Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
Długie limuzyny https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=3&t=7745 |
Strona 21 z 21 |
Autor: | RR ltd Co. [ Nie, 06.10.2013, 20:50 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Genialna i wszechstronna bryka! |
Autor: | Le Cobusier [ Pon, 30.12.2013, 15:45 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Duster Biru Mobil Limo Źródła: automobileromanesti.ro topgear.com.pl |
Autor: | Le Cobusier [ Pią, 03.01.2014, 13:51 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Hongqi CA 5020 XBYA Źródło: carnewschina.com |
Autor: | RR ltd Co. [ Pią, 03.01.2014, 14:18 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Chińska limuzyna w kombi - brzmi nieźle |
Autor: | RR ltd Co. [ Czw, 23.01.2014, 14:55 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Co to Chińczycy nie wymyślą: limuzyna na bazie Raptora carnewschina |
Autor: | cobra [ Śro, 11.06.2014, 7:00 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
WTF? (c)englishrussia |
Autor: | RR ltd Co. [ Śro, 11.06.2014, 9:12 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Oh - - - my - - - God! |
Autor: | Ice [ Śro, 11.06.2014, 9:54 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
W środku mogli jeszcze pierdyknąć kominek |
Autor: | RR ltd Co. [ Śro, 11.06.2014, 10:14 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Autor: | 3co [ Śro, 11.06.2014, 18:52 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Ja myślałem, że przemysł weselny tylko w Polsce jest tak rozwinięty. Chociaż nie zdziwię się jak w Polsce jakiś Kąkol Przodkowo zainspiruje się tym i zrobi coś w tym stylu. |
Autor: | Le Cobusier [ Wto, 21.10.2014, 14:56 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Mercedes E Binz Źródło: a5.hu |
Autor: | Bladyhel [ Pią, 02.01.2015, 23:05 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Merc, heheheh |
Autor: | RR ltd Co. [ Śro, 06.05.2015, 20:11 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Best ever. |
Autor: | RR ltd Co. [ Pon, 18.01.2016, 15:51 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
autoevolution |
Autor: | kulikowski [ Śro, 13.03.2024, 18:23 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
Skoda 1001000100 Auta5p.eu Auto.cz Dane techniczne Okres produkcji: 2003 Nadwozie: 4-drzwiowa, 7-miescowa limuzyna Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: gaźnik Jikov, wolnossący Pojemność skokowa: 988 ccm Średnica cylindra: 68,0 mm Skok tłoka: 68,0 mm Moc maksymalna: 43 KM (32 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 74 Nm przy 3000 obr./min Stopień sprężania: 8,3 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 6200 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1380 mm Rozstaw osi: 4750 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 1295 kg Prędkość maksymalna: 62 km/h (C) Auta5p.eu Auto.cz |
Autor: | kulikowski [ Śro, 03.04.2024, 16:19 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny |
1976 Checker A12E Limo BarnFinds.com Hagerty.com (C) BarnFinds.com Hagerty.com |
Autor: | kulikowski [ Sob, 27.04.2024, 16:52 ] |
Temat postu: | Re: Długie limuzyny: 2008 Skoda 105 Limousine |
2008 Skoda 105 Limousine Auta5p.eu Flickr.com Auto-Swiat.pl Cytuj: To jedyny egzemplarz na świecie. Ma długość 7,2 m i geny legendarnej Skody 105. Pomysł zbudowania takiego auta narodził się w jednym z czeskich barów, przy kuflu piwa. Pomysłodawcy mieli już doświadczenie w odbudowie starych samochodów marki Skoda, ale „jamnika”, to było tylko marzenie. Początkowo zastanawiali się, czy wybrać Favorita czy Felicję, ale 105, okazała się bardziej retro. Realizacja tego niecodziennego projektu rozpoczęła się 5 grudnia 2007 roku. W tym celu dwaj jego pomysłodawcy zakupili dwa egzemplarze Skody 105 . Z pierwszego wykorzystano przednią część nadwozia i obcięto tuż za drzwiami, które miały nadal pełnić swoją rolę. Drugie auto pozbawione zostało przedniej części, w której dla odmiany tylne drzwi pozostały w komplecie z zawiasami. Po dokładnym wypoziomowaniu obu części nadwozia, połączono je sześcioma odpowiednio (dla zachowania sztywności) wyprofilowanymi elementami. Zamontowano je w progach, na dachu i pod bocznymi oknami. Wzmocniono także środkowy tunel. Po połączeniu całego szkieletu, nadszedł czas na zabudowanie wolnych przestrzeni. Pomysłodawcy zaplanowali trzy boczne okna, które zachowały wymiary seryjnej Skody 105. Po zamontowaniu zawietrznych elementów dachu, podłogi i boków, nowe auto nabrało już prawdziwych kształtów. Wykonawcy chcieli w nim wykorzystać jak najwięcej oryginalnych części, by nowa limuzyna wyglądała tak, jakby wyjechała prosto z fabryki w Mlada Boleslav. Białe nadwozie dopełniły elementy chromowane, a znak firmowy skopiowano z legendarnej Skody Popular z lat trzydziestych XX wieku. Wnętrze otrzymało skórzaną tapicerkę, co miało podnieść walory komfortu. W salonce zamontowano sześć foteli (cztery naprzeciwko siebie), nastrojowe punktowe oświetlenie, barek oraz lodówkę. Problem pojawił się przy jednostce napędowej, gdyż oryginalna była za słaba do tego auta. Ostatecznie wybór padł na czterocylindrowy silnik 1.3 MPI o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym 106 Nm, który przejęto z Felicii. Skoda 105 Limousine (taką ostatecznie przyjęto jej nazwę) wyjechała z garażu w maju 2008 roku. Jednak jej dopuszczenie do ruchu publicznego wymagało specjalnych procedur, które udało się pokonać właścicielom za czwartym razem. Kwestionowano m.in. układ hamulcowy, reflektory oraz nieodpowiednie okna. Cierpliwość pomysłodawców została ostatecznie nagrodzona i „jamnik” Skody przeszedł do historii jako najdłuższe osobowe auto czeskiej marki jakie kiedykolwiek zbudowano. Dzisiaj stanowi atrakcję zlotów, a także wypożyczane jest na różne okolicznościowe imprezy. Okres produkcji: 2008 Nadwozie: 4-drzwiowa limuzyna Silnik: benzynowy, czterosuwowy, z wtryskiem paliwa, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: wtrysk paliwa MPI, wolnossący Pojemność skokowa: 1289 ccm Średnica cylindra: 75,5 mm Skok tłoka: 72,0 mm Moc maksymalna: 68 KM (50 kW) przy 5000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 106 Nm przy 2600 obr./min Stopień sprężania: 10,0 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 7150 mm Szerokość: 1610 mm Wysokość: 1400 mm Rozstaw osi: 5400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Masa własna: 1450 kg Prędkość maksymalna: 100 km/h (C) Auta5p.eu Flickr.com Auto-Swiat.pl |
Strona 21 z 21 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |