Obecny czas: Nie, 19.05.2024, 19:58




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
1962 Ford Falcon - Lone Wolf 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post 1962 Ford Falcon - Lone Wolf
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

62 Ford Falcon
Ken Thompson, 61 • Denver, NC
Vehicle weight w/driver: 2,730 pounds
Engine
Type: Ford Indy Car (3.76 bore x 3.130 stroke), 278 ci
Block: vintage 1965 Ford racing block
Compression ratio: 8.3:1
Oiling: internal dry sump system
(one pressure pump, two return pumps),
rear-mounted holding tank, 15-17 quart capacity
Rotating assembly: custom 4340 billet steel
crankshaft with Honda 1.88-inch rod bearings,
Carrillo “300M” connecting rods (536 grams),
Diamond forged pistons with 12cc dome,
.927-inch cassidium-coated Chevrolet wrist pins,
steel ring packs
Cylinder heads: DOHC Ford Indy,
four valves per cylinder,
82cc combustion chambers,
Inconel 1.50/1.40-inch valves,
original Ford Indy valvesprings
Camshaft: Ford Indy Turbo camshafts
(.415-inch lift, 0 degrees overlap),
14 straight-cut spur geardrive
Valvetrain: Ford Indy followers (ex-Offenhauser),
copper O-ringed block, water and oil passages
Induction: custom aluminum plenum
intake manifolds, twin ’94 5.0L throttle bodies,
65-lb/hr injectors, Aeromotive 650-gal/hr constant
electric fuel pump at 45 psi, FAST XFi controller
programmed by Paul Powell, air-to-air intercooler
Power adder: single Turbonetics
GTK 1000 turbocharger, 29 psi
Ignition: FAST eDIST, 36 degrees total timing
(normally aspirated), 20 degrees
at 20-psi boost—fuel pressure rises
commensurate with rise in boost
Exhaust: “bundle of snakes” is 1¾-inch,
.065-wall stainless, single 5-inch dump to the turbo,
twin 3-inch dumps for custom stainless exhaust
NASCAR side-exit style, Dynomax mufflers
Redline: 9,200 rpm
Fasteners: ARP 12-point,
Carr stainless connecting rod bolts
Built by: Joey Carraccia, Denver, NC
Drivetrain
Transmission: Tremec TKO-600 5-speed
(rated at 620 ft-lb), C6 Ford tailshaft,
0.68:1 high gear, Falcon Sprint bellhousing,
Quarter Master flywheel, pressure plate,
three 7-inch discs w/floater plates,
Tilton hydraulic throwout bearing
Driveshaft: custom 3-inch-diameter steel,
Spicer yokes
Rear axle: Ford 9-inch with custom-made
floating hubs SCCA-style, billet 4130 bearing housing,
Gleason limited-slip differential,
Quarter Master 31-spline internal,
35-spline external, 3.89:1 ring-and-pinion
Chassis
Front suspension: custom chromemoly spindles,
custom chromemoly upper and lower control arms,
Aldan coilover shock absorbers
with 550-lb-in springs, NASCAR style antisway bar,
cut-down w/slip-on splined ends
Rear suspension: parallel 4-link, Watts link
centering device,
Aldan coilovers with 325-lb-in springs,
NASCAR-style adjustable antisway bar
Brakes: Alcon 13-inch discs w/6-piston calipers,
front and rear; braided lines,
twin Wilwood master cylinders w/balance bar
Wheels & Tires
Wheels: BBS forged racing,
hub-mount, 16x12, front; 16x13, rear
Tires: BFGoodrich Trans-Am rain tires,
325/35, front; 345/45, rear

źródło: popularhotrodding

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Czw, 13.11.2008, 20:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4215
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
Post Re: 1962 Ford Falcon - Lone Wolf
:shock: jakie bydlÄ™...
ciemna strona mocy :twisted: szkoda, ĹĽe nie ma nic o osiÄ…gach :>
widziałbym go w roli pojazdu Batmana :wink: :lol:

_________________
Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.


Czw, 13.11.2008, 21:41
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: 1962 Ford Falcon - Lone Wolf
Niezła playlista modów ;) Nie wiem w jakich kategoriach to oceniać. W kwestii jako takiego tuningu wizaulnego etc ciężko to oceniać, bo to przede wszystkim wyczynówka i szkoda, że brakuje osiągów. No ale fakt faktem - wygląda niesamowicie, co nie znaczy że ładnie ;)

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pią, 14.11.2008, 0:27
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: 1962 Ford Falcon - Lone Wolf
W tym wozie raczej niewiele zostało z Falcona rocznik 62, pojazd ten wygląda strasznie i to w pozytywnym sensie, wyglada tak jak by miał zagrac w nowej cześci Mad maxa, silnik za to przypomina kokon obcego :wink: Szkoda ze nie podali chocby mocy tego potwora, ciekawy projekt, robi wrażenie

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Pią, 14.11.2008, 12:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5892
Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
Post Re: 1962 Ford Falcon - Lone Wolf
potwór niesamowity ale znowu jakis pług z przodu ;/ oprucz tego git 8)


Pią, 14.11.2008, 18:22
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018