Miejsce na forumowe pogaduchy, niekoniecznie tematycznie ściśle związane z motoryzacją ;)
Pią, 03.02.2012, 12:36
Oby nigdy nie zamilkł! Pięknie.
"Niestety"-
Pią, 03.02.2012, 13:03
pardon napisał(a):Wysoko, niemiecka niezawodność.
czasami brzmi to jak stereotyp ale jak tu się z tym nie zgadzać
Sob, 04.02.2012, 12:37
Leże jaki baskont. Brakuje tylko, żebyś jechał w grubej ruskiej czapce z futra ze świniakami na pace
Sob, 04.02.2012, 12:47
Grubo, ale ciekawe które z dzisiejszych aut z przebiegem 500k bedą za 20 lat tak palić. pewnie żadne, bo już dawno bedą na zlomie.
Sob, 04.02.2012, 13:05
LeĹĽe
Pro filmy
DuszÄ…cy siÄ™ operator i muzyka rozjeba** mnie ma maksa
A Kenji ... niebieski dym z wydechu to nie jest oznaka pary wodnej
Sob, 04.02.2012, 13:09
Wcześniej się cała elektronika utleni nim minie te 20 lat
Sob, 04.02.2012, 18:44
szanuje to - czysta mechanika - ĹĽelazo, dym, smar i hindus za kierÄ…
Sob, 04.02.2012, 22:09
Też nagrałem, a co
Tylko że ciemno już i ch** widać
http://youtu.be/iZxav0aD7MQTylko -10, więc nic specjalnego, przy większym mrozie więcej grymasił.
Sob, 04.02.2012, 22:51
grubo
dobrze zarzęził
Nie, 05.02.2012, 10:53
Kenji więcej filmów kręć
Nie, 05.02.2012, 13:24
LeĹĽÄ™.
To jest zasrany obowiązek samochodu, żeby odpalił bez problemu nawet przy -30 a Wy się tym podniecacie i traktujecie jak nie lada wyczyn.
Nie, 05.02.2012, 13:35
No cóż, tu nie chodzi o wyczyn, ale o raczej całą otoczkę, dzięki temu filmy od pardona czy kenjego miażdżą
A zachwyty nad odpalaniem droĹĽszych aut w zimÄ™ owszem sÄ… nieco zabawne, podczas gdy w Rosji stara Ĺada pali na strzaĹ‚a przy -30
Nie, 05.02.2012, 13:39
Z tÄ… otoczkÄ… siÄ™ zgodzÄ™.
Nawet mój staroć odpalał przy -26 i nie traktuję tego jako przejaw niemieckiej niezawodności tylko dowód na to, że akumulator, świece, wtryski i filtry są w dobrym stanie(a raczej nie są made in Germany).
Jak ktoś dba o samochód to nie powinien mieć problemów, niezależnie od narodowości samochodu.
Nie, 05.02.2012, 14:58
Niby racja, ale:
Kari napisał(a):2-3 dni na mrozie i dziĹ› rano 156 nie odpaliĹ‚a, kable poszĹ‚y w ruch.
Oby jutro było okej, bo nawet akumlatora do poprostowania się nie da wyciągnąć bez odkręcania takiej rury dolotowej, włoska technologia
johny napisał(a):U mnie niestety odpala bez najmnieszego problemu
To tylko stereotypy
Nie, 05.02.2012, 15:02
Jak alfaholikowi padnie alfa to mówi, że to wina naszego kraju bo zimno, alfa nie zasługuje na to i dlatego nie pali. To jest urok kapryśnej belli. Precz z tuskiem.
Nie, 05.02.2012, 16:38
bo to jest właśnie te cuore sportivo gdy trzeba naginać po sąsiada aby ciągnąć prąd z kabla. W końcu to Włosi ogłosili stan klęski żywiołowej gdy napadało im 10 cm śniegu a może to byli Francuzi
Nie, 05.02.2012, 16:53
No dobra, ale nie porównujmy benzyny do diesla, bo w dieslu to już nie jednego mietka, czy bmw na kablach widziałem
...
Nie, 05.02.2012, 17:09
Tu moje włoskie FWD cououroure sportivo, które zepsuło cały show i wbrew stereotypom działa
A że chodzi przy tym jak czołg V10 to już inna sprawa. Pare minut po coldstarcie odpalałem na kable Cieniasa i Golfa IV
http://www.youtube.com/watch?v=g-I2JoIHkRQnagrywane oczywiście kuwetą, sorry za jakość
Nie, 05.02.2012, 17:11
Bo właściciele je zaniedbują.
Francuz domowy odpalał przy -26 od strzała be żadnego hehłania tyle, że chodził jak TDI i muzyka gra.
Francuzy robocze też bez żadnego problemu wyjechały(no Renault miało łatwiej bo ma Webasto).
TakĹĽe nie wiem czy francuzi robiÄ… mrozoodporne diesle czy po prostu niektĂłrzy nie przestrzegajÄ… wymian eksploatacyjnych i stÄ…d majÄ… problemy.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.