Obecny czas: Czw, 28.03.2024, 9:15




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
1982 Audi Coupe Quattro 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 512
Post 1982 Audi Coupe Quattro
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Cytuj:
Tech Spec
1982 Audi Coupe Quattro
Owner: Ola Johansson
Location: Helsingborgsvgen, Sweden
Occupation: Koeningsegg service & product development

Engine: '95 2.2-liter 20v i-5 with balanced & polished stock crank, Sten Parner rods and 81.5mm forged JE pistons, ported head, Mira-cut valves and seats, solid lifters and h/d springs, 285? Catcams, Dahlbck cam gear, steel timing gear, Precision PT67 turbo, PPF 60mm wastegate and 50mm BOV, fabricated intercooler end tanks, 3" aluminum tubing, pressure pipe, K&N filter and carbon intake, fabricated aluminum plenum with match-ported throttle bodies, fabricated 3" stainless turbo-back exhaust, two 25-row Setrab oil coolers, Pace radiator with fabricated end tanks, 40mm aluminum water pipes, expansion tank and thermostat housing, ATL 60-liter fuel cell, Siemens 980cc injectors and fabricated aluminum fuel rail

Drivetrain: '95 Audi A6 five-speed quattro transmission, Alcon 184mm twin-plate clutch modified to hydraulic release bearing, locked center differential (50/50) and '83 Audi 80 locked rear diff, larger driveshaft support bearings, Dione front/rear driveshafts, larger front CV joints

Exterior:'82 Audi Coupe body, '83 Audi 80 quattro floorpan, fabricated metal rocker panels, fenders, rear bumper, hood and louvers, fiberglass and carbon fiber front clip and grille built around modified '94 Coupe bumper, shaved door handles, '90 quattro fiberglass hatch, fabricated fiberglass rear wing built from three separate wings, carbon Coupe fan cover, Xenon headlights, Sikkens LB9K Candy white base with Audi S1 inspired striping in LY3H Laser red, LY7Q Atlas gray and 011 black

Interior: four Sparco Pro 2000 race seats with Sparco six-point safety belts, Sparco steering wheel, fabricated shifter and linkage, instrument panel and door panels fabricated from carbon fiber, VDO gauges, Elfa push buttons and warning lights, aluminum 40mm six-point rollcage

Thanks: Smllarens Bil, Stefan at Top'n Trim Interior Shop, Martens Paintshop, Ultra Motors, Bil & Industribroms, Joma Reklam, Koenigsegg, KG Knutsson, Marco Garver at MG Engineering, Mattias Vcks, Vispen, Philip Jepson, Jimmie Andersson and everybody else


705hp

eurotuner.com

Od razu mówię że to nie jest tjunink, tak [prawie] wyglądało oryginalne, legendarne Audi Quattro S1 startujące w grupie B!!!! :
http://files.conceptcarz.com/img/audi/85_sport_auttro_s1_audi_01.jpg


Sob, 16.05.2009, 20:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 602
Miejscowość: Miłosław
Samochód: Gnojownik
Post Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Rozumiem, że te arcydzieła sztuki stolarskiej są po to aby te 705hp nie wysadziły Audice w powietrze, bo tylko to ratuje je od mojej krytyki :twisted: OK, oryginał oryginałem, ale na pewno w latach 80' istniały bardziej finezyjne rozwiązania aerodynamiczne.
Mechanika piękna, można by wzdychać i wzdychać 8)

_________________
Istnieje milion powodów, dla których warto sprzedać* Scenica
*ale szkoda mi kasy, którą w ten gnój włożyłem


Sob, 16.05.2009, 22:04
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 987
Samochód: RWD
Post Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Niesamowicie wyglÄ…da, ale tych kucy to za duĹĽo;)

_________________
Motorized - blog dla zmotoryzowanych


Nie, 17.05.2009, 11:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 386
Miejscowość: Hrubieszów k/Zamościa
Samochód: VW Polo 1,9 SDI
Post Re: 1982 Audi Coupe Quattro
W zimie pewnie sobie dorabia, odśnieżając chodniki :twisted: Ogólnie jestem na nie, ten cały pakiet aerodynamiczny psuje to auto.

_________________
Ksiądz to jednak bardzo mądry człowiek, sam ślubów udziela ale sam nigdy się nie ożeni.


Nie, 17.05.2009, 18:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 258
Miejscowość: Tarzan bucht
Samochód: Citroen DS3 WRC XL
Post Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Edwardo308 napisał(a):
OK, oryginał oryginałem, ale na pewno w latach 80' istniały bardziej finezyjne rozwiązania aerodynamiczne.

W moim Colin Mcrae Rally 2005 jest niemal identyczny, więc nie wiem co do niego chcesz.

_________________
also known as Superrally


Wto, 19.05.2009, 15:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1889
Post Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Heh pewnie jezdzi duzo lepiej od oryginalnego S1 bo ma niezalezne zawieszenie.
Chos nie jestem pewien czy S1 nie mialo juz niezaleznego.

_________________
Deszcze Niespokojne.

Mecze na żywo


Wto, 19.05.2009, 16:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 85
Miejscowość: Poznań
Post Re: 1982 Audi Coupe Quattro
Jak dla mnie powala :) zarówno mocą jak i wyglądem. Nic tylko takie sobie sprawić :D choć wolał bym raczej słabsza wersje bo nie jestem pewien żebym opanował to cacko :D


Wto, 19.05.2009, 17:28
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018