Re: 2017 Opel Insignia II / Holden Commodore
Okej, jako sztandarowy hejter obecnej generacji Insyfnii spieszę hejcić również to!
Tylko, że nie bardzo jest coś hejcić.
W Insyfnii zawsze brakowało mi trochę zwiewności. Obecna generacja wygląda (i jest) jak bunkier na kołach. Co gorsza, nie przekłada się to na miejsce w środku. I liczyłem, że nowa generacja zyska trochę powabności Astry, trochę straci z ilości blach na rzecz szkła, może nawet optycznie ciut się skurczy.
A tu klops. Nowa Insyfnia wygląda co najmniej jak auto klasy E. Ale... optycznie stała się jakby niższa, dodatkowo urosła na długość, co spowodowało, że stałą sie o wiele smuklejsza. Dodatkowo - być może tylko w wersji OPC line - auto prezentuje się naprawdę jak z półki wyżej, wydaje mi się otrzymało taki szlif premium. Być może jest to spowodowane zapożyczeniami stylistycznymi z innych marek, które zauważyli już moi poprzednicy, a być może czarnym kolorem i wielkimi kołami. Nie wiem, ale auto mocno na myśl przywodzi mi wozy BMW, szczególnie trójkę GT.
I jak nie przepadam za BMW, w tym momencie to komplement. Mógłbym się przyczepić, że du*a nieco za wielka, że tylne światła nieco skopali (jeśli chodzi o wewnętrzny układ - ten biały fragment plastiku, pokrywający prawdopodobnie kierunkowskaz i światło wsteczne, jest dziwnie ucięty, trochę nie pasuje :C) i że kombi wygląda jak Optima SW, ale nie chcę, bo w sumie podoba mi się to co zrobili. Auto wygląda jednocześnie i mocarnie, i lżej/smuklej od poprzednika. Ciekawe jak będzie prezentowało się na balonie z 16-calówkami