|
|
Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 8:29
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bartek959
Postów: 512
|
1982 Audi Coupe Quattro
Cytuj: Tech Spec 1982 Audi Coupe Quattro Owner: Ola Johansson Location: Helsingborgsvgen, Sweden Occupation: Koeningsegg service & product development
Engine: '95 2.2-liter 20v i-5 with balanced & polished stock crank, Sten Parner rods and 81.5mm forged JE pistons, ported head, Mira-cut valves and seats, solid lifters and h/d springs, 285? Catcams, Dahlbck cam gear, steel timing gear, Precision PT67 turbo, PPF 60mm wastegate and 50mm BOV, fabricated intercooler end tanks, 3" aluminum tubing, pressure pipe, K&N filter and carbon intake, fabricated aluminum plenum with match-ported throttle bodies, fabricated 3" stainless turbo-back exhaust, two 25-row Setrab oil coolers, Pace radiator with fabricated end tanks, 40mm aluminum water pipes, expansion tank and thermostat housing, ATL 60-liter fuel cell, Siemens 980cc injectors and fabricated aluminum fuel rail
Drivetrain: '95 Audi A6 five-speed quattro transmission, Alcon 184mm twin-plate clutch modified to hydraulic release bearing, locked center differential (50/50) and '83 Audi 80 locked rear diff, larger driveshaft support bearings, Dione front/rear driveshafts, larger front CV joints
Exterior:'82 Audi Coupe body, '83 Audi 80 quattro floorpan, fabricated metal rocker panels, fenders, rear bumper, hood and louvers, fiberglass and carbon fiber front clip and grille built around modified '94 Coupe bumper, shaved door handles, '90 quattro fiberglass hatch, fabricated fiberglass rear wing built from three separate wings, carbon Coupe fan cover, Xenon headlights, Sikkens LB9K Candy white base with Audi S1 inspired striping in LY3H Laser red, LY7Q Atlas gray and 011 black
Interior: four Sparco Pro 2000 race seats with Sparco six-point safety belts, Sparco steering wheel, fabricated shifter and linkage, instrument panel and door panels fabricated from carbon fiber, VDO gauges, Elfa push buttons and warning lights, aluminum 40mm six-point rollcage
Thanks: Smllarens Bil, Stefan at Top'n Trim Interior Shop, Martens Paintshop, Ultra Motors, Bil & Industribroms, Joma Reklam, Koenigsegg, KG Knutsson, Marco Garver at MG Engineering, Mattias Vcks, Vispen, Philip Jepson, Jimmie Andersson and everybody else 705hp eurotuner.com Od razu mówię że to nie jest tjunink, tak [prawie] wyglądało oryginalne, legendarne Audi Quattro S1 startujące w grupie B!!!! : http://files.conceptcarz.com/img/audi/85_sport_auttro_s1_audi_01.jpg
|
Sob, 16.05.2009, 20:28 |
|
|
Edwardo308
Postów: 602 Miejscowość: Miłosław
Samochód: Gnojownik
|
Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Rozumiem, że te arcydzieła sztuki stolarskiej są po to aby te 705hp nie wysadziły Audice w powietrze, bo tylko to ratuje je od mojej krytyki OK, oryginał oryginałem, ale na pewno w latach 80' istniały bardziej finezyjne rozwiązania aerodynamiczne. Mechanika piękna, można by wzdychać i wzdychać
_________________ Istnieje milion powodów, dla których warto sprzedać* Scenica *ale szkoda mi kasy, którą w ten gnój włożyłem
|
Sob, 16.05.2009, 22:04 |
|
|
halosza
Postów: 987
Samochód: RWD
|
Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Niesamowicie wyglÄ…da, ale tych kucy to za duĹĽo;)
_________________ Motorized - blog dla zmotoryzowanych
|
Nie, 17.05.2009, 11:18 |
|
|
Thomson
Postów: 386 Miejscowość: Hrubieszów k/Zamościa
Samochód: VW Polo 1,9 SDI
|
Re: 1982 Audi Coupe Quattro
W zimie pewnie sobie dorabia, odśnieżając chodniki Ogólnie jestem na nie, ten cały pakiet aerodynamiczny psuje to auto.
_________________ Ksiądz to jednak bardzo mądry człowiek, sam ślubów udziela ale sam nigdy się nie ożeni.
|
Nie, 17.05.2009, 18:53 |
|
|
BjoernEinarRomoeren
Postów: 258 Miejscowość: Tarzan bucht
Samochód: Citroen DS3 WRC XL
|
Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Edwardo308 napisał(a): OK, oryginaĹ‚ oryginaĹ‚em, ale na pewno w latach 80' istniaĹ‚y bardziej finezyjne rozwiÄ…zania aerodynamiczne. W moim Colin Mcrae Rally 2005 jest niemal identyczny, wiÄ™c nie wiem co do niego chcesz.
_________________ also known as Superrally
|
Wto, 19.05.2009, 15:53 |
|
|
offloldowiec
Postów: 1889
|
Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Heh pewnie jezdzi duzo lepiej od oryginalnego S1 bo ma niezalezne zawieszenie. Chos nie jestem pewien czy S1 nie mialo juz niezaleznego.
_________________ Deszcze Niespokojne.
Mecze na żywo
|
Wto, 19.05.2009, 16:46 |
|
|
Szarak
Postów: 85 Miejscowość: Poznań
|
Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Jak dla mnie powala zarówno mocą jak i wyglądem. Nic tylko takie sobie sprawić choć wolał bym raczej słabsza wersje bo nie jestem pewien żebym opanował to cacko
|
Wto, 19.05.2009, 17:28 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |