Switch to full style
Samochody zabytkowe oraz te nieco młodsze, kultowe "Evergreeny" i kandydaci na nie
Wyślij odpowiedź

Buick gs 455 Stage 1 Cabriolet (1970)

Śro, 06.07.2005, 11:36

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

(C) allsportauto

Śro, 06.07.2005, 12:19

Cudowny, naprawdę ładny, tylko kurde żadne z preentacji Oldtimerów nie maja danych techniczncyh. Leaved rusz tyłek i dawaj dane :wink:

Śro, 06.07.2005, 12:22

wi(L)ku napisał(a):Leaved rusz tyĹ‚ek i dawaj dane


Jakby były dane to bym dawał 8)

Śro, 06.07.2005, 12:42

Piękny Bucik. Szkoda, że nie ma fotek bez zadaszenia ;)

Śro, 06.07.2005, 13:25

Jest ładny , tego napewno nie można mu odmówić , ale jak dla mnie troche nudny . Zbytnio mnie nie kręci .

Śro, 06.07.2005, 13:27

W końcu jakieś normalne auto. Typisch amerykanisch kabrio z lat 70-ych ale mnie się podoba.

Śro, 06.07.2005, 13:28

markus napisał(a):mnie siÄ™ podoba.


No kurde jakby Ci się to nie spodobało to bym już całkiem zwątpił :wink:

Śro, 06.07.2005, 14:01

taki sobie,nie wciagnia mnie wcale

Śro, 06.07.2005, 18:36

Leaved napisał(a):
wi(L)ku napisał(a):Leaved rusz tyĹ‚ek i dawaj dane


Jakby były dane to bym dawał 8)


Pojemność: 455ci (7459ccm)
Moc: 360KM @ 4600RPM
Moment obrotowy: 510lb/ft (688Nm) @ 2800RPM
0-60mp/h: 6.5s
1/4 mili: 13.8s @ 101mph

Śro, 06.07.2005, 18:43

i niestety automat... ale nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło..... widzę to, odkryty dach, światła... 2500 obrotów, czerwone.... żółte, zielone... przesuwam dźwignię na "D" tylne opony kręcą się w miejscu, sekundę, drugą ,trzecią... w końcu w kłebach dymu i lekko zamiatając tyłem rusza jak z katapulty, wyprzedzając wszystko... :twisted: boski kabriolecik.... w kategorii muscle car cabrio chyba mój ulubieniec :wink:

Śro, 06.07.2005, 18:58

Seth napisał(a):i niestety automat...
Manual z silnikiem o takim wielkim momencie trudno spasować więc nie ma co narzekać.
Seth napisał(a):przesuwam dĹşwigniÄ™ na "D" tylne opony krÄ™cÄ… siÄ™ w miejscu, sekundÄ™, drugÄ… ,trzeciÄ…... w koĹ„cu w kĹ‚ebach dymu i lekko zamiatajÄ…c tyĹ‚em rusza jak z katapulty, wyprzedzajÄ…c wszystko...
Na "D" tego nie zrobisz :twisted:

Śro, 06.07.2005, 19:02

Guerrillero napisał(a):
Seth napisał(a):przesuwam dĹşwigniÄ™ na "D" tylne opony krÄ™cÄ… siÄ™ w miejscu, sekundÄ™, drugÄ… ,trzeciÄ…... w koĹ„cu w kĹ‚ebach dymu i lekko zamiatajÄ…c tyĹ‚em rusza jak z katapulty, wyprzedzajÄ…c wszystko...
Na "D" tego nie zrobisz :twisted:

Zrobisz :twisted:
Automatyczna skrzynia ma to do siebie, że jak dodajesz gazu z wciśniętym hamulcem, to zaczyna przekazywać moc na koła. Po prostu oba pedały do dna :twisted:

Śro, 06.07.2005, 19:13

da rade, z wciśniętym gazem na "N" jak nagle przerzucisz na "D" to mieli kołami jak przystało na amerykańca.....

Śro, 06.07.2005, 19:17

lordzofmafia napisał(a):Automatyczna skrzynia ma to do siebie, ĹĽe jak dodajesz gazu z wciĹ›niÄ™tym hamulcem, to zaczyna przekazywać moc na koĹ‚a. Po prostu oba pedaĹ‚y do dna

Seth napisał(a):da rade, z wciĹ›niÄ™tym gazem na "N" jak nagle przerzucisz na "D" to mieli koĹ‚ami jak przystaĹ‚o na amerykaĹ„ca.....


Robilibyście tak w swoich samochodach? Ech... a potem ludzie narzekają, że remont automata jest taki drogi...

Śro, 06.07.2005, 19:21

amerykańskie automaty są wyjątkowo trwałę ze względu na prostote konstrukcji... ja, a w zasadzie mój wujek robił tak w sierrce 2.0 DOHC w automacie

Śro, 06.07.2005, 19:33

Wyrażenia "prostota konstrukcji" i "automatyczna skrzynia biegów" nie należy używać w jednym zdaniu. ASB to bardzo skomplikowane urządzenie. Może amerykańskie automaty z tamtych lat i były relatywnie proste ale przy odpowiednim (a raczej nieodpowiednim) traktowaniu rozsypie się każdy automat. Nie musi to nastąpić po pierwszym takim przełączeniu ale to kwestia czasu.
Wyślij odpowiedź