Pon, 02.10.2006, 21:29
Pon, 02.10.2006, 21:43
Pon, 02.10.2006, 21:49
Pon, 02.10.2006, 21:51
Mac_Abra napisał(a):to to jest oldtimer? chyba przesadzacie...
Pon, 02.10.2006, 21:53
Pon, 02.10.2006, 22:06
Pon, 02.10.2006, 22:09
Mac_Abra napisał(a):Ten dziaĹ‚ traktuje nieco inaczej niĹĽ inne
Pon, 02.10.2006, 22:11
pardon napisał(a):to moĹĽe dlatego pozwĂłlmy sobie na pewnÄ… elastyczność i wyrozumiaĹ‚ość ...
Pon, 02.10.2006, 23:40
Wto, 03.10.2006, 9:48
Wto, 03.10.2006, 9:51
Wto, 03.10.2006, 15:43
markus napisał(a):No comments
Wto, 03.10.2006, 15:48
Wto, 03.10.2006, 16:04
Sob, 16.12.2006, 13:43
Sob, 16.12.2006, 14:42
Sob, 16.12.2006, 14:45
Sob, 16.12.2006, 16:55
Sob, 16.12.2006, 18:47
Czw, 18.08.2016, 9:51
Od 1984 roku dealerzy Hondy w USA oferowała przeróbkę CRX na wersję Spyder. Zajmowała się nią firma R.Straman.
Przeróbka kosztowała 4995$. Jako bazę można było wybrać każdą wersję, w tym najmocniejszą Si o mocy 135 KM.
Każde auto ma swój własny numer dzięki czemu można łatwo rozpoznać czy to oryginał.
Powstało prawdopodobnie około 300 sztuk. Co jakiś czas pojawiają się w ogłoszeniach w USA.
Lista znanych egzemplarzy