Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne
https://www.samochodyswiata.pl/

Długie limuzyny
https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=3&t=7745
Strona 21 z 21

Autor:  RR ltd Co. [ Nie, 06.10.2013, 20:50 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Genialna i wszechstronna bryka!

Autor:  Le Cobusier [ Pon, 30.12.2013, 15:45 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Duster Biru Mobil Limo

Image

Image

Image

Image

Źródła:
automobileromanesti.ro
topgear.com.pl

Autor:  Le Cobusier [ Pią, 03.01.2014, 13:51 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Hongqi CA 5020 XBYA

Image

Image

Image

Źródło:
carnewschina.com

Autor:  RR ltd Co. [ Pią, 03.01.2014, 14:18 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Chińska limuzyna w kombi - brzmi nieźle :twisted:

Autor:  RR ltd Co. [ Czw, 23.01.2014, 14:55 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Co to Chińczycy nie wymyślą: limuzyna na bazie Raptora :mryellow:

Image
Image
carnewschina

Autor:  cobra [ Śro, 11.06.2014, 7:00 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

WTF? :shock:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

(c)englishrussia

Autor:  RR ltd Co. [ Śro, 11.06.2014, 9:12 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Oh - - - my - - - God! :shock:

Autor:  Ice [ Śro, 11.06.2014, 9:54 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

W środku mogli jeszcze pierdyknąć kominek :mryellow:

Autor:  RR ltd Co. [ Śro, 11.06.2014, 10:14 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

:lol: :lol: :lol:

Autor:  3co [ Śro, 11.06.2014, 18:52 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Ja myślałem, że przemysł weselny tylko w Polsce jest tak rozwinięty. Chociaż nie zdziwię się jak w Polsce jakiś Kąkol Przodkowo zainspiruje się tym i zrobi coś w tym stylu.

Autor:  Le Cobusier [ Wto, 21.10.2014, 14:56 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Mercedes E Binz

Image

Image

Image

Image

Image

Źródło:
a5.hu

Autor:  Bladyhel [ Pią, 02.01.2015, 23:05 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Image

Merc, heheheh :twisted:

Autor:  RR ltd Co. [ Śro, 06.05.2015, 20:11 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Best ever.

Image

Autor:  RR ltd Co. [ Pon, 18.01.2016, 15:51 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Image

Image

Image

Image
autoevolution

Autor:  kulikowski [ Śro, 13.03.2024, 18:23 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

Skoda 1001000100

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image Auta5p.eu
Image
Image Auto.cz

Dane techniczne
Okres produkcji: 2003
Nadwozie: 4-drzwiowa, 7-miescowa limuzyna
Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący
Pojemność skokowa: 988 ccm
Średnica cylindra: 68,0 mm
Skok tłoka: 68,0 mm
Moc maksymalna: 43 KM (32 kW) przy 4650 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 74 Nm przy 3000 obr./min
Stopień sprężania: 8,3
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne
Długość: 6200 mm
Szerokość: 1620 mm
Wysokość: 1380 mm
Rozstaw osi: 4750 mm
Rozstaw kół przednich: 1280 mm
Rozstaw kół tylnych: 1250 mm
Masa własna: 1295 kg
Prędkość maksymalna: 62 km/h


(C) Auta5p.eu
Auto.cz

Autor:  kulikowski [ Śro, 03.04.2024, 16:19 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny

1976 Checker A12E Limo

Image
Image
Image
Image
Image BarnFinds.com
Image Hagerty.com


(C) BarnFinds.com
Hagerty.com

Autor:  kulikowski [ Sob, 27.04.2024, 16:52 ]
Temat postu:  Re: Długie limuzyny: 2008 Skoda 105 Limousine

2008 Skoda 105 Limousine

Image
Image
Image
Image
Image
Image Auta5p.eu
Image
Image
Image Flickr.com
Image
Image
Image
Image
Image Auto-Swiat.pl
Cytuj:
To jedyny egzemplarz na świecie. Ma długość 7,2 m i geny legendarnej Skody 105. Pomysł zbudowania takiego auta narodził się w jednym z czeskich barów, przy kuflu piwa.

Pomysłodawcy mieli już doświadczenie w odbudowie starych samochodów marki Skoda, ale „jamnika”, to było tylko marzenie. Początkowo zastanawiali się, czy wybrać Favorita czy Felicję, ale 105, okazała się bardziej retro.

Realizacja tego niecodziennego projektu rozpoczęła się 5 grudnia 2007 roku. W tym celu dwaj jego pomysłodawcy zakupili dwa egzemplarze Skody 105 . Z pierwszego wykorzystano przednią część nadwozia i obcięto tuż za drzwiami, które miały nadal pełnić swoją rolę. Drugie auto pozbawione zostało przedniej części, w której dla odmiany tylne drzwi pozostały w komplecie z zawiasami.

Po dokładnym wypoziomowaniu obu części nadwozia, połączono je sześcioma odpowiednio (dla zachowania sztywności) wyprofilowanymi elementami. Zamontowano je w progach, na dachu i pod bocznymi oknami. Wzmocniono także środkowy tunel.

Po połączeniu całego szkieletu, nadszedł czas na zabudowanie wolnych przestrzeni. Pomysłodawcy zaplanowali trzy boczne okna, które zachowały wymiary seryjnej Skody 105. Po zamontowaniu zawietrznych elementów dachu, podłogi i boków, nowe auto nabrało już prawdziwych kształtów.

Wykonawcy chcieli w nim wykorzystać jak najwięcej oryginalnych części, by nowa limuzyna wyglądała tak, jakby wyjechała prosto z fabryki w Mlada Boleslav.

Białe nadwozie dopełniły elementy chromowane, a znak firmowy skopiowano z legendarnej Skody Popular z lat trzydziestych XX wieku. Wnętrze otrzymało skórzaną tapicerkę, co miało podnieść walory komfortu. W salonce zamontowano sześć foteli (cztery naprzeciwko siebie), nastrojowe punktowe oświetlenie, barek oraz lodówkę.

Problem pojawił się przy jednostce napędowej, gdyż oryginalna była za słaba do tego auta. Ostatecznie wybór padł na czterocylindrowy silnik 1.3 MPI o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym 106 Nm, który przejęto z Felicii.

Skoda 105 Limousine (taką ostatecznie przyjęto jej nazwę) wyjechała z garażu w maju 2008 roku. Jednak jej dopuszczenie do ruchu publicznego wymagało specjalnych procedur, które udało się pokonać właścicielom za czwartym razem. Kwestionowano m.in. układ hamulcowy, reflektory oraz nieodpowiednie okna.

Cierpliwość pomysłodawców została ostatecznie nagrodzona i „jamnik” Skody przeszedł do historii jako najdłuższe osobowe auto czeskiej marki jakie kiedykolwiek zbudowano. Dzisiaj stanowi atrakcję zlotów, a także wypożyczane jest na różne okolicznościowe imprezy.
Dane techniczne
Okres produkcji: 2008
Nadwozie: 4-drzwiowa limuzyna
Silnik: benzynowy, czterosuwowy, z wtryskiem paliwa, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Układ zasilania: wtrysk paliwa MPI, wolnossący
Pojemność skokowa: 1289 ccm
Średnica cylindra: 75,5 mm
Skok tłoka: 72,0 mm
Moc maksymalna: 68 KM (50 kW) przy 5000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 106 Nm przy 2600 obr./min
Stopień sprężania: 10,0
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne
Długość: 7150 mm
Szerokość: 1610 mm
Wysokość: 1400 mm
Rozstaw osi: 5400 mm
Rozstaw kół przednich: 1280 mm
Rozstaw kół tylnych: 1250 mm
Masa własna: 1450 kg
Prędkość maksymalna: 100 km/h


(C) Auta5p.eu
Flickr.com
Auto-Swiat.pl

Strona 21 z 21 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/