Obecny czas: Czw, 11.12.2025, 19:23




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Audi Sport Quatro RS002 (gr.S) 
Autor Wiadomość

Postów: 128
Post Audi Sport Quatro RS002 (gr.S)
Przeglądałem forum i nic takiego nie znalazłem :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Jest to nastepca słynnej b-grupy który niestety (jak wiadomo) nie miał okazji wjechac na odcinki specjalne. Z tego co słyszałem autko to powstało w wielkiej tajemnicy(nie wiedzieli o nim nawet szefowie audi...) Pierwsze testy odbyły sie w okolichach Zlina, rajdówka dzieki silnikowi umieszczonemu centralnie prowadziła się duzo lepiej niz jej b-grupowy poprzednik :!:
Gdy informacja o tym samochodzie dotarła do szefa audi(Ferdynand Piech) nakazano zniszczyc wszystkie prototypy :arrow: na szczescie nie wszystkie zostały zlikwidowane :D
Zastanawia mnie tylko napis na tabliczce z Sinsheim Museum: 300PS :?:

http://dimg.163.com
http://www.sjmautotechnik.com[/img]

_________________
http://www.autosportretro.fora.pl/


Sob, 30.09.2006, 20:36
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4465
Post 
Bardzo interesujacy jest ten samochód, szkoda, że jednak nic nie wyszło z jego startów.

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..."


Sob, 30.09.2006, 22:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9296
Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
Post 
Jeździć może dobrze ale nie wygląda ;-)

_________________
locha lover


Nie, 01.10.2006, 7:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2386
Miejscowość: Miechów [KMI]
Samochód: FIAT Punto Evo
Post 
Zapewne bylby bardzo dobry ale wyglada jak jakas chinska zabawka a nie rajdowe Audi... :/

_________________
[']Zulu - 2 X 1990 - 11 II 2007[']
PAMIĘTAMY


Nie, 01.10.2006, 8:38
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1645
Post 
po tym jak Audi zaczęło mocno odstawać od konkurencji ze Sport Quattro to zdecydowali sie na centralnie umieszczony silnik. Troche szkoda, ze ten pojazd w ogóle nie wyjechał na szutry. Ładny nie jest, ale to raczej sprawa trzeciorzędna w tym aucie :)

_________________
Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.


Nie, 01.10.2006, 11:55
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22089
Post 
Pierwsze widzÄ™ takie Audi :shock:

_________________
https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/


Nie, 01.10.2006, 13:01
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 206
Post 
Junior napisał(a):
Zastanawia mnie tylko napis na tabliczce z Sinsheim Museum: 300PS

Mi się wydaje że wtedy już bardzooo groźne wypadki b-grupowymi furgolotami dały władzom do myslenia że trzeba ograniczyć moc samochodów na odcinkach.. No i zaczęto mysleć na grupą S jako następcę B-grupy! Niestety nie wypaliło jak widać..
Taka jest moja opinia na ten temat. :wink:

_________________
sex, beers & tranceee.. :]


Nie, 01.10.2006, 16:07
Profil

Postów: 128
Post 
ctrl_alt_delete napisał(a):
Junior napisał(a):
Zastanawia mnie tylko napis na tabliczce z Sinsheim Museum: 300PS

Mi się wydaje że wtedy już bardzooo groźne wypadki b-grupowymi furgolotami dały władzom do myslenia że trzeba ograniczyć moc samochodów na odcinkach.. No i zaczęto mysleć na grupą S jako następcę B-grupy! Niestety nie wypaliło jak widać..
Taka jest moja opinia na ten temat. :wink:


Mysle całkiem podobnie ale z drugiej strony skoro moc rajdowki została zmniejszona to dlaczego cały projekt s-grupy został wycofany :?
Szkoda, ze w necie jest tak mało informacji na temat tych autek :!:

_________________
http://www.autosportretro.fora.pl/


Nie, 01.10.2006, 16:20
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 206
Post 
Właśnie też mnie zastanawia to samo! Na temat S-group na necie nie ma praktycznie nic! :?
Choć moze chodzi o to żeby auto było bardziej podobne do rzeczywistych samochodów a nie jakieś wymyślone. Ale z drugiej strony mogli zrobić jakiś ostrzejszy regulamin..

_________________
sex, beers & tranceee.. :]


Pon, 02.10.2006, 12:43
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1645
Post 
Cytuj:
As well as the cancellation of Group B, the tragedies of 1986 also brought about the scrapping of Group B's proposed replacement: Group S.

Group S rules would have limited car engine power to 300 hp (225 kW). To encourage innovative designs, only ten examples of a car would have been required for homologation, rather than the 200 required for Group B. By the time of its cancellation, at least two Group S prototypes had been built: The Lancia ECV and the Toyota MR2, and new cars were also planned by both Audi (the 002 Quattro) and Ford (a Group S development of the RS200). The cancellation of Group S angered many rally insiders who considered the new specification to be safer than Group B and more exciting than Group A.

The Group S concept was revived by the FIA in 1997 as the World Rally Car specification which, as of 2006, is still in use. WRC cars are limited to 300 hp and require 20 examples of a model but, unlike Group S, are required to share certain parts with production cars.


http://www.answers.com/topic/group-b-1

_________________
Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.


Pon, 02.10.2006, 19:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018