Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 5:19




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
BMW M 635 CSi 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 612
Miejscowość: mam wiedzieć?
Post 
spider napisał(a):
Buszak napisał(a):
jóż

ludzie AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja juĹĽ nie moge...


Nie no humanista pierwsza klasa. Jak widzę takie błędy to aż mnie skręca w środku i gorąco mi się robi... :roll:

_________________
Bayerische Motoren Werke ///M3 E46


Nie, 05.06.2005, 12:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6258
Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
Post 
Jakim cudem przeoczyłem temat mający ponad pół roku?? :roll:
Kobi napisał(a):
Patrzcie i ślincie się

Ślińcie się?? Ja własnie orgazm miałem ;)

_________________
Old Opels never die!!!
Opel - Wir lieben autos
Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel
08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(


Nie, 12.06.2005, 0:12
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 
lordzofmafia napisał(a):
Jakim cudem przeoczyłem temat mający ponad pół roku?? :roll:


Ja znam odpowiedĹş na to pytanie ....

Za mało do nas zaglądasz :twisted:

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Nie, 12.06.2005, 11:07
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7455
Miejscowość: Warszawa
Post Re: BMW M 635 CSi (E24)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

FILM:
Image

Producent: BMW
Projektant Paul Bracq
Okres produkcji: 1986 – 1988 (1976-1989 6er E24)
Poprzednik: BMW E9
Następca: BMW E63
Segment: G
Typy nadwozia: 2-drzwiowe coupé
Silniki: rzędowy, 6-cylindrowy, 2 zawory na cylinder, DOHC, chłodzony cieczą
Układ zasilania: wtrysk Bosch Motronic
Pojemność skokowa: 3453 ccm
Średnica cylindra: 93,4 mm
Skok tłoka: 84,0 mm
Moc maksymalna: 286 KM (210 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 334 Nm przy 4500 obr/min
Stopień sprężania: 10,5:1
Skrzynia biegów: mechaniczna 4-biegowa
automatyczna 3-biegowa
Układ napędowy: silnik z przodu, napęd tylny
Zawieszenie: z przodu wahacze poprzeczne, kolumny teleskopowe McPhersona, stabilizator, z tyłu wzdłużne wahacze trójkątne, amortyzatory ze sprężynami śrubowymi, stabilizator
Hamulce: hydrauliczne, dwuobwodowe, ze wspomaganiem, tarczowe, przednie chłodzone aerodynamicznie, tylne z korektorem siły hamowania, hamulec ręczny bębnowy niezależny na koła tylne
Ogumienie: przednie 220/55 VR 390, tylne 240/45 × 415
Długość: 4755 mm
Szerokość: 1725 mm
Wysokość: 1365 mm
Rozstaw osi: 2625 mm
Rozstaw kół przednich: 1430 mm
Rozstaw kół tylnych: 1464 mm
Masa własna: 1515 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l
Pojemność bagażnika: 415 l
Prędkość maksymalna: 255 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s
Zużycie paliwa: 7,8/9,7/16,5 l/100 km


(C) Wikimedia.org
Allcarznews.com
Motorstown.com
The-blueprints.com
Youtube.com
Katalog Młodego Technika; Nasza Księgarnia, Warszawa, 1989
PODBIELSKI Zdzisław - Samochody Republiki Federalnej Niemiec; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1987
Katalog Młodego Technika; Nasza Księgarnia, Warszawa, 1989

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Nie, 19.10.2014, 2:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018