Obecny czas: Wto, 18.06.2019, 16:09




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 170 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Co dalej z FSO? 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Co dalej z FSO?
Lepsze to niĹĽ produkcja jakiĹ› wynalazkĂłw jak Aro i Tawria :mryellow: (pijÄ™ tu do firmy Damis)

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 01.09.2011, 14:26
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4215
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
Post Re: Co dalej z FSO?
Będę miał blisko do sklepików z tanimi zupkami chińskimi :>

_________________
Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.


Czw, 01.09.2011, 14:27
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3889
Post Re: Co dalej z FSO?
wolÄ™ produkcjÄ™ wynalazkĂłw niĹĽ bazary..

_________________
Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.


what happened, happened and couldn't have happened any other way


Czw, 01.09.2011, 14:28
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Co dalej z FSO?
A co z potrzebami Tapira?

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 01.09.2011, 14:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3889
Post Re: Co dalej z FSO?
w osiedlowym nie ma? :P

_________________
Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.


what happened, happened and couldn't have happened any other way


Czw, 01.09.2011, 15:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4215
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
Post Re: Co dalej z FSO?
W osiedlowym nie ma zajebiście taniego makaronu ryżowego i sojowego, sosów sojowych i rybnych, pasty curry czy chociaż tofu. Mam w głębokim poważaniu te wszystkie bluzki czy kożuchy, które będą tam sprzedawać ale chinole potrafią przyciągnąć tu naprawdę niezłe żarcie :mryellow:

_________________
Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.


Czw, 01.09.2011, 21:38
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 504
Miejscowość: Częstochowa
Samochód: Polonez '95 1.6
Post Ratujmy FSO 1951-2011
Witam!

Polski producent samochodów- FSO, które zmotoryzowało ten kraj i eksportowało samochody na wszystkie kontynenty, prawdopodobnie w tym roku ostatecznie upadnie, co pociągnie za sobą upadek kilkunastu firm, utratę pracy przez tysiące osób, zmarnowanie wielomilionowej pomocy publicznej i likwidację jednej z najnowocześniejszych fabryk samochodów w Europie.

Dlaczego FSO należy uratować? Ponieważ:
-Od momentu zaprzestania produkcji FSO już zwolniło 1600 osób załogi, a w razie upadku zwolni kolejnych 200 ,upadną także kooperanci fabryki co pociągnie za sobą dalsze masowe zwolnienia. Tysiące rodzin straci środki do życia i stanie się przy tym dodatkowym obciążeniem dla finansów socjalnych państwa.
-Ta nowoczesna fabryka może wyprodukować dowolny samochód osobowy w liczbie do 300 000 sztuk rocznie których wartość rynkowa z łatwością może znacznie przekroczyć sumę 10 miliardów złotych.
-FSO tuż przed podjęciem produkcji dla General Motors otrzymało wielomilionową pomoc od państwa za którą Komisja Europejska nałożyła na fabrykę limity produkcyjne które właśnie wygasły. Upadek FSO będzie oznaczał zatem zmarnowanie astronomicznej kwoty publicznych pieniędzy.
-FSO posiada 60 letnią historię i odnosiło w przeszłości liczne sukcesy, dlatego pomimo stosunkowo małej rozpoznawalności nadal jest potencjalnie wartościową marką np. dla inwestorów nie mających tradycji motoryzacyjnych, jest to też niezaprzeczalny składnik naszej kultury motoryzacyjnej i historii. (O sukcesach FSO czytaj niżej)

Skoro FSO jest tak wspaniałe to dlaczego upada?

-Główną przyczyną bieżących problemów jest 12 krotne (!) podniesienie obciążeń podatkowych przez władze miasta Warszawa. Uderzające jest to że zrobiono to akurat w chwili gdy fabryka odzyskała pełne moce produkcyjne i poszukiwała nowego kontraktu na produkcję samochodów. Decyzję tę podjęła rada miasta jednak pośrednio odpowiedzialna jest również pani prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz która pomimo iż jest najbardziej prominentną członkinią partii kontrolującej ponad połowę mandatów radnych Warszawy, nie powstrzymała swoich kolegów przed uchwaleniem tak dziwnej i krzywdzącej decyzji która odstraszyła kontrahentów FSO.
-W dawniejszej perspektywie przyczyną porażki FSO jest zabieranie jej zysków przez państwo i czynienie trudności przez aparat polityczny PRL. Ostatnim ciosem poprzedniego systemu który bardzo utrudnił FSO wejście do nowego systemu gospodarczego było samowolne zerwanie przez ministra Wilczka negocjowanego od trzech lat kontraktu FIAT-FSO na produkcję samochodów.
-Pomimo tych trudności fabryka mogła by dziś produkować samochody własnej marki i utrzymywać w miarę dobrą pozycję na rynku gdyby nie nie do końca udana prywatyzacja polegająca na sprzedaniu FSO Daewoo które zmodernizowało fabrykę ale zlikwidowała wszystkie polskie projekty w tym:

