Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 11:11




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Austin Maestro (1983) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 1354
Post Austin Maestro (1983)
Zaryzykuję i wrzucę to tutaj. Pomimo młodego wieku, ten samochód ma "to coś", co powoduje, że dla mnie jest on klasykiem (szczególnie w wersjach MG).

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

MG Maestro:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

(c) austin-rover.co.uk

_________________
Moja prospektów kolekcja niewielka


Nie, 11.02.2007, 14:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post 
Pierwszy raz widzÄ™ ten samochĂłd ale wyglada naprawde dobrze jak na 83 rok to jest ponadczasowy :)

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Nie, 11.02.2007, 18:01
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4102
Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
Post 
Jest bardzo fajny, ale tył mu nie pasuje. Jak Toyota Starlet jakoś hehe, oólnie bardzo mi sie podoba :) Dobrze, że sie tutaj znalazł :)

_________________
S T A N C E | W O R K S


Nie, 11.02.2007, 19:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7383
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Austin Maestro (1983-1994)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

FILM:
Image
Cytuj:
Austin Maestro – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Austin Motor Company w latach 1983–1994. Dostępny jako 5-drzwiowy hatchback. Następca modelu Maxi. Do napędu użyto silników R4 o pojemnościach: 1,3, 1,6 lub 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów.
Dane techniczne
Producent: Austin Motor Company, Cowley, Wielka Brytania
Warna, Bułgaria (CKD 1994-2001)
Okres produkcji: 1983–1994
Poprzednik: Austin Maxi
Segment: C
Konstruktor: David Bache, Harris Mann
Typy nadwozia: 5-drzwiowy hatchback
Silniki: rzędowy, 4-cylindrowy, OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
R4 1,3 l
R4 1,6 l
R4 2,0 l
Układ zasilania: gaźnik
wtrysk paliwa
Pojemność skokowa: 1275 cm³
1598 cm³
1994 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka: 70,61 mm × 81,30 mm
76,20 mm × 87,60 mm
84,5 × 89,0 mm
Stopień sprężania: 9,7:1
9,8:1
9,1:1
Moc maksymalna: 69 KM (51 kW) przy 5800 obr/min
87 KM (64 kW) przy 5600 obr/min lub 98 KM (72 kW) przy 6000 obr/min
112 KM (82 kW) przy 5500 obr/min lub 117 KM (86 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 99 Nm przy 3500 obr/min
123 Nm przy 3500 obr/min lub 132 Nm przy 3500 obr/min
178 Nm przy 2800 obr/min lub 182 Nm przy 2800 obr/min
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
manualna 5-biegowa
Rodzaj napędu: przedni
Hamulce: przednie tarczowe, tylne bębnowe
Ogumienie: 155SR13
175/65-14
Długość: 4050 mm
Szerokość: 1687 mm
Wysokość: 1430 mm
Rozstaw osi: 2507 mm
Masa własna: 875 – 950 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 54 l
Prędkość maksymalna: 154 km/h
164 km/h lub 179 km/h
185 km/h
Przyspieszenie 0–100 km/h: b/d
12,0 s
8,6 s
Modele bliźniacze: MG Maestro
Pokrewne: Austin Montego


(C) Aronline.co.uk
Motorstown.com
Wikimedia.org
Thesun.co.uk
Flickr.com
Automobile-catalog.com
Cargurus.com
Productioncars.com
Histomobile.com
Smcars.net
Favcars.com
Forum-auto.com

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Nie, 17.03.2013, 1:02
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7383
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Austin Maestro (1983)
Image
Image
Image
Image
Image
Image

na ostatnim zdjęciu - policja urugwajska, ponoć był tam składany (tako prawi złomnik).


(C) Aronline.co.uk
Tractors.wikia.com
Fromthecaptainschair.co.uk
Zlomnik.pl

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Pon, 27.10.2014, 1:22
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018