Czw, 16.08.2007, 20:31
Czw, 16.08.2007, 20:39
Czw, 16.08.2007, 20:41
Pią, 17.08.2007, 7:33
Pią, 17.08.2007, 8:04
Pią, 17.08.2007, 12:25
Pią, 17.08.2007, 15:54
Nie, 19.08.2007, 21:42
Pon, 20.08.2007, 21:54
Czw, 05.05.2016, 12:01
Wolseley Hornet i Riley Elf (1961-1969)
Odmiany te został zaprojektowane z myślą o stworzeniu małego luksusowego samochodu, z większym bagażnikiem i bardziej wyrafinowanym wyglądem. Nazwę Wolseley Hornet (ang. szerszeń) w latach 30. nosił już sportowy samochód, z kolei nazwa Elf przywoływała dawne sportowe pojazdy Riley Sprite (ang. krasnoludek) i Imp (ang. chochlik) także z tego okresu. Oba auta produkowano w trzech wersjach. Początkowo napędzane były silnikiem o pojemności 848 cm³, zmieniona potem na jednostkę silnikową Coopera z pojedynczym gaźnikiem o pojemności 998 cm³. Te modele (Mk II) wytwarzano od 1963 roku. Rok 1966 przyniósł kolejne modernizacje (Mk III). Rozpoczęto montaż opuszczanych szyb w drzwiach oraz zamaskowano ich zawisy (dwa lata wcześniej niż po raz pierwszy dokonano tego w podstawowym Mini). Ogółem wyprodukowano 30 912 egzemplarzy pod nazwą Riley Elf i 28 455 – Wolseley Hornet[14].