 |
|
Obecny czas: Pią, 10.10.2025, 13:39
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
james_gastovski
Postów: 1354
|
Ajć, kiedy w końcu pokażą całość...
_________________ Moja prospektów kolekcja niewielka
|
Czw, 03.05.2007, 11:55 |
|
 |
VW_Marcin
Postów: 17041 Miejscowość: Mrągowo
Samochód: Opel Astra G Sedan
|
i oryginalny tekst
The standard GTR is expected to start at $57K while the V Spec and EVO Spec will start at $67K and $94K respectivly. Both a 6 speed and an advanced paddle shifting automatic are to be available. The Standard GTR and Spec V will be equiped with a 480HP version of the VQHRTT engine(displacement is either 3.7 or 3.8L as it has not yet beenn confirmed). The GTR EVO will receive a 530HP version of the VQHRTT engine as well as being roughly 220lbs lighter then the standard GTR, coming with light weight seats, a larger more aerodynamic rear spoiler, large ceramic brake rotors, and a revised Altessa AWD geared for more track use.
Przetłumaczony przez hwojtek z forum streetracing.pl
"Zwykły" GTR ma kosztować od $57k, wersja V-Spec od $67k, a wersja Evo - od $94k. Wszystkie będą miały standardowo sześciobiegowy automat, dostępna będzie również wersja z szybką skrzynią automatyczną ze sterowaniem z kierownicy. GTR i GTR Spec-V będą wyposażone w silnik VQHRTT (nie wiadomo wciaż, czy 3.7, czy 3.8l pojemności) o mocy 480KM. GTR Evo otrzyma silnik o mocy 530KM i będzie lżejszy o 110kg. Do tego większe spoilery, większe - ceramiczne - hamulce i jeszcze bardziej podkręcony system rozdziału napędu Atessa, nastawiony na jazdę torową.
_________________ Motocykle, Quady, ATV, Mule, Skutery Wodne, Ubrania i Akcesoria Kawasaki!
|
Czw, 10.05.2007, 14:21 |
|
 |
skylinegtr
Postów: 262
Samochód: Passat B4 1.8 8V
|
Automatyczna skrzynia w tym samochodzie to gwóźdź do trumny. GTR zginał.
|
Czw, 10.05.2007, 15:29 |
|
 |
marcel911
Postów: 1645
|
Sam jesteś gwóźdź do trumny, nowoczesne automaty są po prostu lepsze od skrzyń manualnych, a ty dalej tkwisz w XX wieku  Tak jak mówiłem, będzie genialny. Przedstawiciel nowoczesnej japonii pod względem techniki i estetyki.
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Czw, 10.05.2007, 15:43 |
|
 |
skylinegtr
Postów: 262
Samochód: Passat B4 1.8 8V
|
Tylko ze automat dyktuje Tobie jak masz jechac , nie wiem jaki będzie w tym gtr , ale jezdziłem maxima z vq35 z nissana w automacie. Jednym słowem mowiac jest h***** Tkwie w XX wieku bo to był wiek w ktorym motoryzacja sie rozwijała w dobrym kierunku , przeczytaj sobie podpis Mac_Abry , on Ci moze wyjasni w głownie co nieco. Była w nissanie swietna rzedowa 6 , teraz bedzie vka ( ciekawe jak z jej jakoscią ). Czego takie maszyny jak evo , impreza itd jezdza w manualach ?? Zwykła skrzynia daje wiecej radochy z jazdy , jest lzejsza , a ciezar w samochodzie sportowym odgrywa duzą role.
|
Czw, 10.05.2007, 15:55 |
|
 |
Grzyws
Postów: 5421 Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
|
szczerze to wcale mnie nie interesuje to auto. Dla mnie nazwa Skyline zawsze kojarzyć się będzie z Modelami R32 i R34
_________________ Alfa Romeo Fabricca Italiana Automobili Torino
Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze
|
Czw, 10.05.2007, 17:04 |
|
 |
marcel911
Postów: 1645
|
automat dyktuje jak masz jechac? A co, auta z automatami znosi auto na bok?  Jakie rozwiązanie stosuje sie w autach F1 i WRC? Tam shitu by nie wsadzali. W skyline GTR nie chodzi o frajde z jazdy, tylko tak jak w 911 Turbo, o wykorzystanie posiadanej technologii do stworzenia jak najszybszego auta, a chcesz frajde w aucie to bierz Ariela Atoma i będziesz zadowolony, przyczepiles sie do nie tego auta co trzeba.