-Nowy Polonez z nowym zawieszeniem i mocnymi silnikami Rover- znacząco poprawiłby wyniki sprzedaży ,a zwłaszcza eksportowe które na początku lat 90tych i tak były bardzo dobre
-Terenowy pick up FSO Polonez Analog 4x4 który potencjalnie mógł być sprzedawany i odnieść sukces na wszystkich rynkach może za wyjątkiem USA
-FSO Polonez Truck z napędem 4x4
-FSO Polonez Kombi
-FSO Kit Car- samochĂłd sportowy do samodzielnego montaĹĽu
-FSO Maraton- tani motocykl crossowy,
-FSO Sella- rozwojowa wersja samochodu Wars znacznie nowocześniejszego od Poloneza

Wszystkie wymienione wyżej pojazdy były w chwili likwidacji gotowe do produkcji albo na zaawansowanym stadium prac

Osiągnięcia FSO:

3 oficjalne światowe rekordy prędkości FIA w jeździe długodystansowej samochodem seryjnym na dystansie 25 000km, 25 000 mil i
50 000km.
Pierwszy na świecie samochód typu hatch-back - FSO Gamma- przedprototyp Syreny 110
Pionier nadwozi z tworzyw sztucznych, w tym nadwozi samonośnych tego typu
Pionier produkcji samochodu bezpiecznego- Polonez wykorzystywał wszystkie rozwiązania prototypu FIAT E.S.V. Włoski koncern nie wykorzystał pełni własnych rozwiązań ,a później na lata je zarzucił.
Pionier samochodĂłw typu crossover- 125p Kombi 4x4
Jeden z najbezpieczniejszych samochodów produkcyjnych na świecie- Polonez
Wygrana w wielu rajdach, w tym w Mistrzostwach Europy w Monte Carlo i Acropolis oraz druĹĽynowo w Press On Regardless w USA (125p Rallye i 125p Monte Carlo Rallye)
Pierwsze punkty w klasyfikacji generalnej WRC dla polskiej załogi. (Polonez 2000 Rally)
Najmocniejsze samochody rajdowe w bloku wschodnim (Polonez 2000 Rally i 2000 Turbo)
Jedyny seryjny samochód z turbodoładowaniem produkowany w bloku wschodnim (Polonez 1.5 Turbo)

Chłopacy z PTK rozpoczęli akcję "Ratujmy FSO", do której zachęcają nie tylko ludzi z FSO AK, FSO MKP czy FPM, ale również tych, którzy mają auta "made in Żerań" (Daewoo, Chevy, Fiaty).

W imieniu organizatorów akcji proszę o pomoc w dowolny sposób - zamieszczenie powyższego tekstu na swoich facebookach, podsyłanie tekstów na różne fora internetowe, wysyłanie maili do prasy etc.

Mamy świadomość, że tą akcją uratować fabryki praktycznie się nie da. Ale jeśli FSO ma upaść, to niech to się stanie z hukiem! Zwłaszcza, że lada moment zbliżają się wybory. Niech politycy nie mają "spokojnej" kampanii! :)

Bieżące postępy akcji można śledzić na http://www.fsoptk.pl.

_________________
zapraszam na mojego bloga: http://quattrospalla.cba.pl o motoryzacji po mojemu


Ostatnio edytowany przez Rysiob, Śro, 14.09.2011, 12:21, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 14.09.2011, 8:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4215
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
Post Re: Ratujmy FSO 1951-2011
Strasznie lubię takie czarno białe postawienie sprawy - FSO zniszczył tylko rząd, jak go nie lubisz to jeździj Polonezem i przyłącz się do akcji :lol:

Może zabrzmi brutalnie (szczególnie przy całym moim sentymencie do marki FSO) ale skoro zakład nikomu się nie opłaca to powinien upaść i tyle. Dlaczego oni mają mieć ulgi podatkowe do których reszta będzie dopłacać skoro te pieniądze rozpłyną się po związkach zawodowych? Ja się pytam z kim oni przez te ostatnie lata się dogadali? Już i Nissan miał coś montować, Chińczycy, ostatnio Tata i dalej nic. Czasy mamy jakie mamy, wypadałoby pomysleć nie tylko o pięknej tradycji ale i o rentowności.

_________________
Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.


Śro, 14.09.2011, 9:02
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Ratujmy FSO 1951-2011
Z FSO problem jest taki jak w szkolnictwie: zbyt mocny syndykat pracowników (w szkolnictwie: ZNP, w FSO: ZZ), więc w zasadzie popieram to, co powyżej napisał Tapir, bo bez wywalenia związków zawodowych z FSO nic dobrego się tam nie urodzi. Szanuję polską tradycję i historię, uwielbiam czytać o polskich projektach samochodów, ale realia ekonomiczne są nieubłagane.
Nie poprÄ™ projektu Rysiob'a. A tym bardziej czytajÄ…c to:
Rysiob napisał(a):
Mamy świadomość, że tą akcją uratować fabryki praktycznie się nie da. Ale jeśli FSO ma upaść, to niech to się stanie z hukiem! Zwłaszcza, że lada moment zbliżają się wybory. Niech politycy nie mają "spokojnej" kampanii!

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Śro, 14.09.2011, 9:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3245
Miejscowość: Kraków
Samochód: F02 750Li/Panamera T
Post Re: Ratujmy FSO 1951-2011
Jest już temat "Co dalej z FSO?" Może lepiej połączyc te dwa wątki

_________________
Polakom gratulujemy Wisły Kraków

Aston Martin Lagonda Limited & Top Gear


Śro, 14.09.2011, 9:29
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Co dalej z FSO?
MĂłwisz i masz :wink:

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Śro, 14.09.2011, 9:55
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3889
Post Re: Ratujmy FSO 1951-2011
Rysiob napisał(a):
Mamy świadomość, że tą akcją uratować fabryki praktycznie się nie da. Ale jeśli FSO ma upaść, to niech to się stanie z hukiem! Zwłaszcza, że lada moment zbliżają się wybory. Niech politycy nie mają "spokojnej" kampanii!

LOL. trzeba być niespełna rozumu lub zdrowo nachlanym aby wymyślać takie bzdury...
Mam nadzieję że całe PRLowskie społeczeństwo wymrze czym prędzej.

_________________
Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.


what happened, happened and couldn't have happened any other way


Śro, 14.09.2011, 10:13
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Co dalej z FSO?
Zadymiarskie podejście do tematu po prostu, jest wiele takich ludzi w Polsce

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Śro, 14.09.2011, 10:16
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3889
Post Re: Co dalej z FSO?
Szkoda właśnie, bo ludzie stanowią największe bogactwo każdego kraju. Maszyny same nie robią, to ludzie nimi sterują.

_________________
Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.


what happened, happened and couldn't have happened any other way


Śro, 14.09.2011, 10:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: Co dalej z FSO?
Przyczyn upadku dopatrywałbym się trochę wcześniej niż w latach 90-tych:

-1976r. do produkcji wchodzi FSO Polonez (baza-prototyp Fiat 137). W ramach oszczędności(ekipa Gierka marnowała coraz więcej...) podwozie zostaje przejęte od Fiata 1300/1500 ( a nie od 132 jak było w projekcie). Auto jest początkowo tanie na zachodzie, ale jego zacofanie konstrukcyjne szybko daje się we znaki.

-1980-1983r. lata w których FSO prowadzi rozmowy z Fiatem i Daihatsu na temat produkcji modelu średniej klasy. Wszystko kończy się fiaskiem, ze względu na wybuch stanu wojennego. Fiat przy okazji zabiera z Tych maszyny do produkcji nowego modelu 147(późniejsza panda).

-1985r. prezentacja Warsa. Był to naprawdę ostatni prototyp, który mógł wyciągnąć firmę z technologii lat 60-tych. Niestety decyzją rządu prace nad tym modelem zostają wstrzymane(zbyt nowoczesna konkurencja dla Samary?). Powstała w tym czasie Favorit, odnosi sukcesy jako zmodernizowana Felicja jeszcze w 2000r.

-początek lat 90-tych. Koniec produkcji głównego towaru eksportowego-Fiata 125 .Włosi pomagają w modernizacji i tak przestarzałego Poloneza. Powstają wersję sedan i kombi, które wchodzą do produkcji ze znacznym opóźnieniem. Włoska wersja kombi zostaje odrzucona na rzecz wersji przedstawionej przez firmę produkującą karawany!(powstaje najohydniejsza wersja nadwoziowa).

Jak sami widzicie taki stan rzeczy jest wynikiem polityki wobec FSO prowadzonej zarówno przez kierownictwo jak i rząd oraz ogólnych zawirowań historycznych w kraju,


Śro, 14.09.2011, 12:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5932
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Co dalej z FSO?
a ja chętnie poprę :P


Pią, 16.09.2011, 16:58
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Co dalej z FSO?
Kupi ktoś kawałek FSO?
Cytuj:
Fabryka Samochodów Osobowych S.A. Ogłasza w dniach 17-18 października wyprzedaż maszyn, urządzeń oraz wyposażenia (narzędzia) z Narzędziowni FSO Zakład Żerań w Warszawie

Ostatni samochód wyjechał z Żerania pod koniec lutego 2011 roku. Był nim Chevrolet Aveo, produkowany na zlecenie General Motors przez prawie 4 lata. Po wygaśnięciu umowy FSO nie znalazło inwestora, nie otrzymało nowych zamówień i fabryka stoi bezużyteczna.

Teraz spółka zdecydowała się na wyprzedaż narzędziowni. Zainteresowani będą wpuszczani na teren zakładu grupami w cyklach godzinnych od 10.00 do 14.00. Wejście bramą główną od ul. Jagiellońskiej 88.

autoswiat

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Wto, 11.10.2011, 13:27
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20804
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post ProdukujÄ… dla BMW i Astona Martina, majÄ… chrapkÄ™ na FSO
Cytuj:
Po Syrence, Polskim Fiacie i Warszawie przyjdzie czas na najnowszego nissana micrę? W żerańskiej fabryce samochodów osobowych produkcję aut chce rozpocząć kanadyjski inwestor Magna International - podaje "Rzeczpospolita". Najwcześniej w przyszłym roku.
Jak podaje "Rz", jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, Magna mogłaby rozpocząć produkcję aut w żerańskiej fabryce w połowie przyszłego roku. Pierwszym wyprodukowanym przez spółkę autem byłby nowy model nissana micry. Prezes spółki, Trevor Mann, nie ukrywa, że firma poszukuje fabryk w Europie, bo ich obecnie brakuje.
Kanadyjski inwestor stara się też o fundusze unijne i rządowy grant. Jeżeli Magna, FSO i rząd porozumieją się, umowę można byłoby podpisać jeszcze w tym roku.
Obecnie Magna produkuje i sprzedaje samochody w 26 krajach, na pięciu kontynentach. Montuje dla Peugeota, BMW i Astona Martina.

Szansa dla FSO
W lutym ubiegłego roku legendarny zakład pracy zakończył produkcję i zwolnił ponad 1000 pracowników. Nie udało znaleźć się inwestora, który przejąłby zakład i rozpoczął produkcję.
Teraz w dawnej fabryce pracuje zaledwie ok. 100 osĂłb - podaje "Rzeczpospolita".
Maszyny są. I działają
Choć część wyposażenia została wywiezona, a część hal FSO została już rozebrana, w pozostałych nadal można znaleźć urządzenia w spawalni, lakierni, a także elementy linii montażowej.
- W ubiegłym tygodniu puściliśmy je w ruch, by sprawdzić, czy wszystko działa - podała "Rz" Krystyna Danilczyk, rzeczniczka FSO.

tvnwarszawa

Cytuj:
Sensacyjne wieści dotyczą warszawskiego Żerania! Słynny gigant motoryzacyjny wybrał się na zakupy w Polsce. Wygląda na to, że "transfuzja krwi" ożywi FSO, które wstanie z grobowca...
Magna International, jeden z największych producentów komponentów motoryzacyjnych, chce rozpocząć produkcję aut w żerańskiej Fabryce Samochodów Osobowych, twierdzi "Rzeczpospolita".
Według informacji gazety, przynajmniej na początku może to być najnowszy, "europejski" model nissana micry. To auto, już sprzedawane w Europie, jest na razie importowane z Indii.

Jest też możliwe, że Magna mogłaby wprowadzić do produkcji auto zupełnie innej marki. Koncern montuje obecnie samochody dla Peugeota, BMW i Astona Martina.
Sfinalizowanie umowy może jednak napotkać na trudności, twierdzi "Rz".
Magna już kilkakrotnie podchodziła do inwestycji w Polsce, ale w zamian stawiała wygórowane żądania finansowe, powiedział przedstawiciel państwowej administracji, na którego powołuje się gazeta.
Teraz kanadyjski inwestor także złożył wniosek o wsparcie inwestycji na Żeraniu z funduszy unijnych. Najpewniej będzie się też starać o rządowy grant.
Przypominamy, że wcześniej FSO zajmowało się produkcją chevroleta aveo. Maszyny i urządzenie używane do wytwarzania tego auta sprzedano na Ukrainę - do fabryki koncernu UKRAwto - właściciela zakładu na Żeraniu.

dziennik

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 05.04.2012, 9:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 929
Samochód: Viggen
Post Re: Co dalej z FSO?
Potwierdzają się doniesienia,o których RR wyżej wspominał:

Cytuj:
Wznowienie produkcji w FSO coraz bliĹĽej

Na ubiegłotygodniowym posiedzeniu Sejmowej Komisji Gospodarki Minister Gospodarki i Minister Finansów przedstawili informację o możliwości pozyskania inwestora dla Fabryki Samochodów Osobowych. Pojawiające się od dłuższego czasu plotki na ten temat zostały tym samym potwierdzone. Jest nadzieja dla warszawskiej fabryki.


Niewymieniony z nazwy inwestor oczekuje jednak wsparcia finansowego w postaci m.in. redukcji podatków i włączenia części terenów FSO do Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Produkcja w warszawskich zakładach zakończyła się w lutym 2011 roku. Od tej pory niewielki zespół pracowników fabryki wykonuje prace konserwujące znajdujących się tam maszyn. Wznowienie produkcji na Żeraniu oznaczałoby utworzenie od 3 do 7 tys. nowych miejsc pracy (źródła podają rozbieżne informacje w tej kwestii). Polska konkuruje o inwestora z Węgrami.

RMF FM nieoficjalnie dowiedziało się, że wspomnianym inwestorem jest kanadyjska Magna, która - jak donosi radio - złożyła już nawet konkretną propozycję kupna FSO ukraińskiemu właścicielowi. Bezpośrednie wsparcie finansowe dla Kanadyjczyków miałoby wynieść około 200 mln zł. W zamian za to Magna zainwestuje w Żerań w dwóch etapach aż miliard zł. Początkowo z taśm warszawskiej fabryki zjeżdżałoby 60 tys. samochodów. Docelowo liczba ta ma wzrosnąć aż do 200 tys.

Magna to ogromny podwykonawca samochodów i części. Realizuje zamówienia m.in. dla Peugeota, BMW, Mercedesa i Aston Martina. Na razie nie wiadomo, co mogłoby być produkowane w fabryce. Pojawiające się pogłoski o ulokowaniu na Żeraniu produkcji Nissana Micry nie zostały potwierdzone


Piotr Kozłowski (moto.pl), źródło: RMF FM

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Wto, 17.04.2012, 12:43
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3978
Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
Post Re: Co dalej z FSO?
Już straciłem nadzieje co do przyszłości FSO, ale jeśli słowa zamienią się w ciało to będę uradowany. Wystarczy, że straciliśmy Stocznie. Niech chociaż FSO nie upadnie. Takie potwierdzenia to mnie mało interesuje. Nieraz się potwierdzały pogłoski o negocjacjach, a potem wychodziło, że nic z tego nie wyszło. Czekam na pierwsze efekty tej rozmowy. Poza tym rząd miałby obniżyć podatek dla jednego inwestora w czasie gdy robi cięcia i podwyższa podatki dla wszystkich innych branż. Też jakoś wątpie, że rząd się na to zgodzi. Sprawiają zresztą cały czas wrażenie, że los FSO jest im obojętny.


Wto, 17.04.2012, 13:02
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 170 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018