|
|
Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 6:24
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
[Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Autor |
Wiadomość |
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Szakall69 napisał(a): to co wg Ciebie powinienem czytac ? Onet ? w zeszlym roku nie zostawiliscie na nim suchej nitki odnosnie artukolow o F1 Portale ktĂłre stricte zajmujÄ… siÄ™ tematykÄ… F1 Jest kilka dobrych Polskich portali.
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Pią, 30.07.2010, 19:41 |
|
|
horch
Postów: 355 Miejscowość: wietrzne miasto
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Wlasnie tak jak napisal Kobi. Takie portale jak Onet, WP czy Interia wypisuja takie glupoty, ze mozna tam wejsc i poczytac tylko po to zeby sie posmiac. Tak jak ten artykul, ktory wkleiles i w ktorym jest napisane ze Bernie jest czlonkiem FIA Dla tych pisakow z tych portali nie ma znaczenia czy to FIA czy FOM.
|
Pią, 30.07.2010, 19:59 |
|
|
malinkov
Postów: 1
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Całkowicie się z Wami zgadzam. Ludzie piszący o motoryzacji na większości portalach typu onet, wp są w tym "zieloni".
|
Czw, 09.09.2010, 20:35 |
|
|
janek7
Postów: 101 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Konstal 105Na
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2009] - tory, zespoły, ciekawostki
Tapir napisał(a): ZabijÄ… to, co jest ciekawe w F1 - strategiÄ™. Szkoda, bo czasem walka w pit-stopach i kombinowanie z iloĹ›ciÄ… paliwa byĹ‚o o wiele ciekawsze niĹĽ walka na torze, zwĹ‚aszcza, ĹĽe jest parÄ™ torĂłw, na ktĂłrych ciężko jest wyprzedzać i teraz bÄ™dzie jechać taka procesja od poczÄ…tku do koĹ„ca podobnym tempem dobrze, ĹĽe WTCC zostaje normalne lordzofmafia napisał(a): Piotr_24 napisał(a): zrobic redukcje budzetĂłw i finito. Ĺ»adnej redukcji budĹĽetĂłw To jest F1, a nie niskobudĹĽetowe wyĹ›cigi trupĂłw ze zĹ‚omowiska. Cholera mnie bierze na to co wyprawia z F1 Eclestone czy jak tam siÄ™ zwie ten stetryczaĹ‚y pajac Jak kogoĹ› nie stać na starty w tej serii to ma do wyboru milion innych, taĹ„szych. Tu powinno być to co najlepsze, najnowoczeĹ›niejsze i najdroĹĽsze. Kolejnym pomysĹ‚em, ktĂłry napawa mnie obrzydzeniem do tego sportu jest zakaz tankowania bolidĂłw od przyszĹ‚ego sezonu. To co teraz bÄ™dzie, wyĹ›cigi cystern? Czy tej jeĹ‚op wogĂłle myĹ›li? Jak w bolidzie upchać zbiornik paliwa od ciÄ…gnika siodĹ‚owego (a taki bÄ™dzie potrzebny przy ich spalaniu)? Dla mnie F1 z sezonu na sezon umiera. Najpierw wprowadzili dziwacznÄ… i pozbawionÄ… sensu sesjÄ™ kwalifikacyjnÄ…. Potem ujednolicili dostawcÄ™ opon i paliwa... Niech jeszcze wprowadzÄ… jednego dostawcÄ™ nadwozi i silnikĂłw, a nikt normalny juĹĽ tego badziewia oglÄ…dać nie bÄ™dzie chciaĹ‚... Kobi napisał(a): GĹ‚Ä™boko zastanawiam siÄ™ czy bÄ™dÄ™ Ĺ›ledziĹ‚ zmagania F1 w przyszĹ‚ym sezonie. Wszystko staje sie udziwnione, skomplikowane i nie do koĹ„ca zrozumiaĹ‚e. Brak tankowania jeszcze bardziej sprawi, ĹĽe F1 bÄ™dzie nudna. Co do stawania samochĂłdĂłw pod koniec wyĹ›cigu to raczej nie spodziewaĹ‚ bym siÄ™ czegoĹ› takiego. WyĹ›cig z pewnoĹ›ciÄ… bÄ™dzie albo krĂłtszy albo zbiorniki bÄ™dÄ… wiÄ™ksze, obstawiam to pierwsze. Nie oszukujmy siÄ™ ale juĹĽ ten sezon jest frustrujÄ…cy i ...nudny. MaĹ‚o byĹ‚o naprawde ciekawych wyĹ›cigĂłw w tym sezonie, wiÄ™cej szumu jest po wyĹ›cigu i w trakcie przerw miÄ™dzy jednym, a drugim wyĹ›cigiem.