"Czego takie maszyny jak evo , impreza itd jezdza w manualach ??" Nowe Evo X będzie mieć automat, wiesz dlaczego? ...
W tym momencie dyskusja powinna być skończona, jechałeś maximą - ospałym osłem z automatem z lat 80-tych i wypowiadasz się na temat nowoczesnych skrzyń. Dalej żyjesz w XX wieku, śmiechu warte.
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Czw, 10.05.2007, 19:35 |
|
 |
el_Presidente
Postów: 1079 Miejscowość: ...
|
Auto jest bardzo fajne, ale to juz nie to co R34, a szkoda. Mimo wszystko czuje, ze to bedzie kolejna legenda i tym razem nie ma ograniczonej mocy jak poprzednicy, wiec utrze nosa prestizowym markom. Automat jesli bedzie z wyborem przelozen, to bardzo dobra propozycja. W koncu to auto mialo pokazac, jak bardzo skomputeryzowana jest Japonia i co mozna z tym zrobic.
Clarkson powiedzial kiedys o R34 Playstation za 50 tys. funtow. I to okreslenie jeszcze bardziej pasuje do tego modelu.
|
Czw, 10.05.2007, 20:00 |
|
 |
urbanr34
Postów: 8
|
to juz nie jest Skyline...
co z tego ze ma Attese w wersji Evo ceramiczne heble... skoro bedzie tam automat? widac teraz kazde auto sportowe bedzie w automacie albo w sekwencji... i gdzie tu przyjemnosc z wciskania sprzegła...
marcel a co do Twojego pytania czemu F1 i WRC maja sekwencje to odp jest prosta... bo tam chodzi o urwanie ulamkow sekund w trakcie zmiany biegĂłw a nie o przyjemnosc z wachlowania skrzyniÄ…... widac ze Japonczyki i Europejczyki idÄ… za amerykanĂłw gdzie automat to normalka a manual to Rolls Royce wsrĂłd aut... czyli wybĂłr jest prosty.. chcesz kupic auto sportowe to zostaje Ci stary Sky, albo Mitsu Evo VI...
_________________ 4WD 0-300km/h records:
0-100km/h 100-200km/h 200-300km/h 0-300km/h
1st VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 2.76 3.86 6.38 13.00
2nd Waste Sports Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.98 4.38 7.36 14.72
3rd Infini Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.53 5.42 7.92 15.87
Power of RB26DETT
|
Czw, 10.05.2007, 20:29 |
|
 |
marcel911
Postów: 1645
|
urban, presidente ci odpisał, skyline jest skomputeryzowany jak sie da i wlasnie w nim chodzi o urwanie dziesiatych czesci sekundy, co pięknie pokazałeś w swoim podpisie...
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Pią, 11.05.2007, 10:14 |
|
 |
aston
Postów: 3945
|
Ludzie którzy piszą, że to już nie to samo co kiedyś to nie rozumieją, ze inaczej sie nie da, chodzi o jak najlepsze osiągi, a dziś dobry automat zapewnia je lepsze i dla każdego niż manuala, a to sie liczy dla większości ludzi.
Co można zarzucić a nawet trzeba to brak manualaw ogóle w ofercie (choć mam nadzieję, zę jendka bedzie)
A to, ze silnik nie jest już rzędowy to kwestia kosztów itp ... wiec trudno się dziwić
_________________ Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
|
Pią, 11.05.2007, 10:42 |
|
 |
urbanr34
Postów: 8
|
z tego co ja widze wsrod moich znajomych to dla nich liczy sie przyjemnosc z jazdy co mzoe zapewnic im tylko manual...
_________________ 4WD 0-300km/h records:
0-100km/h 100-200km/h 200-300km/h 0-300km/h
1st VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 2.76 3.86 6.38 13.00
2nd Waste Sports Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.98 4.38 7.36 14.72
3rd Infini Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.53 5.42 7.92 15.87
Power of RB26DETT
|
Pią, 11.05.2007, 14:02 |
|
 |
marcel911
Postów: 1645
|
urbanr34 napisał(a): z tego co ja widze wsrod moich znajomych to dla nich liczy sie przyjemnosc z jazdy co mzoe zapewnic im tylko manual...
