Dział o wszystkich sportach samochodowych
Wyślij odpowiedź

2004 Opel Vectra GTS V8 DTM

Śro, 23.06.2004, 14:13

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

(c): opel-performance.com

Śro, 23.06.2004, 15:50

za duzo naklejek, i za malo widac ;) ale fajna

Śro, 23.06.2004, 15:57

Najlepsza to jest ta od Playboya :wink:

Śro, 23.06.2004, 17:33

Ciekawi mnie ile w tym jest z Vectry oprĂłcz nadwozia.

Śro, 23.06.2004, 20:06

Guerrillero napisał(a):Ciekawi mnie ile w tym jest z Vectry oprĂłcz nadwozia.
Chyba tylko tyle.

Śro, 23.06.2004, 20:11

Nie lubie samochodĂłw z nalepkami,bo nic nie widze :?

Śro, 23.06.2004, 20:14

Lord to z pewnością dokładnie wytłumaczy :wink:

Śro, 23.06.2004, 21:12

Coś musiało na nią spaść...:| Widziałem juz w życiu ładniejsze GT.

Śro, 23.06.2004, 21:36

WYPASIONA :D

Śro, 23.06.2004, 23:23

Z playboya fajna bo czarna a reszta za duĹĽo naklejek

Śro, 23.06.2004, 23:45

Guerrillero napisał(a):Ciekawi mnie ile w tym jest z Vectry oprĂłcz nadwozia.


Yyyyyyy tylne i przednie lampy?? :lol: :lol: :lol: A tak serio to jest rama przestrzenna z nałożonym plastikowym nadwoziem o wyglądzie Vectry.

Specyfikacja:
Vehicle: Opel Vectra GTS V8
Engine Type: V8-engine, longitudinal at front, cylinder bank angle 90°, cylinder interval 102 mm, four chain-operated overhead camshafts, four valves per cylinder, two air-intake restrictors with a diameter of 28 mm each
Displacement: 3998 cc
Bore: 93.0 mm
Stroke: 73.0 mm
Compression: 13.0:1
Output: approx. 348 kW/475 hp at 6,800 rpm
Max. torque: approx. 510 Nm at 5,500 rpm
Engine management: Bosch MS 2.9.2
Emission control: three-way catalytic converter
Lubrication: dry-sump
Transmission: longitudinal transaxle competition gearbox (DTM control part, manufacturer: X-trac) with six spur gears, non-synchronised, sequential gearshift, fixed gear ratios, variable total ratio; carbon fibre clutch, mechanical self-locking differential; rear wheel drive
Body: tubular frame with integrated CFK driver’s safety cell, integrated safety concept with crash boxes at front and rear as well as lateral crash structure, double-layer aerofoil with DTM control profile
Fuel tank: 70 l
Length: 4,883 mm
Width: 1,850 mm
Height: 1,250 mm
Wheelbase: 2,800 mm
Track: 1,600 mm front, 1,550 mm rear
Suspension: double wishbones front and rear, central wheel mounts, adjustable anti roll-bars front and rear, shock absorbers compression and rebound adjustable, power steering
Wheels: front 10x18 inch, rear 11x18 inch
Wheels: front 265/660 R18, rear 280/660 R18 (DTM control tyres, manufacturer: Dunlop)
Tyres: front self-ventilated carbon discs (diameter 380 mm),
rear self-ventilated carbon discs (diameter 340 mm), aluminium brake callipers with six pistons front and four pistons rear (DTM control parts, manufacturer: AP)
Weight: 1,080 kg, driver included

Czw, 24.06.2004, 9:53

Szkoda, ĹĽe nie ma konkretnych osiÄ…gĂłw :?

Czw, 24.06.2004, 16:12

el_payaco napisał(a):Szkoda, ĹĽe nie ma konkretnych osiÄ…gĂłw :?


Bo te się zmieniają w zależności od przełożeń w skrzyni.

Czw, 24.06.2004, 16:18

To to ja jeszcze wiem, chodziło mi o przybliżone...

Czw, 24.06.2004, 16:24

Przybliżone?? No to strzelam. 4.0s do 100 i 300 km/h. Oczywiście w zależności od przełożeń.

Pią, 25.06.2004, 15:25

MOZE MI KTOS POWIEDZIEC DLACZEGO W DTM STARTUJA SAME SEDANY?? :evil: BO COUPE BYLY LADNIEJSZE W UBIEGLYM SEZONIE... :?

Pią, 25.06.2004, 16:44

To bardzo proste. Sprzedaż modeli coupe u wszystkich startujących producentów jest marginalna. W rankingach sprzedaży prowadzą właśnie sedany (czy liftback w przypadku Opla). Sami producenci zażądali zmiany modeli startujących w tych zawodach. To ponoć podnosi prestiż. Szczerze mówiąc ja też wolałem coupe.

Pią, 25.06.2004, 16:55

Najśmieszjejsi są ludzie, którzy kupuja samochód, bo wygrywa w wyścigach/rajdach. Do tego myślą, że to prawie to samo auto.

Pią, 25.06.2004, 18:50

Może i są śmieszni ale na tym opiera się sprzedaż aut. To amerykanie chyba powiedzieli w latach '60: "wygraj w niedzielę, więcej sprzedasz w poniedziałek".

Nie, 27.06.2004, 7:44

NO ALE NAJLEPSZE JEST TO ZE TE ,,SEDANY'' MAJA 2 DRZWI BO TE CO W NORMALNYCH SIE DO TYLU WSIADA NIE ISTNIEJA :lol:
Wyślij odpowiedź