Switch to full style
Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Wyślij odpowiedź

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Czw, 02.03.2017, 19:42

W sumie nie rozumiem tej opcji, serio tam będzie więcej litrów bagażnika żeby co... dopchać pod sufit?

Poza tym wygląda IMO genialnie.. jak na Panamere ;)

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Czw, 02.03.2017, 19:43

Kobi napisał(a):Dzisiaj I nie shooting brake a Sport Turismo.

Tak coś czułem ;-)

A mnie się podoba, bardziej od sedana.

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Czw, 02.03.2017, 19:54

Nie jest żle, ale właśnie zrobiła się trochę krowiasta.

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Czw, 02.03.2017, 20:07

johny napisał(a):Nie jest żle, ale właśnie zrobiła się trochę krowiasta.


A to jest jakaś wersja, w której tak nie wygląda? :mryellow:

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Czw, 02.03.2017, 21:04

Zwykła 2 generacja jest super :wink:

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Czw, 02.03.2017, 22:22

Nie bardzo rozumiem jaki cel ma ten samochód, bo chyba zwykły model najmniejszego bagażnika nie ma, a w tym raczej cementu wozić nikt nie będzie :)

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Pią, 03.03.2017, 9:40

"Zwykła" Panamera ma wbrew pozorom stosunkowo mały bagażnik, a Sport Turismo może być np: dla rodziny z dzieckiem która z jakiegoś powodu nie chce suva, wózek zmieści się do bagażnika idealnie.

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Pią, 03.03.2017, 10:11

Rules napisał(a):"Zwykła" Panamera ma wbrew pozorom stosunkowo mały bagażnik, a Sport Turismo może być np: dla rodziny z dzieckiem która z jakiegoś powodu nie chce suva, wózek zmieści się do bagażnika idealnie.


To jest tak abstrakcyjny przykład, że aż jestem w stanie sobie wyobrazić problem takich ludzi :D

Re: 2016 Porsche Panamera/ Sport Turismo

Śro, 17.10.2018, 11:03

W gamie Porsche nie mogło zabraknąć takiego modelu jak Panamera GTS. To jeden z lepiej sprzedających się wariantów poprzedniej generacji Panamery. Tym razem zadebiutował od razu w dwóch wersjach nadwozia, klasycznej oraz stylowego Sport Turismo.

Pod maską bez zmian względem poprzedniej generacji. Do uszu kierowcy nadal docierać będzie dźwięk mocnej 4.0 litrowej V8 o mocy 460 KM i momencie obrotowym 620 Nm. Sprint do setki zajmuje 4.1 s zaś prędkość maksymalną z jaką GTS może się poruszać wynosi 292 km/h.

Panamera GTS standardowo jest z obniżonym o 10 mm zawieszeniem, mocniejszymi hamulcami, tylnym skrzydłem z wersji Turbo oraz zmodyfikowanym systemem PASM (Porsche Active Suspension Management).

Ceny (w Niemczech) startują od 138 500 euro oraz 141 350 euro za wersje Sport Turismo.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Źródło: carscoops.com
Wyślij odpowiedź