Tak z ciekawości zapytam cytowanych. Mamy końcówkę tego sezonu, jak go oceniacie w kontekście tych przewidywań? Uważacie że wyszło znacznie lepiej niż się wtedy wydawało, czy faktycznie jest aż tak źle, czy rzeczywiście przestaliście śledzić F1 i dlatego nie wiecie? Pytam bo wtedy, kiedy to pisaliście, myślałem podobnie - zakaz tankowania, coraz bezpieczniej, coraz większe ujednolicenie, wyrównywanie szans, ograniczanie ryzyka na rzecz bezpieczeństwa...jednak ja jestem zupełnie innego zdania, ten sezon mi się podoba (może nie tak jak 2007 który jest moim ulubionym jak dotychczas sezonem, a oglądam je od deski do deski od 2004 roku), jest znacznie lepszy od 09 gdzie Brawn GP rozdawało karty i w dodatku faworyzując Buttona zabili walkę o tytuł, jedyną kwestią było czy RBR dogoni ich jeszcze w sezonie, czy już po, okazało się że niestety po i pan Przycisk mógł świętować mistrzostwo już na Interlagos, przed debiutującym i zamykającym sezon GP Abu Dhabi. Teraz jest niesamowita walka o oba tytuły - na 4 wyścigi przed końcem mamy 5 realnie (a 8 matematycznie) walczących o tytuł kierowców i 2 teamy (Massa zawiódł..) walczące o mistrzostwo konstruktorów. Ponadto, bardzo wiele razy w ciągu sezonu zmieniał się lider jak i cały układ sił - najpierw szok po GP Bahrajnu, notabene okropnie nudnym wyścigu, po którym wydawało się, że sezon będzie okrutnie nudny a Ferrari go, po nieundanym roku 2009, zmiażdży. Potem na maruderów kubeł zimnej a zarazem przepysznej wody wylało świetne GP Australii, najlepszy wyścig jaki widziałem do tej pory. Dominacja Ferrari została nie tyle podważona co raczej zburzona. Button wyłaniał się jako lider McLarena i ktoś, kto mógłby zagrozić pozycji Hamiltona w teamie z Woking, co byłoby bez precedensu bo wiadomo jak Lewisa rozpieszczają odkąd tam przybył w 2007 (a i wcześniej w ich programie rozwoju młodych kierowców). Ponadto świetny wynik Kubicy podważył wcześniejsze przekonania że Renault będzie co najwyżej piątym teamem patrzącym pod górę na Wielką Czwórkę RBR - Ferrari - McLaren - Mercedes GP. Niestety przez debiutanta, kiepskiego w dodatku, Pietrowa, jako zespół właśnie tylko o piąte miejsce mogą się upominać. Kolejna sensacja to fatalna postawa Schumachera, wszyscy zastanawiali się czy to tylko chwilowa zapaść formy starego mistrza, brak przyzwyczajenia zbyt długa przerwa, czy też Michael jest już po prostu za stary - w końcu Rosberg jeździł znacznie lepiej. Potem kiedy wydawało się że RBR ma dominujący samochód i Vettelowi może zagrozić tylko Webber, nadrabiał regularnie McLaren, a od Hockenheimu zaatakował mocno Alonso. Nie będę się już rozpisywał co się jeszcze działo, tak czy siak poza Bahrajnem uważam ten sezon za udany i całkiem ciekawy, szczególnie pod kątem tabeli bieżącej klasyfikacji generalnej po każdym GP. A co wy o nim myślicie?
