Obecny czas: Nie, 18.11.2018, 11:43




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
2018 Suzuki Jimny 
Autor Wiadomość

Postów: 23
Miejscowość: Poznań
Samochód: 19: Hyundai i30
Post 2018 Suzuki Jimny
I jest na ramie.
Image

Dostępne mają być 2 silniki: 660 cm3 i 1500 cm3. Standardowo w układzie przeniesienia napędu występować ma pięciostopniowa, ręczna skrzynia biegów. Lista opcji zawierać będzie m.in. czterostopniowy automat.

Image

Image

Wnętrze:
Image


Śro, 13.06.2018, 8:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 970
Samochód: FR, IT
Post Re: 2018 Suzuki Jimny
4 biegi, o matko, nadal jesteśmy w 1998 roku :D

tak czy siak, jeźdizłbym

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Pon, 25.06.2018, 18:45
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1077
Miejscowość: ...
Post Re: 2018 Suzuki Jimny
Uwielbiam ten model- jest swietny. Nowa wersja nie popsula tego. Jak ktos to okreslil- udane neoretro.


Sob, 11.08.2018, 12:57
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20779
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 2018 Suzuki Jimny
Jamci, otworzyłem w Twoim imieniu temat w seryjnych
Cytuj:
Wygląd nowej generacji Suzuki Jimny'ego jest nam już znany od kilku miesięcy, za sprawą przecieków, o których pisałem jeszcze we wrześniu ubiegłego roku. Teraz producent zdradził znacznie więcej szczegółów, w tym silnik, który będzie napędzać europejską wersję modelu.

Suzuki Jimny jest niedużym, pudełkowatym samochodem z klasycznym kształtem dwubryłowego nadwozia. Jednym się podoba, innym nie. Jak to w życiu. Jego niewątpliwym atutem jest jednak przydatność do jazdy w terenie. Nawet w trudnych warunkach błotnisto-śniegowych nieduże Suzuki dzielnie brnie do przodu, zostawiając w tyle większość SUV-ów i dorównując kroku większości terenówek.

I to jedna z kwestii, która w nowym modelu nie powinna się zmienić. Auto będzie bowiem oparte na ramie, jak prawdziwą terenówkę przystało. Na rynku została już tylko garstka modeli z takim rozwiązaniem. Do tego warto dodać sztywny tylny most i spory prześwit i mamy przepis na kolejny udany model.

Producent podaje, że kąt natarcia ma wynosić 37 stopni, kąt zejścia 49 stopni, a kąt rampowy 28 stopni. Napęd na cztery koła AllGrip Pro jest dołączany. Podobnie jak w poprzednim modelu standardowo napędzane są koła tylne, a w trudnym terenie z pomocą przychodzi reduktor.

Tryby pracy to 2H z napędem na tył, 4H z dołączoną osią przednią oraz 4L, z przełożeniem redukcyjnym.

Co do silników, wcześniej mówiło się, że jednym z nich może być 1-litrowe turbo, znane choćby z nowego Ignisa. Inne doniesienia mówią raczej o 1,2-litrowym motorze Dualjet, jako tańszej i prostszej konstrukcji. Teraz wiemy już, że pod maskę trafi jeszcze inna jednostka – 1,5-litrowa o mocy 100 KM przy 6000 obr./min i momencie obrotowym 130 Nm przy 4000 obr./min.

Teraz wygląd. Najwięksi fani designu Jimny'ego mogą odetchnąć z ulgą. Nowa generacja będzie mieć w dalszym ciągu sylwetkę utworzoną z pionowych i poziomych linii. Tak kanciastych aut na rynku już prawie nie ma, nie licząc kultowej Klasy G Mercedesa.

Z przodu pojawia się wyrazisty pas, na którym zamontowano klasyczny pięciootworowy grill. Reflektory będą znów okrągłe, jak w poprzednich generacjach auta, z okrągłymi, osobno umieszczonymi kierunkowskazami oraz światłami przeciwmgłowymi o tym samym kształcie. Przechodząc do tyłu, mamy tu klasycznie umieszczone koło zapasowe i klapę otwieraną na bok, a także światła umiejscowione w zderzaku.

Profil auta jest bardzo klasyczny. Jedyną ekstrawagancją jest lekko opadająca dolna linia okien, na wysokości lusterka wstecznego, a także koła w stylu retro. Trzeba jednak przyznać, że po dłuższym przyglądaniu się nowemu Jimny'emu, nie sposób odmówić mu osobistego uroku. Nawet jeśli wygląda, jakby narysowało go dziecko.
Kabina nowego Suzuki Jimny bardzo się zmieni, w porównaniu do obecnej wersji. Będzie równie surowa pod kątem stylizacji i czuć w niej ducha dawnych terenówek - popatrzcie na genialnie wyglądające zegary czy uchwyt przed pasażerem.

Przyciski i pokrętła wyglądają na wygodne w użyciu, nawet w grubych rękawiczkach podczas zimowych wypraw. Z kolei na środku deski rozdzielczej widzimy ukłon w stronę nowoczesności, w postaci dużego wyświetlacza dotykowego.

Oficjalna premiera na rynku europejskim to dopiero kwestia przyszłego roku.

AMiS

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
netcarshow

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Sob, 11.08.2018, 19:49
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018