
|
|
Wto, 28.02.2006, 13:16 |
|
|
Kolczan
Postów: 41 Miejscowość: Kobiernice / Bielsko-Biała / Kraków
|
Szakall69 napisał(a): no i cofać to tez nie lada wyzwanie
No napewno łatwiej cofać z taką przyczepą niż ze zwykłą z kołowrotem.
|
Wto, 28.02.2006, 18:14 |
|
|
Guardian
Postów: 271 Miejscowość: Sosnowiec
|
Czy ja wiem czy są brzydkie, jak dla mnie ładne, wazne, że jest to ciężarówka, jak Volvo, albo Scania to super, jak jedzie taka po drodze to się odwrócę, aby ją zobaczyć... dla mnie to nie robi różnicy czy z przyczepą, czy z naczepą...
_________________ Wielki miłośnik - Scanii R i T - Volvo FH12 i FH16 - FIAT'a - MKS'u Dąbrowa Górnicza - Philadelphi 76ers - Carlsberga i Lecha - Gronhoelma i Hołowczyca - STAR WARS i LotR'a...
|
Wto, 07.03.2006, 9:18 |
|
|
sosna119
Postów: 16
|
W jeździe miejskiej nie jest to zbyt wygodne rozwiązanie. Osie przyczepy są mniej więcej na środku więc przy skręcaniu koniec przyczepy "wychodzi" poza pas ruchu podobnie jak tyl autobusu przegubowego tylko dużo bardziej. Przy skręcaniu na skrzyżowaniach wielopasmowych dróg można zachaczyć zderzakiem o samochód stojący obok a po skręceniu zestawu w lusterku nie widać jaka jest odleglość od samochodów obok.
|
Nie, 07.05.2006, 18:09 |
|
|
Szakall69
Postów: 5892 Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
|
Zapodfałeś tu tylko foty z cięzarówkami a w podobny sposób robia z dostawczymi tzn włąsciwie to tylko kabina jest mniejsza ale też są świetne
|
Czw, 11.05.2006, 11:51 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |