|
|
Obecny czas: Czw, 25.04.2024, 20:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
[Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Autor |
Wiadomość |
horch
Postów: 355 Miejscowość: wietrzne miasto
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
FIA zaakceptowała pomysł zastąpienia dotychczasowych 2,4-litrowych jednostek V8 nową formułą silników od 2013 roku. Nowymi jednostkami będą 1,6-litrowe, czterocylindrowe silniki z bezpośrednim wtryskiem. Chociaż będzie na nie nałożony limit 12,000 obrotów na minutę i najprawdopodobniej spalanie obniży się o 35%, to jednak systemy odzyskiwania energii powinny utrzymać wyjściową moc na dotychczasowym poziomie. Na rok 2013 kierowcy zostaną również ograniczeni do zaledwie pięciu silników w sezonie, jednak i ten limit zostanie zmniejszony do czterech następnego roku.
Od przyszlego roku zniesiono oficjalnie polecenia zespolowe i kilka innych zmian jak ruchome tylne skrzydla czy zywotnosc skrzyn biegow.
f1wm.pl
|
Pią, 10.12.2010, 18:10 |
|
|
lordzofmafia
Postów: 6258 Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
O co chodzi z tą żywotnością skrzyń? Nie bardzo da się wywnioskować z tekstu... Ciekawe jak będą brzmiały te cztero-cylindrowe szlifierki i jak będzie z ich żywotnością. Chyba jednak moc spadnie dość znacznie, szkoda. P.S. Niech któryś z modów otworzy temat dotyczący sezonu 2011 i przeniesie stosowne posty
_________________ Old Opels never die!!! Opel - Wir lieben autos Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel 08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(
|
Pią, 10.12.2010, 19:12 |
|
|
horch
Postów: 355 Miejscowość: wietrzne miasto
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Skrzynie beda musialy wytrzymac 5 a nie 4 wyscigi. Moc z powodu turbo nie spadnie i bedzie to ok 750 KM. A co do tematu to moze otworzyc cos takiego jak "Sezon ogorkowy w F1" i tam wrzucac co nie dotyczy danego sezonu czy cos takiego. A jak nie to 2011 i tyle.
|
Pią, 10.12.2010, 20:55 |
|
|
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Ja pier.... 1.6 w bolidzie Formuły 1 ... to już naprawdę jest szczyt ekodebilizmu ...
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Pią, 10.12.2010, 22:54 |
|
|
BmwM5
Postów: 3894
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
1.6? serio? lol
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Pią, 10.12.2010, 23:08 |
|
|
lordzofmafia
Postów: 6258 Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
horch napisał(a): Moc z powodu turbo nie spadnie i bedzie to ok 750 KM. W poprzednim poĹ›cie nic nie napisaĹ‚eĹ› o turbo ;) Kobi napisał(a): Ja pier.... 1.6 w bolidzie FormuĹ‚y 1 ... to juĹĽ naprawdÄ™ jest szczyt ekodebilizmu ... O ile mnie pamięć nie myli, to na poczÄ…tku lat '90 byĹ‚y silniki 1,5 turbo. WiÄ™c nie jest tak Ĺşle OgĂłlnie czym bÄ™dÄ… napÄ™dzane F1 jest mi obojÄ™tne do momentu, w ktĂłrym wprowadzÄ… diesela lub silniczki od wycieraczek. OczywiĹ›cie lepiej brzmi 2,4 V8, lub 3,0 V10 niĹĽ 1,6 R4. Jednak zawsze to lepiej niĹĽ 2,0 TDI Ps. Kobi otwĂłrz nowy temat i poprzenoĹ› posty
_________________ Old Opels never die!!! Opel - Wir lieben autos Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel 08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(
|
Sob, 11.12.2010, 14:24 |
|
|
horch
Postów: 355 Miejscowość: wietrzne miasto
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
lordzofmafia napisał(a): horch napisał(a): Moc z powodu turbo nie spadnie i bedzie to ok 750 KM. W poprzednim poĹ›cie nic nie napisaĹ‚eĹ› o turbo ;) Nie pisalem bo nigdzie to nie jest potwierdzone. Jak na razie to tylko plotki ale wielce prawdopodobne.
|
Sob, 11.12.2010, 17:06 |
|
|
BmwM5
Postów: 3894
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
przecież to głupota... w F1 jest kompletnie bez różnicy czy silnik to V8 czy R4 rodem z golfa... i tak ten silnik jest drogi w ch*j.. spalanie? niech dadzą w F1 Etanol. mi tam to paliwko pasuje.
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
|
Sob, 11.12.2010, 18:47 |
|
|
Emer
Postów: 1832 Miejscowość: SG
Samochód: 323F (BJ)
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
Cytuj: We wtorek Virgin Racing Team ogłosił, że w nadchodzącym sezonie F1 partnerem młodego Niemca Timo Glocka będzie Jerome D'Ambrosio. Młody Belg zastąpi Lucasa di Grassiego. (...)11 listopada na konferencji prasowej w Abu Zabi władze teamu ujawniły, że rosyjski producent luksusowych aut sportowych, Marussia, wykupił większościowy pakiet akcji. http://www.sport.pl/F1/1,96297,8849983,F1__D_apos_Ambrosio_zastapi_di_Grassiego.html p.s. kiedy pojawi się wątek 2011?
_________________ <--- To było moje autko - Cadillac De Ville '92; 4.9L V8...
|
Śro, 22.12.2010, 9:51 |
|
|
choopster
Postów: 2897 Miejscowość: Inowrocław | Poznań
|
Re: [Formuła 1 - sezon 2010] - tory, zespoły, ciekawostki
|
Śro, 22.12.2010, 20:20 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |