| Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
| ZiL 157 https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=20&t=36283 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | kulikowski [ Pon, 14.05.2012, 16:13 ] |
| Temat postu: | ZiL 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() FILM: http://www.youtube.com/watch?v=mYBqUBdeiEw Cytuj: ZiL-157 – sowiecka 2,5-tonowa wielozadaniowa ciężarówka wojskowa. Produkowana w latach 1956-1962 przez zakłady ZiL. Była to standardowa ciężarówka w Armii Sowieckiej aż do 1979 roku, kiedy to zastąpiona została przez pojazdy Ural-375D. Pojazdy ZiL-157 były też produkowane w Chinach pod nazwą Jiefang CA-30 i używane przez Chińską Armię Ludowo-Wyzwoleńczą. Dane techniczne Producent: ZiL, Moskwa ZSRS Prototypy: 1955 Okres produkcji: 1956-1962 Poprzednik: ZIS 151 Następca: ZiL 131 Typy nadwozia: skrzyniowy furgon cysterna gaśniczy żuraw wyrzutnia pocisków rakietowych stacja radarowa podwozie (do zabudowy) Silnik: typu ZiŁ-121, benzynowy, gaźnikowy, rzędowy, 6-cylindrowy, SV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Pojemność skokowa: 5560 ccm Średnica cylindra: 101,6 mm Skok tłoka: 114,3 mm Stopień sprężania: 6,2:1 Moc maksymalna: 104 KM przy 2600 obr/min (1958-1961) 109 KM (80 kW) przy 2800 obr/min (od 1961) Maksymalny moment obrotowy: 333 Nm przy 1100 obr/min (1958-1961) 343 Nm przy 1100 obr/min (od 1961) Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa Rodzaj napędu: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, 6×6 Ogumienie: 12,00-18" Długość: 6684 mm Szerokość: 2315 mm Wysokość: 2360 mm 2915 mm (z opończą) Rozstaw osi: 3665+1120 mm Rozstaw kół przednich: 1750 mm Rozstaw kół tylnych: 1755 mm Prześwit: 310 mm Masa własna: 5540 kg Ładowność: 4500 kg na drodze 2500 kg w terenie Masa całkowita: 10 190 kg Pojemność zbiornika paliwa: 150+65 l Prędkość maksymalna: 60 km/h (załadowany, 1958-1961) 65 km/h (załadowany, od 1961) Zużycie paliwa: 42,0 l/100 km przy v=40 km/h Głębokość brodzenia: 0,85 m Kąt podjazdu: 30° Wciągarka o uciągu 4,5 t (C) Wikipedia Autogallery.org.ru Fotoforum.gazeta.pl Forum.militarni.pl Dayerses.com Flickr.com The-blueprints.com Smcars.net |
|
| Autor: | polac [ Śro, 16.05.2012, 7:53 ] |
| Temat postu: | Re: ZiL 157 |
Z wyglądu co najmniej wychodzi na co najmniej ciągnik balastowy a tu tylko 2,5 tony |
|
| Autor: | Kolczan [ Nie, 20.05.2012, 11:15 ] |
| Temat postu: | Re: ZiL 157 |
polac napisał(a): a tu tylko 2,5 tony Jakie 2,5 tony?? Przecież wyraźnie pisze, że: kulikowski napisał(a): Masa własna: 5540 kg Masa całkowita: 10 190 kg Więc jak już to 5,5 tonowa |
|
| Autor: | kulikowski [ Nie, 20.05.2012, 23:40 ] |
| Temat postu: | Re: ZiL 157 |
ładowność 4,5 t na drodze lub 2,5 tony w terenie, pozycjonowana jako 2,5-t według ładowności w terenie |
|
| Autor: | polac [ Pon, 21.05.2012, 9:29 ] |
| Temat postu: | Re: ZiL 157 |
kulikowski napisał(a): ładowność 4,5 t na drodze lub 2,5 tony w terenie, pozycjonowana jako 2,5-t według ładowności w terenie No już lepiej bo te 2,5 tony mało jak na taki pojazd bo 2 tony to ja na Żuka ładuję. |
|
| Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|