Przyjemność z jazdy jak najbardziej tak - np. w przypadku Ariela Atom. Jeśli chodzi o bycie jak najszybszym czy o auto do poruszania się na codzień (komfort) to tutaj wygrywa automat. A skyline ma wygrywać i być jak najszybszy, z resztą zawsze miał napęd 4x4, a nie dający więcej frajdy RWD.
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Pią, 11.05.2007, 14:08 |
|
 |
skylinegtr
Postów: 262
Samochód: Passat B4 1.8 8V
|
Marcel wpisz w google attesa i poczytaj o tym napędzie. To nie jest normalne 4x4. juz w R34 było kilka czujnikow napedu , naped na 4 koła masz wyłacznie gdy samochod wpada w poslizg. W samochodzie był wskaznik zalaczenia przedniej osi i mógł on wynosic maks 50%.. Gdy jezdzisz normalnie , nie zrywajac przyczepnoisci samochod napedzaja tylko tylne koła. Atesse mozna było wyłaczyc uzywajac sterownika od hks. Tak na marginesie to maxima ktora jezdziłem była z 2004 rokua nie jakichs osiemdziesiatych latach. jestem przyzwyczajony do 3 pedałow i wajchy pod lewą/prawą reką i nigdy nie bede popierał automatycznej skrzyni ( chyba ze za kilkanascie lat jak bede stary i nie bedzie mi sie chciało uzywac reki ).
|
Pią, 11.05.2007, 14:46 |
|
 |
urbanr34
Postów: 8
|
ja sie poruszam autkiem z manualem i mi z tym jest komfortowa i sprawia duzÄ… frajde i jezeli Sky to tylko wersje od R32 do R34 zadna kolejnejna generacja nie powinna nosic tej nazwy...
a tak na marginesie wiadomo cus czy "Nowy Skyline" bedzie miał HICAS??
_________________ 4WD 0-300km/h records:
0-100km/h 100-200km/h 200-300km/h 0-300km/h
1st VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 2.76 3.86 6.38 13.00
2nd Waste Sports Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.98 4.38 7.36 14.72
3rd Infini Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.53 5.42 7.92 15.87
Power of RB26DETT
|
Pią, 11.05.2007, 15:19 |
|
 |
skylinegtr
Postów: 262
Samochód: Passat B4 1.8 8V
|
Tak , Hicas będzie , pewnie ulepszony tak jak atessa.
|
Pią, 11.05.2007, 15:29 |
|
 |
marcel911
Postów: 1645
|
a wy dalej swoje o tych skrzyniach i nie rozumiecie o czym pisze... 
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Pią, 11.05.2007, 18:41 |
|
 |
urbanr34
Postów: 8
|
rozumiemy rozumiemy
wyjasnij mi tylko czemu 350Z po lifcie ma manuala?? bo wg. mnie i mojego kolegi skrzynia automatyczna kompletnie nei pasuje do aut sportowych, pomimo ze te nowoczesne skrzynie sÄ… szybsze...
(szkoda tylko ze ta z mietka 7 biegowa tak czesto sie psuła... xD )
_________________ 4WD 0-300km/h records:
0-100km/h 100-200km/h 200-300km/h 0-300km/h
1st VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 2.76 3.86 6.38 13.00
2nd Waste Sports Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.98 4.38 7.36 14.72
3rd Infini Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.53 5.42 7.92 15.87
Power of RB26DETT
|
Pią, 11.05.2007, 19:34 |
|
 |
lordzofmafia
Postów: 6258 Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
|
marcel911 napisał(a): Jakie rozwiÄ…zanie stosuje sie w autach F1 i WRC?
No chyba mi nie powiesz, ze skrzynie automatyczne? Skrzynia sekwencyjna to nie jest skrzynia automatyczna. To jest trzecie rozwiÄ…zanie. Ehhhh.... 
_________________ Old Opels never die!!! Opel - Wir lieben autos Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel 08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(
|
Pią, 11.05.2007, 19:43 |
|
 |
offloldowiec
Postów: 1889
|
kociak napisał(a): Both a 6 speed and an advanced paddle shifting automatic are to be available. I reczna i automatyczna bedzie dostepna, wiec po co sie bezsensownie klucicie marcel911 napisał(a): Jakie rozwiÄ…zanie stosuje sie w autach F1 i WRC?
Nol koments 
_________________ Deszcze Niespokojne.
Mecze na żywo
|
Pią, 11.05.2007, 21:41 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
|  |