_________________ RWD über alles
|
Pon, 04.10.2010, 20:41 |
|
|
lordzofmafia
Postów: 6258 Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Nie sądzę by obecny, dość udany sezon był wynikiem zakazu tankowania. Stawiałbym raczej na porządnie wykonaną robotę przez inżynierów. W końcu nie mają zbyt dużo do roboty. Jedyne nad czym mogą siedzieć to aerodynamika. Dalej uważam, że zakaz testów, modyfikacji silników, ujednolicanie i inne wynalazki Berniego zabijają ten sport. Jak ktoś chce równych szans, albo walki "zderzak w zderzak" to niech się przeniesie do Porsche lub Maserati Cup, NASCAR lub IRL. W F1 nie o to chodzi. To jest sport, w którym zawsze największy popis dawali inżynierowie. Ktoś był "genialniejszy" od innych i budował bolid, który nokautował rywali. W całej, ponad 50-cio letniej historii F1 rzadko zdarzały się sezony, w których mogły rywalizować o zwycięstwo więcej niż dwie ekipy. I tak ma być! F1 ma być jak selekcja naturalna, tylko najsilniejszy (czyt. najbogatszy lub najsprytniejszy) wygrywa. Chcecie równych szans? Nie tu powinniście szukać
_________________ Old Opels never die!!! Opel - Wir lieben autos Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel 08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(
|
Wto, 05.10.2010, 19:39 |
|
|
janek7
Postów: 101 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Konstal 105Na
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
A tu się z tobą w zupełności zgadzam. Powinno się, przede wszystkim, odejść od tego pieprzenia o ekologii bo to co emituje do atmosfery F1 to kupa...śmiechu. Oglądałem niedawno na Planete dokument o światowej emisji gazów (nie tylko CO2 ale przede wszystkim gorszego świństwa), gdzie podali że produkcja JEDNEJ CZWARTEJ energii elektrycznej w Chinach emituje równowartość CO2 emitowanego przez światową motoryzację pojmowaną jako suma ruchu cywilnego, sportowego, transportowego. Wszystkie ciężarówki, autobusy, samochody świata robią tyle syfu, co ćwierć chińskich elektrowni. Na logikę, F1 to pewnie znacznie mniej niż 1% światowych zanieczyszczeń motoryzacyjnych...niestety "ekologiczne" lobby (piszę w cudzysłowie bo odsetek tych zielonych gnid, którym faktycznie zależy na przeżyciu Modliszki Pospolitej i tym podobnych, jest mniej więcej tak duży, jak odsetek światowych zanieczyszczeń produkowanych przez F1) ma duże interesy finansowe w tym, by iść w kierunku downsizingu i ograniczania mocy. Doskonałym przykładem są, przytaczane tu wcześniej, zapędy Volkswagena, by promować w F1 swoje silniki TSI. A kogo obchodzi, że moc silników bolidów może przez to spaść z obecnie już marnych ok. 750 KM do 600-650 KM? W końcu dla rekinów motoryzacyjnego biznesu liczy się zysk a nie widowiskowość, nie oszukujmy się - nawet dla Ferrari ważniejsze od umiejętności Alonso są korzyści związane z bankiem Santander, który go sponsoruje. Nie ma w ich pieprzeniu o "relacjach jak w rodzinie" wiele ponad zasłone dymną i słodkie gesty do tępej (jak im się, niestety częściowo słusznie, zdaje) publiczności. Dlatego wprowadzi się bardziej korzystną - nie sportowo, nie ekologicznie - ale ekonomicznie opcję, w końcu kibicom zawsze można to wytłumaczyć albo ekologią, albo bezpieczeństwem kieroców, a jak wiemy najlepiej działa zmiksowanie tych dwóch archetypów politycznego przekrętu - ekologia i bezpieczeństwo, magiczne słowa-klucze.
Masz dużo racji, rzygać się chce już od tych ograniczeń, zabezpieczeń, cięć kosztów, czy jakkolwiek to nazwać...
_________________ RWD über alles
|
Śro, 06.10.2010, 13:12 |
|
|
Tapir
Postów: 4215 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... 080455.stmzwróćcie uwagę na autora, Mark Hughes to nie jest pierwszy lepszy dziennikarz z łapanki w onecie.
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
|
Wto, 12.10.2010, 20:27 |
|
|
horch
Postów: 355 Miejscowość: wietrzne miasto
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Inna sprawa jest to, ze Hughes jest zagorzalym wielbicielem Kubicy i glownie tak o nim pisze. Co zreszta wcale nie tak bardzo mija sie z prawda. Jakby ktos chcial po polsku: http://f1zone.pl/news/7635/kubica_prawd ... ie_f1.html
|
Wto, 12.10.2010, 21:42 |
|
|
Tapir
Postów: 4215 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
felieton Mikołaja Sokoła napisany jeszcze przed GP Korei. Cytuj: Bardzo chciałbym napisać powyższy tytuł w liczbie mnogiej, ale niestety nie mogę... Motorsportowe wydarzenia minionego weekendu sprawiły, iż z bólem serca muszę pozostać przy liczbie pojedynczej.
Tytułowy bohater tekstu, w którym nie zamierzam użyć ani jednego nazwiska – uważni kibice wyścigów sami się zorientują, o jakich postaciach mowa – poprzedni weekend spędził na swojej ulubionej ostatnimi czasy rozrywce. Po powrocie z Grand Prix Japonii, mając w perspektywie morderczą podróż do Korei i kolejną bolesną zmianę czasu, spędził trzy dni z rzędu w rajdówce, a wcześniej musiał jeszcze zapoznać się z liczącą niemal 300 kilometrów trasą odcinków specjalnych Rajdu Antibes.
Kolejny raz wsiadł w antyczne, przednionapędowe Renault Clio Super 1600 i bezlitośnie ograł wielu rywali, którzy w rajdach startują zawodowo, a nie hobbystycznie. Byli wśród nich jego rodacy, cieszący się wsparciem możnych sponsorów. Mają zbudowane wokół siebie profesjonalne zespoły i po odcinkach specjalnych śmigają nowiuteńkimi rajdówkami. Wyczyn hobbysty, który zajął trzecie miejsce w przedostatniej rundzie rajdowych mistrzostw Europy, sugeruje jednak zmianę określenia na „śmigają”.
Nasz pozytywny bohater ma do dyspozycji siedmioletni samochód z silnikiem w specyfikacji z 2005 roku. Obsługuje go niewielki, prowincjonalny włoski zespół. Patrząc na wypasione ciężarówki serwisowe innych kierowców oraz na lśniące, najnowsze rajdówki Super 2000, mój redakcyjny kolega stwierdził, że zmęczone trudami rajdu i połatane czarną taśmą klejącą Clio wygląda jak poskładane w pobliskim garażu przez bandę szalonych mechaników-amatorów.
Trudno nie przyznać mu racji. Błyszczące samochody rywali to najnowszy krzyk rajdowej technologii: klasa Super 2000, z napędem na cztery koła i silnikiem mocniejszym o dobre kilkadziesiąt koni mechanicznych od wysłużonego Clio. Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, jaką to daje przewagę na górskich odcinkach, z podjazdami i ciasnymi nawrotami. Jedyną przewagą starszej rajdówki jest niższa masa. Mimo tego przednionapędowe auto o niższej mocy, prowadzone przez rajdowca-hobbystę, nie powinno znaleźć się przed samochodami klasy Super 2000. Jak to ujęła Anna Andreussi, pilotka czterokrotnego mistrza Włoch Paolo Andreucciego: – Nigdy nie widziałam, żeby „ośki” wygrywały z Super 2000!
Dla kontrastu mamy przykłady kilku występów naszych rodaków na torach wyścigowych. Na Hockenheim w ostatniej rundzie markowych pucharów Seata Leona i Volkswagena Scirocco nasi reprezentanci walczyli o mistrzowskie tytuły. Kierowca Leona wygrał w tym sezonie najwięcej wyścigów i przez większość sezonu prowadził w punktacji, ale „pech” w ostatniej rundzie pozbawił go mistrzowskiego tytułu. W pucharze Scirocco polski kierowca wygrał na początku sezonu dwa wyścigi z rzędu i ogółem sześciokrotnie stanął na podium, ale po dramatycznym i „pechowym” finale sezonu ostatecznie zajął w punktacji trzecią lokatę.
Na deser cukiereczek, czyli wyścig Pucharu Europy Północnej Formuły Renault 2000. Na dystansie piętnastu okrążeń Nürburgingu polski kierowca został zdublowany dwukrotnie. Jechał co prawda starszym modelem wyścigowego Tatuusa, ale w ulewnym deszczu i koszmarnych warunkach znaczenia nabierają umiejętności kierowcy, a nie klasa sprzętu. Umiejętności starczyło na uzyskanie najlepszego czasu okrążenia gorszego zaledwie o nieco ponad 15 sekund od rezultatu zwycięzcy, który nota bene urodził się w Koszalinie, ale reprezentuje barwy Niemiec.
