 |
 |
 |
|
Obecny czas: Czw, 11.12.2025, 19:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Audi Sport Quatro RS002 (gr.S)
| Autor |
Wiadomość |
|
Junior
Postów: 128
|
 Audi Sport Quatro RS002 (gr.S)
_________________ http://www.autosportretro.fora.pl/
|
| Sob, 30.09.2006, 20:36 |
|
 |
|
Rules
Postów: 4465
|
Bardzo interesujacy jest ten samochód, szkoda, że jednak nic nie wyszło z jego startów.
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..."
|
| Sob, 30.09.2006, 22:18 |
|
 |
|
kenji
Postów: 9296 Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
|
Jeździć może dobrze ale nie wygląda 
_________________ locha lover
|
| Nie, 01.10.2006, 7:41 |
|
 |
|
Mefisto
Postów: 2386 Miejscowość: Miechów [KMI]
Samochód: FIAT Punto Evo
|
Zapewne bylby bardzo dobry ale wyglada jak jakas chinska zabawka a nie rajdowe Audi... 
_________________ [']Zulu - 2 X 1990 - 11 II 2007['] PAMIĘTAMY
|
| Nie, 01.10.2006, 8:38 |
|
 |
|
marcel911
Postów: 1645
|
po tym jak Audi zaczęło mocno odstawać od konkurencji ze Sport Quattro to zdecydowali sie na centralnie umieszczony silnik. Troche szkoda, ze ten pojazd w ogĂłle nie wyjechaĹ‚ na szutry. Ĺadny nie jest, ale to raczej sprawa trzeciorzÄ™dna w tym aucie 
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
| Nie, 01.10.2006, 11:55 |
|
 |
|
Wilu
Postów: 22089
|
Pierwsze widzÄ™ takie Audi 
_________________ https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/
|
| Nie, 01.10.2006, 13:01 |
|
 |
|
ctrl_alt_delete
Postów: 206
|
Junior napisał(a): Zastanawia mnie tylko napis na tabliczce z Sinsheim Museum: 300PS
Mi się wydaje że wtedy już bardzooo groźne wypadki b-grupowymi furgolotami dały władzom do myslenia że trzeba ograniczyć moc samochodów na odcinkach.. No i zaczęto mysleć na grupą S jako następcę B-grupy! Niestety nie wypaliło jak widać..
Taka jest moja opinia na ten temat. 
_________________ sex, beers & tranceee.. :]
|
| Nie, 01.10.2006, 16:07 |
|
 |
|
Junior
Postów: 128
|
ctrl_alt_delete napisał(a): Junior napisał(a): Zastanawia mnie tylko napis na tabliczce z Sinsheim Museum: 300PS Mi siÄ™ wydaje ĹĽe wtedy juĹĽ bardzooo groĹşne wypadki b-grupowymi furgolotami daĹ‚y wĹ‚adzom do myslenia ĹĽe trzeba ograniczyć moc samochodĂłw na odcinkach.. No i zaczÄ™to mysleć na grupÄ… S jako nastÄ™pcÄ™ B-grupy! Niestety nie wypaliĹ‚o jak widać.. Taka jest moja opinia na ten temat. 
Mysle całkiem podobnie ale z drugiej strony skoro moc rajdowki została zmniejszona to dlaczego cały projekt s-grupy został wycofany
Szkoda, ze w necie jest tak mało informacji na temat tych autek 
_________________ http://www.autosportretro.fora.pl/
|
| Nie, 01.10.2006, 16:20 |
|
 |
|
ctrl_alt_delete
Postów: 206
|
Właśnie też mnie zastanawia to samo! Na temat S-group na necie nie ma praktycznie nic!
Choć moze chodzi o to żeby auto było bardziej podobne do rzeczywistych samochodów a nie jakieś wymyślone. Ale z drugiej strony mogli zrobić jakiś ostrzejszy regulamin..
_________________ sex, beers & tranceee.. :]
|
| Pon, 02.10.2006, 12:43 |
|
 |
|
marcel911
Postów: 1645
|
Cytuj: As well as the cancellation of Group B, the tragedies of 1986 also brought about the scrapping of Group B's proposed replacement: Group S.
Group S rules would have limited car engine power to 300 hp (225 kW). To encourage innovative designs, only ten examples of a car would have been required for homologation, rather than the 200 required for Group B. By the time of its cancellation, at least two Group S prototypes had been built: The Lancia ECV and the Toyota MR2, and new cars were also planned by both Audi (the 002 Quattro) and Ford (a Group S development of the RS200). The cancellation of Group S angered many rally insiders who considered the new specification to be safer than Group B and more exciting than Group A.
The Group S concept was revived by the FIA in 1997 as the World Rally Car specification which, as of 2006, is still in use. WRC cars are limited to 300 hp and require 20 examples of a model but, unlike Group S, are required to share certain parts with production cars.
http://www.answers.com/topic/group-b-1
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
| Pon, 02.10.2006, 19:20 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
|  |
|