Miejsce na forumowe pogaduchy, niekoniecznie tematycznie ściśle związane z motoryzacją ;)
Nie, 05.02.2012, 17:14
Uno to auto globalne
oczywiście wszyscy sobie żartujemy
Nie chwaliłeś się zrobiłeś swap na V8
Nie, 05.02.2012, 17:21
Widzisz, to nie SWAP, leniwy Luigi czy tam inny inżynier z Turynu już dawno opracował system zmiany dzwięku silnika bez ruszania czegokolwiek - obecnie producenci kombinują z jakimiś klapkami czy zapadkami gdy wcisniesz przycisk sport a u mnie wydech po prostu przerdzewiał. Jak robię przegazówkę na światłach to ludzie w autobusie obok zaczynają się modlić a sygnalizacja sama włącza zielone
Nie, 05.02.2012, 17:22
DĹĽony napisał(a):po prostu niektĂłrzy nie przestrzegajÄ… wymian eksploatacyjnych i stÄ…d majÄ… problemy.
A co ma wymiana klocka hamulcowego do odpalania. Chyba ĹĽe mĂłwisz o eksploatacyjnej wymianie silnika dCi
Nie, 05.02.2012, 17:23
Nie no, tu się zgodzę - gdybym wkładał w cygana tyle, co w ballantinesa, to nie miałbym raczej takich problemów ...
Nie, 05.02.2012, 17:30
Ale co chcesz "eksploatacyjnego" włożyć do wozu oprócz dobrego akumulatora (czy świeczek w dieselu)? Wycieraczka z boscha niewiele pomoże w rozruchu
Nie, 05.02.2012, 17:31
No właśnie chodzi mi o aku i świece
Nie, 05.02.2012, 17:53
leĹĽe.
precz z tuskiem.
Nie, 05.02.2012, 21:36
ja dziś w czasie coldstartu rozwaliłem kluczyk. jest nisko.
Nie, 05.02.2012, 21:49
stacyjka ci zamarzła i ukręciłeś? czy co to tam się porobiło.
Nie, 05.02.2012, 23:02
Dzisiaj katorga była - strasznie długo się opierał - nie chciał prądu od Francusa (Evasion) i znów japońsko turecka myśl techniczna przyszła z pomocą
TOTAL FAILURE - EVASION
http://www.youtube.com/watch?v=A9aookiaM2kswap na corolle i efekt jest taki:
CYGAN POWER
http://www.youtube.com/watch?v=WdO2o9QqaNAedit - ch*ja widać ale to nieważne
Ostatnio edytowany przez
kenji Pon, 06.02.2012, 0:07, edytowano w sumie 2 razy
Nie, 05.02.2012, 23:08
Jutro postaram się o filmik jak mój Unolot odpala. Generalnie to ciężko, ale nigdy mnie nie zawiódł. Tylko piszczy i huczy. Zresztą podobnie jak Unolot Tapira.
Pon, 06.02.2012, 0:43
Kenuś nastepnym razem możesz spokojnie wrzucić tylko fonię i nagrywać dyktafonem...
Pon, 06.02.2012, 15:15
Dzisiaj rano przy -18.5 E39 odpaliło bez problemu, jednak musiał zamarznąć ABS albo jego czujnik bo nie działał własnie ABS oraz kontrola trakcji na szczescie gdy auto się nagrzało wszystko wróciło do normy, bez TC nie da się teraz jeździć, poza tym ewentulna naprawa była by zajebiście tania.
Pon, 06.02.2012, 15:17
W sumie jak nim kręcisz, to brzmi jakby tak już normalnie ten klekot chodził
Pon, 06.02.2012, 16:33
johny napisał(a):Dzisiaj rano przy -18.5 E39 odpaliĹ‚o bez problemu, jednak musiaĹ‚ zamarznąć ABS albo jego czujnik bo nie dziaĹ‚aĹ‚ wĹ‚asnie ABS oraz kontrola trakcji na szczescie gdy auto siÄ™ nagrzaĹ‚o wszystko wrĂłciĹ‚o do normy, bez TC nie da siÄ™ teraz jeĹşdzić, poza tym ewentulna naprawa byĹ‚a by zajebiĹ›cie tania.
Zależy co poszło, jak pompa ABS-u to taka tanie by nie była.
A przymarzanie (czujnik ABS pewnie) to przy takich mrozach nie jest rzadkością w E38/39.
Pon, 06.02.2012, 16:45
johny napisał(a):bez TC nie da siÄ™ teraz jeĹşdzić, poza tym ewentulna naprawa byĹ‚a by zajebiĹ›cie tania.
Say what?!
Pon, 06.02.2012, 16:48
johny napisał(a):Dzisiaj rano przy -18.5 E39 odpaliĹ‚o bez problemu, jednak musiaĹ‚ zamarznąć ABS albo jego czujnik bo nie dziaĹ‚aĹ‚ wĹ‚asnie ABS oraz kontrola trakcji na szczescie gdy auto siÄ™ nagrzaĹ‚o wszystko wrĂłciĹ‚o do normy, bez TC nie da siÄ™ teraz jeĹşdzić, poza tym ewentulna naprawa byĹ‚a by zajebiĹ›cie tania.
Ropniak przy tej temperaturze by wyzionÄ…Ĺ‚ ducha.
Pon, 06.02.2012, 16:50
hajper napisał(a):ZaleĹĽy co poszĹ‚o, jak pompa ABS-u to taka tanie by nie byĹ‚a.
A przymarzanie (czujnik ABS pewnie) to przy takich mrozach nie jest rzadkością w E38/39.
"zajebiście tanie" to miała być ironia sam czyjnik ABS to koszt 1200 -1400 zł oryginał, zamienniki nie działają, do tego dochodzą czujniki obrotu koła, nie mówie już o całej reszcie. Poczytałem sobie o tym trochę.
Say what?!
mimo tego ĹĽe auto ma zimowe opony (245
) (z takimi kupiłem auto) to po ubitym śniegu czy lodzie ledwie rusza, wiem że z ciebie to pełen Hardcore ale TC to przydatna sprawa
Pon, 06.02.2012, 16:55
TC jest pewnie przydatne w RWD zimą żeby ruszyć czasami, ale przyznam, że szpera załatwia sprawę lepiej. Tak czy siak nie powiedziałbym, że bez TC się nie da jeździć
Pon, 06.02.2012, 17:02
W zimie łatwej ruszyć z zaspy (o ile w ogóle się da).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.