Pozostaje mi na koniec wyrazić zaniepokojenie faktem, iż opisany powyżej polski kierowca wyścigowy już w najbliższy weekend będzie komentował w telewizji poczynania swoich „kolegów po fachu”, rywalizujących w Grand Prix Korei. To trochę tak, jakby w roli eksperta podczas finałów piłkarskich mistrzostw świata zatrudnić gracza trzecioligowej drużyny, który w dodatku lubi strzelać samobóje. Cóż, Polak potrafi...
Mikołaj Sokół
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
|
Wto, 26.10.2010, 20:29 |
|
|
horch
Postów: 355 Miejscowość: wietrzne miasto
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Nowy kalendarz zatwierdzony dzisiaj przez FIA. 20 wyscigow i kolejny nowy w Indiach. Miejmy nadzieje, ze sie wyrobia.
|
Śro, 03.11.2010, 18:08 |
|
|
janek7
Postów: 101 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Konstal 105Na
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
"Rosyjski koncern Marussia Motors został udziałowcem teamu Formuły 1 Virgin Cosworth. Strony nie podały wartości transakcji oraz wysokości pakietu akcji, ale poinformowały, że w przyszłym roku zespół będzie się nazywał Marussia Virgin-Cosworth. Tajemnicą jest rozmiar udziałów nowego właściciela, choć nieoficjalnie mówi się, że jest to pakiet większościowy."
A niech mnie szlag, Rosjanie w F1! Czyż to nie idealna okazja żeby pozbyć się Pietrowa z Renault? Go go Boullier działaj, na pewno Pietrow będzie bardziej zadowolony z reprezentowania rosyjskiego teamu, z reklamami rosyjskiej wódki. A może nawet dadzą mu Marussię, jak dołączy do post-Virgina? A co do osiągów, chyba mu nie zrobi większej różnicy... i tak nie zdobywa punktów.
Za to w Renault miał by z kim Kubica walczyć o klasyfikację konstruktorów, gdyby wzięli Glocka. Taka wymiana Glock za Pietrowa, dla wszystkich korzyści, rosyjscy sponsorzy Virgina byliby wniebowzięci posiadaniem Pietrowa, rozpoznawalnego ruskiego kierowcy u siebie, a Glock jest dużo lepszym kierowcą od Witka więc cieszyłby się też Kubica. I francuscy kibice Renault!
_________________ RWD über alles
|
Czw, 11.11.2010, 20:38 |
|
|
Tapir
Postów: 4215 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
kumpel mi podesłał: Cytuj: Atmosfera na spotkaniu sponsorów z Montezemolo po wyścigu była fatalna. Shell, Brembo, ale przede wszystkim Etihad i Mubadala ogłosili, że ta "żałosna przegrana" (cytat), kosztowała ich wizerunek i sponsorów około miliard dolarów. Kazano Montezemolo wyciągnąć z tego wnioski, znaleźć odpowiedzialnych za tę fatalną sytuację. Ponadto skrytykowano nieistniejącego od wyścigu w Brazylii w 2008r Massę. Sponsorzy zagrozili, że jeśli nic się nie zmieni, to zrewidują niektóre zapisy z Ferrari, dotyczące kwot wypłacanych zespołowi oraz utrzymania Ferrari World, za które teraz samo Ferrari nie płaci nic – za wszystko płacą Arabowie. Ogólne wrażenie ze spotkania jest takie, że Montezemolo został przyparty do ściany
To są przecieki ze spotkania Montezemolo-sponsorzy (tej informacji na pewno nigdzie nie będzie, od razu mówię, że jej źródło nie jest oficjalne, ale jest bliskie wysłannika Shell do Abu Dhabi) i małe podsumowanie ostatniego wyścigu: http://img574.imageshack.us/img574/3095/34046044.gif
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
|
Pon, 15.11.2010, 19:02 |
|
|
Tapir
Postów: 4215 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
|
Wto, 16.11.2010, 23:51 |
|
|
carrer
Postów: 16 Miejscowość: Warszawa
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
janek7 napisał(a): A niech mnie szlag, Rosjanie w F1! CzyĹĽ to nie idealna okazja ĹĽeby pozbyć siÄ™ Pietrowa z Renault? Go go Boullier dziaĹ‚aj, na pewno Pietrow bÄ™dzie bardziej zadowolony z reprezentowania rosyjskiego teamu, z reklamami rosyjskiej wĂłdki. A moĹĽe nawet dadzÄ… mu MarussiÄ™, jak doĹ‚Ä…czy do post-Virgina? A co do osiÄ…gĂłw, chyba mu nie zrobi wiÄ™kszej różnicy... i tak nie zdobywa punktĂłw.
Dla Roberta byłoby to dobre. I ogólnie dla całej stawki kierowców. Pietrow nie jest zbyt dobrym zawodnikiem, siedzi tam tylko dla kasy. A tak będzie jeszcze jeden towarzysz dla Rosjanina i razem będą liczyć sobie pieniądze.
_________________ Suknie ślubne na 2011 moje dzieła.
|
Śro, 17.11.2010, 19:14 |
|
|
Tapir
Postów: 4215 Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
|
Czw, 18.11.2010, 21:41 |
|
|
carrer
Postów: 16 Miejscowość: Warszawa
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Fajna galeria. Zdjęcie o numerze 31 jest trochę dwuznaczne zainteresowani niech przejrzą galerię, dlatego nie zdradzam szczegółów
_________________ Suknie ślubne na 2011 moje dzieła.
|
Sob, 20.11.2010, 1:21 |
|
|
Emer
Postów: 1832 Miejscowość: SG
Samochód: 323F (BJ)
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Cytuj: Stało się to, o czym od dawna informowały zachodnie media. Grupa Lotus i Renault w środę oficjalnie poinformowały o połączeniu swoich sił. W przyszłym sezonie F1 Robert Kubica będzie się ścigał w ekipie Lotus Renault GP.Umowa z Grupą Lotus dotycząca została zawarta do 2017.
- Nie ma lepszej platformy do promocji sportów motorowych niż F1. Mamy nadzieję na owocną współpracę - powiedział szef Grupy Lotus - Dany Bahar. onet.pl dodatkowe info z f1.pl Cytuj: (...) Zgodnie z ujawnioną wcześniej strategią, firma Renault sprzedała swoje udziały w ekipie z Enstone (25 procent) większościowemu właścicielowi, spółce Genii Capital, zadawalając się rolą dostawcy silników dla kilku zespołów Formuły 1. Dzięki temu szefowie Genii Capital mogli odstąpić dużą część udziałów Lotusowi, podpisując z Malezyjczykami siedmioletni kontrakt. – w konsekwencji zespół został przemianowany na Lotus Renault GP Team i w przyszłym roku wystartuje w czarno-złotych barwach, znanych z wyścigowych aut Lotusa z lat 70. i 80. (...) Ciekawe jak w tej sytuacji zachowa się ekipa Tony’ego Fernandesa, która widnieje na przyszłorocznej liście mistrzostw świata jako Team Lotus. Co więcej, malezyjski zespół również będzie korzystał z silników Renault i zamierza przemalować swoje auta na czarno-złote barwy.
_________________ <--- To było moje autko - Cadillac De Ville '92; 4.9L V8...
|
Śro, 08.12.2010, 10:58 |
|
|
Piotr_24
Postów: 797 Miejscowość: Gliwice / Lubliniec
Samochód: Audi A4
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Hmmm....nie mam pojecia co powiedziec , nie wiem czy dobrze sie stało , dla mnie teraz ten zespół to wielki znak zapytania
_________________ Live ist brutal in zasadzkas
|
Śro, 08.12.2010, 15:09 |
|
|
malyszu
Postów: 26
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Jedno można powiedziec na pewno. Pięknie bolid w nowych barwach się prezentuje jak dla mnie.
|
Czw, 09.12.2010, 14:42 |
|
|
Piotr_24
Postów: 797 Miejscowość: Gliwice / Lubliniec
Samochód: Audi A4
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
malyszu napisał(a): Jedno moĹĽna powiedziec na pewno. PiÄ™knie bolid w nowych barwach siÄ™ prezentuje jak dla mnie. PiÄ™kny wyglÄ…d to nie wszystko , mam nadzieje ze bedzie rĂłwnie pieknie smigac po torach jak wyglÄ…da
_________________ Live ist brutal in zasadzkas
|
Czw, 09.12.2010, 15:18 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |